Ga eten pannekoekquote:Op zondag 29 juni 2014 22:04 schreef Peunage het volgende:
@@^#//@^@
Knal met zo'n dumbbell op m'n knie
Ik zou serieus best pissig worden als ik na een hele dag vasten pannenkoeken krijgquote:
Zal vast heerlijk voelenquote:Op zondag 29 juni 2014 22:04 schreef Peunage het volgende:
@@^#//@^@
Knal met zo'n dumbbell op m'n knie
Ja maar niet iedereen houdt dezelfde tijden aan henk.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:10 schreef darkmond het volgende:
Hoezo is iedereen wegIk heb nog tot half te vasten hoor
Volgens mij niet. Geen dua Kumayl in ieder geval.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:06 schreef darkmond het volgende:
Soennieten eten nu toch?
Ik nog even tot half wachten...
Btw, lezen soennieten ook du3a al-iftitah of niet?
Dat weet ik... Vandaar dat ik ''ik'' zei en niet ''we'' of ''er is nog''.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja maar niet iedereen houdt dezelfde tijden aan henk.
Wel jammer. Du3a kumayl vind ik echt zo mooiquote:Op zondag 29 juni 2014 22:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Geen dua Kumayl in ieder geval.
Nee wij houden dezelfde tijd aan denk ik.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:14 schreef darkmond het volgende:
[..]
Dat weet ik... Vandaar dat ik ''ik'' zei en niet ''we'' of ''er is nog''.![]()
Smakelijk mocht je al gegeten hebben.
Astaghfirullah wat is ditquote:Op zondag 29 juni 2014 22:24 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
Om het topic enigszins frisse energie te geven, hierbij mijn poesje.
Jullie zullen vast kapoet zijn.
M'n ma roept voor iftar, eet zequote:Op zondag 29 juni 2014 22:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee wij houden dezelfde tijd aan denk ik.
Yav wrm zeggen jullie tegen alles astaghfirullah.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
Astaghfirullah wat is dit
Totaal geen schaamte.
omdat sociaal doen misschien ook erbij hoort?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:10 schreef darkmond het volgende:
Hoezo is iedereen wegIk heb nog tot half te vasten hoor
haha haha haha ha haquote:Op zondag 29 juni 2014 22:57 schreef Stimorol- het volgende:
Ik voel soms jaloezie om jullie saamhorigheid binnen het gezin.![]()
ik moest ook even glimlachen.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha haha haha ha ha
Ik hou van jou.
Hier ook drie voor half.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omdat sociaal doen misschien ook erbij hoort?
Wij aten pas om :27
Ja ik ook, echt waar.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:57 schreef Stimorol- het volgende:
Ik voel soms jaloezie om jullie saamhorigheid binnen het gezin.![]()
Astaghfirullah zoiets vraag je toch nietquote:Op zondag 29 juni 2014 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Yav wrm zeggen jullie tegen alles astaghfirullah.
Ik meen t. Ouders zeggen continu: geloof hou je voor jezelf. Doen er geen moer aan. Ik moet zelf naar een weg vinden.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha haha haha ha ha
Ik hou van jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |