Oh fuck ja ik had last van mn longenquote:Op zondag 29 juni 2014 20:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ja![]()
Hielp ook met hartkloppingen
Neequote:Op zondag 29 juni 2014 21:00 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh dus het heeft niks met hun winst te maken
Of chocolade eten.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel.
Ik ga denk weer beginnen met rokenDat hielp echt met boosheid.
marlboroquote:Op zondag 29 juni 2014 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben blij dat mn moeder weg is. Wallah had gerookt uit haar pak. Omg ik mis een marlboro zo erg. Die geur. Dat rustige gevoel na een sigaret. Mijn askim.
quote:Op zondag 29 juni 2014 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben blij dat mn moeder weg is. Wallah had gerookt uit haar pak. Omg ik mis een marlboro zo erg. Die geur. Dat rustige gevoel na een sigaret. Mijn askim.
Sporten wellicht een optie? Want van roken word je er ook niet gezonder op.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben na t stoppen 13 k aangekomen. Er kan geen gram meer bij. Letterlijk.
Jij ook mijn askim heurquote:Op zondag 29 juni 2014 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
en Pfff marlboro. Turkenmerk.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh fuck ja ik had last van mn longen
Lik maar even aan je UI askim.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik krijg honger van het konijn op mijn UI.
Nee baby. Doe maarquote:Op zondag 29 juni 2014 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Verbreek ik mn vasten dan niet omdat ik een wortel op een beeldscherm lik???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |