Estagfurallah. Valt mee.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:26 schreef darkmond het volgende:
Jongens even serieus, zijn we niet iet wat fout bezig door constant astaghfirullah te roepen?We maken er een soort van grapje van...Ik tenminste
Wij doen altijd een du3a voor het eten, maar geen idee hoe de du3a heet.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:06 schreef darkmond het volgende:
Soennieten eten nu toch?
Ik nog even tot half wachten...
Btw, lezen soennieten ook du3a al-iftitah of niet?
Nee. Het is goed om dat te zeggenquote:Op zondag 29 juni 2014 23:26 schreef darkmond het volgende:
Jongens even serieus, zijn we niet iet wat fout bezig door constant astaghfirullah te roepen?We maken er een soort van grapje van...Ik tenminste
idd hasanatquote:Op zondag 29 juni 2014 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee. Het is goed om dat te zeggen
Iets als...quote:Op zondag 29 juni 2014 23:27 schreef rakotto het volgende:
[..]
Wij doen altijd een du3a voor het eten, maar geen idee hoe de du3a heet.
Oh oke, thxquote:Op zondag 29 juni 2014 23:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn Allah. Im is mijn in t Turks.
Canim/Askim etc
Ja, maar ik bedoel als het meer als grap wordt...quote:Op zondag 29 juni 2014 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee. Het is goed om dat te zeggen
Astaghfirullahquote:Op zondag 29 juni 2014 23:26 schreef darkmond het volgende:
Wat is daar erg aan. Beetje humor kan toch.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:33 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel als het meer als grap wordt...
Idk, je weetog swag enzoquote:Op zondag 29 juni 2014 23:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan. Beetje humor kan toch.
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:33 schreef darkmond het volgende:
[..]
7asanat? Heb jij niet genoeg dan door 't vasten...?! Of heb je stiekem....
Astaghfirullah!!quote:Op zondag 29 juni 2014 23:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik denk echt dat Hij wat mild is en je niet zal straffen voor zulks.
Half jaartje 16 inderdaad.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Darkmond jij bent 15 jaar tocg dacht ik?
astaghfirullah ga ik vaker zeggen bij Nederlandersquote:Zij: Ik ga slapen
welsterusten slaaplekker doei <emotie instert> goooooooooooooooodnigggggggggggggggggghhtt
gooooooooooooood
niiiggggggggggggght
<emotie instert>
ik: truste bye
tijdje later...
zij: ik kan niet slapen.
ik: ga slapen f***...je wil morgen echt niet moe zijn...
zij: <emotie instert>
Oke ik luister wel naar mn broer
<emotie instert>
slaaplekker
Ik: xd
astaghfirullah truste
Wij zeggen: Allohima inni laka somt, wo 3la rizkak aftart,quote:Op zondag 29 juni 2014 23:31 schreef darkmond het volgende:
[..]
Iets als...
Allahoma inni aftati7o'thana2 bi7amdik. Wa anta mosadidon lisawabi bimanik. Wa aykanto annaka, anta ar7amol'ra7himin.. fi mawdi3'il-3afwi wa-ra7ma...
etc
Wij doen iets metquote:Op zondag 29 juni 2014 23:31 schreef darkmond het volgende:
[..]
Iets als...
Allahoma inni aftati7o'thana2 bi7amdik. Wa anta mosadidon lisawabi bimanik. Wa aykanto annaka, anta ar7amol'ra7himin.. fi mawdi3'il-3afwi wa-ra7ma...
etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |