Moet je per se oordelen? Voor hun is t goed, laat ze dat denken zonder een oordeel te vellen.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:17 schreef darkmond het volgende:
[..]
Hoezo ''moet dat''?
Tuurlijk is zoiets fout. Je toont je liefde naar de profeet (vzmh) en ahl-albayt niet door jezelf met stenen en zulks pijn te doen...
astaghfirlah!! wat een verzoek!quote:Op zondag 29 juni 2014 23:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Astaghfirullah, wat een vraag!
Pics van je poesje.
Astaghfirullaha rabbi wa atubu ilayk!quote:Op zondag 29 juni 2014 23:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Pics van je poesje.
Heb je die kat gezien?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Pics van je poesje.
Shia's zijn moslims en leven volgens de profeet en ahl Al-Bayt. Ik ben ook een sjiiet en zie het nut hiervan niet in. Dit IS gewoon iets dat fout is. Ik begrijp wel dat ze het met de zuiverste intenties doen, maar het hoort simpelweg niet.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet je per se oordelen? Voor hun is t goed, laat ze dat denken zonder een oordeel te vellen.
Why? Hij is lief.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:19 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
die kat ziet er zo "nederlands" uit
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:19 schreef darkmond het volgende:
[..]
Astaghfirullaha rabbi wa atubu ilayk!
Wat zegt deze man!
Wazmetjullie!?quote:
je had poesje gezegd en dat wil het vrouwelijk voortplantingsorgaan zeggen.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
[..]
Wazmetjullie!?
Ze heeft een poes als huisdier.
Astaghfirullah broeder ik dacht door. Shame on me...quote:Op zondag 29 juni 2014 23:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
[..]
Wazmetjullie!?
Ze heeft een poes als huisdier.
Astaghfirullah, wazmetjouquote:Op zondag 29 juni 2014 23:22 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
je had poesje gezegd en dat wil het vrouwelijk voortplantingsorgaan zeggen.
niet waar door de suffix "-je" veranderde de betekenis drastischquote:Op zondag 29 juni 2014 23:22 schreef darkmond het volgende:
[..]
Astaghfirullah broeder ik dacht door. Shame on me...
Astagfirlag jij bent in fout waz met jou! je weet goed genoeg dat je dat bedoelde om er een "comische" bijklank aan te gevenquote:
Astaghfirullah spreek niet over zondige dingen!quote:Op zondag 29 juni 2014 23:24 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Astagfirlag jij bent in fout waz met jou! je weet goed genoeg dat je dat bedoelde om er een "comische" bijklank aan te geven
Sabir. Allahim.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:25 schreef darkmond het volgende:
[..]
Astaghfirullah spreek niet over zondige dingen!
astagfirlah dan moest mijn broeder peunage niet beginnenquote:Op zondag 29 juni 2014 23:25 schreef darkmond het volgende:
[..]
Astaghfirullah spreek niet over zondige dingen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |