Wij zijn Koerdisch.quote:
Huhhhhhquote:Op zondag 29 juni 2014 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Soms denk ikkkk was jij er vroegerrrrr al
![]()
Welke shorba? Ik volgens mij iets met nana.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:52 schreef Peunage het volgende:
Sowieso het gebruikelijke, shorba, dadels, yoghurt. En verder wat de pot schaft. Dat weet ik dus niet.
Geen idee. Met vermicelli volgens mij.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welke shorba? Ik volgens mij iets met nana.
Lekker man.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:53 schreef Che_ het volgende:
Kipvleugels uit oven
Spaghetti met bolognesesaus
Straks watermeloen en kersen
Bij Arabieren is rijst ook standaard hoewel dat bij ons in de Ramadan niet zo isquote:Op zondag 29 juni 2014 21:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wij zijn Koerdisch.
Dus rijst plus iets anders.
Dat iets anders is altijd variabel.
ga vooral weer rokenquote:Op zondag 29 juni 2014 20:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh fuck ja ik had last van mn longen
als jij niet van me houdt.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Soms denk ikkkk was jij er vroegerrrrr al
![]()
Is wat afwisselender ja. Maar ik vind sinds kort rijst echt lekker.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:55 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Bij Arabieren is rijst ook standaard hoewel dat bij ons in de Ramadan niet zo is
Ga eten pannekoekquote:Op zondag 29 juni 2014 22:04 schreef Peunage het volgende:
@@^#//@^@
Knal met zo'n dumbbell op m'n knie
Ik zou serieus best pissig worden als ik na een hele dag vasten pannenkoeken krijgquote:
Zal vast heerlijk voelenquote:Op zondag 29 juni 2014 22:04 schreef Peunage het volgende:
@@^#//@^@
Knal met zo'n dumbbell op m'n knie
Ja maar niet iedereen houdt dezelfde tijden aan henk.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:10 schreef darkmond het volgende:
Hoezo is iedereen wegIk heb nog tot half te vasten hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |