Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
quote:Op zondag 29 juni 2014 19:56 schreef zarGon het volgende:
JAHAAHAHAHAHA!!!.
DOOOOOR NAAR KWARTFINALE!/.
wel met heel veel geluk dat ie dat als penalty zag. robben sprong gewoonquote:Op zondag 29 juni 2014 19:56 schreef zarGon het volgende:
JAHAAHAHAHAHA!!!.
DOOOOOR NAAR KWARTFINALE!/.
Hier ook hoor. Woon met 4 vrouwen in een huis.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:56 schreef Stimorol- het volgende:
Wat zn de mannen in mn familie saai... geen gejuich nix
Heb 5 mannen naast mequote:Op zondag 29 juni 2014 19:58 schreef darkmond het volgende:
[..]
Hier ook hoor. Woon met 4 vrouwen in een huis.
quote:Op zondag 29 juni 2014 19:59 schreef Bami-Powner het volgende:
ok niet overdrijven, we zijn er nog niet helemaal
Nee dat niet nee. Fit was toch echt ook geluk weer...quote:Op zondag 29 juni 2014 19:59 schreef Bami-Powner het volgende:
ok niet overdrijven, we zijn er nog niet helemaal
jammerrquote:Op zondag 29 juni 2014 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat naaaarrr ik hen de tweede helft gemist. Slapen![]()
![]()
je had geen vertrouwen..quote:Op zondag 29 juni 2014 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
Slapen is beter.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
jaquote:Op zondag 29 juni 2014 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ach uiteindelijk waren de laatste minuten het spannendst of niet?
ja anders was ik misschien gaan vloeken en boos doen enzooooquote:
ik zat al te knikkebollen sinds 13uquote:
hoe laat ben je gaan slapen?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja anders was ik misschien gaan vloeken en boos doen enzoooo
[..]
ik zat al te knikkebollen sinds 13u
wie mag hij zijnquote:Op zondag 29 juni 2014 20:12 schreef sylvesterrr het volgende:
https://www.facebook.com/(...)ts/10152373481359003
Niet aftellen, dan maak je het jezelf moeilijkquote:Op zondag 29 juni 2014 20:13 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik doe vandaag ook mee. Damn, nog 2 uurtjes te gaan...
Die ik helaas niet begrijpquote:Op zondag 29 juni 2014 20:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maakt niet uit wie het is, het gaat om de tekst.
ik ook nietquote:Op zondag 29 juni 2014 20:17 schreef darkmond het volgende:
[..]
Die ik helaas niet begrijpIk spreek geen Turks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |