Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
quote:Op zondag 29 juni 2014 19:56 schreef zarGon het volgende:
JAHAAHAHAHAHA!!!.
DOOOOOR NAAR KWARTFINALE!/.
wel met heel veel geluk dat ie dat als penalty zag. robben sprong gewoonquote:Op zondag 29 juni 2014 19:56 schreef zarGon het volgende:
JAHAAHAHAHAHA!!!.
DOOOOOR NAAR KWARTFINALE!/.
Hier ook hoor. Woon met 4 vrouwen in een huis.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:56 schreef Stimorol- het volgende:
Wat zn de mannen in mn familie saai... geen gejuich nix
Heb 5 mannen naast mequote:Op zondag 29 juni 2014 19:58 schreef darkmond het volgende:
[..]
Hier ook hoor. Woon met 4 vrouwen in een huis.
quote:Op zondag 29 juni 2014 19:59 schreef Bami-Powner het volgende:
ok niet overdrijven, we zijn er nog niet helemaal
Nee dat niet nee. Fit was toch echt ook geluk weer...quote:Op zondag 29 juni 2014 19:59 schreef Bami-Powner het volgende:
ok niet overdrijven, we zijn er nog niet helemaal
jammerrquote:Op zondag 29 juni 2014 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat naaaarrr ik hen de tweede helft gemist. Slapen![]()
![]()
je had geen vertrouwen..quote:Op zondag 29 juni 2014 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
Slapen is beter.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
jaquote:Op zondag 29 juni 2014 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ach uiteindelijk waren de laatste minuten het spannendst of niet?
ja anders was ik misschien gaan vloeken en boos doen enzooooquote:
ik zat al te knikkebollen sinds 13uquote:
hoe laat ben je gaan slapen?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja anders was ik misschien gaan vloeken en boos doen enzoooo
[..]
ik zat al te knikkebollen sinds 13u
wie mag hij zijnquote:Op zondag 29 juni 2014 20:12 schreef sylvesterrr het volgende:
https://www.facebook.com/(...)ts/10152373481359003
Niet aftellen, dan maak je het jezelf moeilijkquote:Op zondag 29 juni 2014 20:13 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik doe vandaag ook mee. Damn, nog 2 uurtjes te gaan...
Die ik helaas niet begrijpquote:Op zondag 29 juni 2014 20:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maakt niet uit wie het is, het gaat om de tekst.
ik ook nietquote:Op zondag 29 juni 2014 20:17 schreef darkmond het volgende:
[..]
Die ik helaas niet begrijpIk spreek geen Turks.
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Vrij vertaald: Jullie kijken nu met smart uit naar de Azan, waarvoor jullie normaalgesproken niet eens het muziekvolume willen verlagen.
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:31 schreef zarGon het volgende:
http://www.rijnmond.nl/ni(...)n-vanaf-het-hofplein.
Hofplein.
Ach kom, in de eerste helft kreeg NL geen (terechte) penalty toegewezen.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:13 schreef rakotto het volgende:
Mexico.... Zo speel je geen voetbal.Je gaat niet rusten na het scoren van een doelpunt... Je gaat voor meer. NL heeft er goed op ingespeeld en helaas hebben ze door schwalbes weer gewonnen.
Ik gun het NL wel, maar pas wanneer ze stoppen met valsspelen.
Aannames, aannames.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Vrij vertaald: Jullie kijken nu met smart uit naar de Azan, waarvoor jullie normaalgesproken niet eens het muziekvolume willen verlagen.
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:31 schreef zarGon het volgende:
http://www.rijnmond.nl/ni(...)n-vanaf-het-hofplein.
Hofplein.
Mexico kreeg ook geen (terechte) penalty toegewezen.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ach kom, in de eerste helft kreeg NL geen (terechte) penalty toegewezen.
goed dat je er eindelijk iets aan gaat doenquote:Op zondag 29 juni 2014 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
Hebben ze in Nederland anger management cursussen?
Vroeg ik me zomaar af.
Ditquote:Op zondag 29 juni 2014 20:13 schreef rakotto het volgende:
Mexico.... Zo speel je geen voetbal.Je gaat niet rusten na het scoren van een doelpunt... Je gaat voor meer. NL heeft er goed op ingespeeld en helaas hebben ze door schwalbes weer gewonnen.
Ik gun het NL wel, maar pas wanneer ze stoppen met valsspelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
http://www.idee-tt.nl/ser(...)0JuPCxKOo2TbD1_D_BwEquote:Op zondag 29 juni 2014 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
Hebben ze in Nederland anger management cursussen?
Vroeg ik me zomaar af.
Alsof die Hollanders weten wat agressie is.....quote:Op zondag 29 juni 2014 20:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
http://www.idee-tt.nl/ser(...)0JuPCxKOo2TbD1_D_BwE
het zijn processen in je hersenen niet meer dan dat, etniciteit is niet relevantquote:Op zondag 29 juni 2014 20:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof die Hollanders weten wat agressie is.....
De processen van je moeder die slippers naar je hoofd gooit?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
het zijn processen in je hersenen niet meer dan dat, etniciteit is niet relevant
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
De processen van je moeder die slippers naar je hoofd gooit?
Dat doen Nederlandse moeders niet
Wel.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
het zijn processen in je hersenen niet meer dan dat, etniciteit is niet relevant
daar heb ik ook geen ervaring meequote:Op zondag 29 juni 2014 20:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
De processen van je moeder die slippers naar je hoofd gooit?
Dat doen Nederlandse moeders niet
Waarom haat je Nederland zo erg dan?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel.
Ik ga denk weer beginnen met rokenDat hielp echt met boosheid.
zit je nou excuses te zoeken om weer te beginnen met roken?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel.
jaquote:Op zondag 29 juni 2014 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel.
Bij die laatste zin dacht ik echt weer zo... Waarom bestaat de beruchte ''quote:Ik: Nl weer gewonnen!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hij: Bmn
Ik: Wut?
Hij: B m n
Ik: ...?
Hij: Boeit me niet
Ik: Oké.
Ik: Raar mens... zijn je ballen weg gerold of zo
Hij: Ik vind voetbal gwn niet leuk hamo
Ik: Oké.. Maar dan ga je toch alsnog wel kijken? Je bent toch wel voor land aan 't juichen man...
Hij: Dude libanon doet niet mee
Hij: De tv stond ook aan alleen niemand keek.
Ik: ''dude'' je bent echt een sukkeltje, voor wie denk je dat ik juich.
Doen. De overheid heeft meer ex-ex-rokers nodig.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel.
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Doen. De overheid heeft meer ex-ex-rokers nodig.
Oh fuck ja ik had last van mn longenquote:Op zondag 29 juni 2014 20:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ja![]()
Hielp ook met hartkloppingen
Neequote:Op zondag 29 juni 2014 21:00 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh dus het heeft niks met hun winst te maken
Of chocolade eten.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel.
marlboroquote:Op zondag 29 juni 2014 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben blij dat mn moeder weg is. Wallah had gerookt uit haar pak. Omg ik mis een marlboro zo erg. Die geur. Dat rustige gevoel na een sigaret. Mijn askim.
quote:Op zondag 29 juni 2014 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben blij dat mn moeder weg is. Wallah had gerookt uit haar pak. Omg ik mis een marlboro zo erg. Die geur. Dat rustige gevoel na een sigaret. Mijn askim.
Sporten wellicht een optie? Want van roken word je er ook niet gezonder op.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben na t stoppen 13 k aangekomen. Er kan geen gram meer bij. Letterlijk.
Jij ook mijn askim heurquote:Op zondag 29 juni 2014 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
en Pfff marlboro. Turkenmerk.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh fuck ja ik had last van mn longen
Lik maar even aan je UI askim.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik krijg honger van het konijn op mijn UI.
Nee baby. Doe maarquote:Op zondag 29 juni 2014 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Verbreek ik mn vasten dan niet omdat ik een wortel op een beeldscherm lik???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |