ik heb al gebedenquote:Op zondag 29 juni 2014 23:06 schreef darkmond het volgende:
[..]
Moeten jullie niet nu gaan bidden? Of al gebeden...
Haha ahh zo herkenbaar. Ik bleef stug dooreten.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:05 schreef darkmond het volgende:
[..]
Toen ik adhan hoorde stormde ik gelijk naar beneden...
Allahoma somna laka wa3ala rizkika aftarna, bismillah!...Hups eerste hap naar binnen![]()
Paar happen later was ik echter al weer vol
Astaghfirullah iddquote:Op zondag 29 juni 2014 23:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij gaat zo onzettend het doel van Ramadan voorbij.
astaghfirlah! zomaar beschuldigen !quote:Op zondag 29 juni 2014 23:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij gaat zo onzettend het doel van Ramadan voorbij.
Ik vind het jammer dat ik zelf mijn weg moet vinden en continu moet zeggen; ze zijn niet allemaal zo. Niet allemaal spelen ze voetbal met iemands afgehakte hoofd.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou chill toch dat het je niet ongedwongen wordt.
Mijn vader heeft ook dikke haat voor soennieten.
Ah ja. Nou ik zal je troosten, bij ons thuis is er geen ruimte voor discussie over soennieten.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ik zelf mijn weg moet vinden en continu moet zeggen; ze zijn niet allemaal zo. Niet allemaal spelen ze voetbal met iemands afgehakte hoofd.
Ik zit er ff mee. Troost me KB
Ook niet alle sjiieten slaan zichzelf met stenen en zwaarden, met ashuraquote:Op zondag 29 juni 2014 23:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ik zelf mijn weg moet vinden en continu moet zeggen; ze zijn niet allemaal zo. Niet allemaal spelen ze voetbal met iemands afgehakte hoofd.
Ik zit er ff mee. Troost me KB
Ja dit eigenlijk.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:11 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ook niet alle sjiieten slaan zichzelf met stenen en zwaarden, met ashuraSommigen doen het wel, terwijl 't eigenlijk gewoon hartstikke verkeerd is natuurlijk. Ik denk dat goedheid (sowieso al relatief begrip) meer echt in je zin, dan welke stroming je aanhangt.
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:14 schreef sylvesterrr het volgende:
beter kauwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit vol.Ik drink geen kraantjeswater.
Die zin: terwijl t hartstikke fout is. Moet dat?quote:Op mozondag 29 juni 2014 23:11 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ook niet alle sjiieten slaan zichzelf met stenen en zwaarden, met ashuraSommigen doen het wel, terwijl 't eigenlijk gewoon hartstikke verkeerd is natuurlijk. Ik denk dat goedheid (sowieso al relatief begrip) meer echt in je zin, dan welke stroming je aanhangt.
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah ja. Nou ik zal je troosten, bij ons thuis is er geen ruimte voor discussie over soennieten.Mond gesnoerd allez.
Fijn dat je zelf mag zoeken toch. Kun je zelf een mening vormen ipv dat die voor jou gevormd wordt.
Leef je leven.
Hoezo ''moet dat''?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die zin: terwijl t hartstikke fout is. Moet dat?
Ik vind alles wat te is niets.
Astaghfirullah, wat een vraag!quote:Op zondag 29 juni 2014 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Yav wrm zeggen jullie tegen alles astaghfirullah.
Moet je per se oordelen? Voor hun is t goed, laat ze dat denken zonder een oordeel te vellen.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:17 schreef darkmond het volgende:
[..]
Hoezo ''moet dat''?
Tuurlijk is zoiets fout. Je toont je liefde naar de profeet (vzmh) en ahl-albayt niet door jezelf met stenen en zulks pijn te doen...
astaghfirlah!! wat een verzoek!quote:Op zondag 29 juni 2014 23:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Astaghfirullah, wat een vraag!
Pics van je poesje.
Astaghfirullaha rabbi wa atubu ilayk!quote:Op zondag 29 juni 2014 23:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Pics van je poesje.
Heb je die kat gezien?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Pics van je poesje.
Shia's zijn moslims en leven volgens de profeet en ahl Al-Bayt. Ik ben ook een sjiiet en zie het nut hiervan niet in. Dit IS gewoon iets dat fout is. Ik begrijp wel dat ze het met de zuiverste intenties doen, maar het hoort simpelweg niet.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet je per se oordelen? Voor hun is t goed, laat ze dat denken zonder een oordeel te vellen.
Why? Hij is lief.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:19 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
die kat ziet er zo "nederlands" uit
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:19 schreef darkmond het volgende:
[..]
Astaghfirullaha rabbi wa atubu ilayk!
Wat zegt deze man!
Wazmetjullie!?quote:
je had poesje gezegd en dat wil het vrouwelijk voortplantingsorgaan zeggen.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
[..]
Wazmetjullie!?
Ze heeft een poes als huisdier.
Astaghfirullah broeder ik dacht door. Shame on me...quote:Op zondag 29 juni 2014 23:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
[..]
Wazmetjullie!?
Ze heeft een poes als huisdier.
Astaghfirullah, wazmetjouquote:Op zondag 29 juni 2014 23:22 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
je had poesje gezegd en dat wil het vrouwelijk voortplantingsorgaan zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |