Volgens mij niet. Geen dua Kumayl in ieder geval.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:06 schreef darkmond het volgende:
Soennieten eten nu toch?
Ik nog even tot half wachten...
Btw, lezen soennieten ook du3a al-iftitah of niet?
Dat weet ik... Vandaar dat ik ''ik'' zei en niet ''we'' of ''er is nog''.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja maar niet iedereen houdt dezelfde tijden aan henk.
Wel jammer. Du3a kumayl vind ik echt zo mooiquote:Op zondag 29 juni 2014 22:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Geen dua Kumayl in ieder geval.
Nee wij houden dezelfde tijd aan denk ik.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:14 schreef darkmond het volgende:
[..]
Dat weet ik... Vandaar dat ik ''ik'' zei en niet ''we'' of ''er is nog''.![]()
Smakelijk mocht je al gegeten hebben.
Astaghfirullah wat is ditquote:Op zondag 29 juni 2014 22:24 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
Om het topic enigszins frisse energie te geven, hierbij mijn poesje.
Jullie zullen vast kapoet zijn.
M'n ma roept voor iftar, eet zequote:Op zondag 29 juni 2014 22:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee wij houden dezelfde tijd aan denk ik.
Yav wrm zeggen jullie tegen alles astaghfirullah.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
Astaghfirullah wat is dit
Totaal geen schaamte.
omdat sociaal doen misschien ook erbij hoort?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:10 schreef darkmond het volgende:
Hoezo is iedereen wegIk heb nog tot half te vasten hoor
haha haha haha ha haquote:Op zondag 29 juni 2014 22:57 schreef Stimorol- het volgende:
Ik voel soms jaloezie om jullie saamhorigheid binnen het gezin.![]()
ik moest ook even glimlachen.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha haha haha ha ha
Ik hou van jou.
Hier ook drie voor half.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omdat sociaal doen misschien ook erbij hoort?
Wij aten pas om :27
Ja ik ook, echt waar.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:57 schreef Stimorol- het volgende:
Ik voel soms jaloezie om jullie saamhorigheid binnen het gezin.![]()
Astaghfirullah zoiets vraag je toch nietquote:Op zondag 29 juni 2014 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Yav wrm zeggen jullie tegen alles astaghfirullah.
Ik meen t. Ouders zeggen continu: geloof hou je voor jezelf. Doen er geen moer aan. Ik moet zelf naar een weg vinden.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha haha haha ha ha
Ik hou van jou.
hou op met kankeren.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:03 schreef Bami-Powner het volgende:
heb al gegeten, zoals verwacht, rijst met kip en kankerpikante saus![]()
Sabir.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:03 schreef darkmond het volgende:
[..]
Astaghfirullah zoiets vraag je toch niet
Toen ik adhan hoorde stormde ik gelijk naar beneden...quote:Op zondag 29 juni 2014 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mn zusje weigerdeze wilde tien min langer wachten voor het geval dat
Maf kind.
Nou chill toch dat het je niet ongedwongen wordt.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik meen t. Ouders zeggen continu: geloof hou je voor jezelf. Doen er geen moer aan. Ik moet zelf naar een weg vinden.
Rest vd familie heeft haat aan Soennieten en het enige wat ik elke dag hoor is zij dit/zij dat.
Zodra ik ze een spiegel voor ga houden is t wij hebben jaren geleden hoor, kijk wat zij ons hebben aangedaan.
Oh men.
Ik begin altijd met een glas water om de kanalen te smerenquote:Op zondag 29 juni 2014 23:05 schreef darkmond het volgende:
[..]
Toen ik adhan hoorde stormde ik gelijk naar beneden...
Allahoma somna laka wa3ala rizkika aftarna, bismillah!...Hups eerste hap naar binnen![]()
Paar happen later was ik echter al weer vol
Jij gaat zo onzettend het doel van Ramadan voorbij.quote:
Moeten jullie niet nu gaan bidden? Of al gebeden...quote:Op zondag 29 juni 2014 23:05 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Ik begin altijd met een glas water om de kanalen te smeren
waz met jou, grapje togquote:Op zondag 29 juni 2014 23:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij gaat zo onzettend het doel van Ramadan voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |