Grote kans op aids van Andries Jquote:Op zondag 29 juni 2014 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kan het nu 365 dagen per jaar doen.
twitter:jackvangelder twitterde op zondag 29-06-2014 om 15:49:14Ben nu voor de derde dag in Fortaleza. Dit is veruit de warmste en meest vochtige dag.Onvoorstelbaar.Wordt zeker een factor in de wedstrijd reageer retweet
bedankt sjekquote:Op zondag 29 juni 2014 16:34 schreef NaturalScience het volgende:
twitter:jackvangelder twitterde op zondag 29-06-2014 om 15:49:14Ben nu voor de derde dag in Fortaleza. Dit is veruit de warmste en meest vochtige dag.Onvoorstelbaar.Wordt zeker een factor in de wedstrijd reageer retweet
Vies dik.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:34 schreef NaturalScience het volgende:
Dit, of LvG gaat in de rust met hangende pootjes naar Janmaat toequote:Op zondag 29 juni 2014 16:33 schreef Belladonna80 het volgende:
Verhaegh gaat de key-sleutel worden deze wedstrijd. 2 loepzuivere assists.
bietje zunne verraaierquote:Op zondag 29 juni 2014 16:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die naam alleen al verraadt heel veel
Pas op voor Marcel Bout , ook levensgevaarlijkquote:Op zondag 29 juni 2014 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stille Andries is een sluipmoordenaar.
Maar Sjek is gewoon vies dik. Vanavond neemt 'ie weer een bordje patat om morgen te kunnen schreeuwen: HET IS NOG ONVOORSTELBAARDER DAN ONVOORSTELBAAR WARMquote:Op zondag 29 juni 2014 16:34 schreef NaturalScience het volgende:
Dat is zo'n oud fossiel dat die toeslaat op het moment dat iedereen in slaap is gesust.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pas op voor Marcel Bout , ook levensgevaarlijk
Samen met Truus iedereen onderpoepenquote:Op zondag 29 juni 2014 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is zo'n oud fossiel dat die toeslaat op het moment dat iedereen in slaap is gesust.
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:37 schreef Zaktabak het volgende:
Sterspeler Bradjan Robben spreekt van "gezonde spanning"
[ afbeelding ]
Die spelers hebben zoveel KAMPFGEIST dat ze elkaars gezicht af gaan likken.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Samen met Truus iedereen onderpoepen
perversiequote:Op zondag 29 juni 2014 16:38 schreef TLC het volgende:
Hoe sprak Frank Snoeks de naam van van Persie eigenlijk uit bij zijn kopdoelpunt ?![]()
alles voor die endlosungquote:Op zondag 29 juni 2014 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die spelers hebben zoveel KAMPFGEIST dat ze elkaars gezicht af gaan likken.
pfffquote:Op zondag 29 juni 2014 16:37 schreef Zaktabak het volgende:
Sterspeler Bradjan Robben spreekt van "gezonde spanning"
[ afbeelding ]
Goeie tapijtnek, het lijkt wel een Duitser uit de jaren '80.quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pas op voor Marcel Bout , ook levensgevaarlijk
Wow.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
Paul Verhaegh heeft op zijn 19e een broodje kroket opgegeten met zijn rechtervoet!
Dit belooft wat
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:43 schreef Zaktabak het volgende:
Ook bondscoach Bradder van Gaal heeft er vertrouwen in voor vanavond:
[ afbeelding ]
Gewoon 8-0quote:Op zondag 29 juni 2014 16:43 schreef alors het volgende:
Die voorspellingen zijn 9 van de 10 keer 2-1
Aparte volgorde.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:43 schreef Nober het volgende:
#NED LINE-UP: Cillessen, Vlaar, De Vrij, Blind, De Jong, Van Persie (c), Sneijder, Robben, Verhaegh, Kuijt, Wijnaldum
#MEX LINE-UP: Ochoa, Rodriguez, Salcido, Marquez (c), Herrera, Layun, Dos Santos, Moreno, Guardado, Peralta, Aguilar
En Bradney Blind dan?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:43 schreef Zaktabak het volgende:
Ook bondscoach Bradder van Gaal heeft er vertrouwen in voor vanavond:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://paulverhaeghmijnnu(...)tesse--nac-breda-3-2And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
Bedankt Hansquote:Op zondag 29 juni 2014 16:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Op rugnummer.
https://twitter.com/FIFAWorldCup
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:46 schreef Revanches het volgende:
Verhaegh heeft blijkbaar een fanatieke fan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
http://paulverhaeghmijnnu(...)tesse--nac-breda-3-2![]()
quote:
dit jaquote:Op zondag 29 juni 2014 16:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik lees achteraf wel of we het hebben gehaald
ik ook hoorquote:Op zondag 29 juni 2014 16:46 schreef Jezus9 het volgende:
Wat zijn jullie voorspellingen? Ik zeg 2 - 1 voor NL.
Ik krijg ondertussen Hunk, Givanildo Vieira de Souza van die wedstrijd Brazilië gisteren niet uit m'n hoofd, wat een lekker ding is dat zeg. Ik zou hem doen.
[ afbeelding ]
Pas maar op, hij valt steeds om.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:46 schreef Jezus9 het volgende:
Ik krijg ondertussen Hunk, Givanildo Vieira de Souza van die wedstrijd Brazilië gisteren niet uit m'n hoofd, wat een lekker ding is dat zeg. Ik zou hem doen.
[ afbeelding ]
Het gerucht gaat dat hij groene sperma spuit.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:46 schreef Jezus9 het volgende:
[ afbeelding ]
2-0 na een 0-0 ruststand. Depay gaat redding brengen.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:46 schreef Jezus9 het volgende:
Wacht maar tot hij boos wordtquote:Op zondag 29 juni 2014 16:46 schreef Jezus9 het volgende:
[ afbeelding ]
Matige trollquote:Op zondag 29 juni 2014 16:47 schreef roos94 het volgende:
als nl nu verliest, wanneer moeten we dan weer spelen en tegen wie, is dat al bekend?
ergens in September ofzoquote:Op zondag 29 juni 2014 16:47 schreef roos94 het volgende:
als nl nu verliest, wanneer moeten we dan weer spelen en tegen wie, is dat al bekend?
Dat soort vragen moet je hier niet stellen, dan krijg je domme antwoorden.quote:
Je snapt wel dat als een andere gozer jou ooit lastig valt en hij een veeg over zijn hoofd krijgt hij wel meteen ligt?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:46 schreef Jezus9 het volgende:
[ afbeelding ]
Tegen Uruguay dan.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:47 schreef roos94 het volgende:
doeiquote:Op zondag 29 juni 2014 16:47 schreef roos94 het volgende:
Dat heb ik ook voorspeld bij de lokale banketbakkerij, als ik win krijg ik een chocolade voetbalquote:
Gooi jezelf gewoon weg.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:48 schreef roos94 het volgende:
wat een kleutersnieteens een normale vraag kunnen beantwoorden.
Tom is dan ook niet goed snik. Een vorm van aandachtsleiertje spelen. Pff, wekt het je dan nog énige verbazing?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:48 schreef Ambrosius het volgende:
Tom die iedere meter van de reis gaat beschrijven.
Tsjechië - Nederland EK kwalificatie 9/9/2014quote:Op zondag 29 juni 2014 16:47 schreef roos94 het volgende:
Je bent niet leukquote:Op zondag 29 juni 2014 16:48 schreef roos94 het volgende:
ja leukquote:Op zondag 29 juni 2014 16:48 schreef roos94 het volgende:
Wel delen hè.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook voorspeld bij de lokale banketbakkerij, als ik win krijg ik een chocolade voetbal
scherpquote:Op zondag 29 juni 2014 16:48 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Tsjechië - Nederland EK kwalificatie 9/9/2014
Om precies te zijn is de eerste kwalificatiewedstrijd voor het EK 2016 op 9 september 2014.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:47 schreef roos94 het volgende:
Jij hebt ervaring met pure armoede.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:49 schreef tompsv18 het volgende:
Verhaegh en Kuyt allebei in de basis, wat een armoede
Maar waar is Willems?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:49 schreef tompsv18 het volgende:
Ik doe het wel. Als Nederland verliest is het raus met Nederland. Spelers kunnen op vakantie met hun vrouwtjes.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:48 schreef roos94 het volgende:
9 september, Tsjechië - Nederland (EK kwalificatie). Moest even zoeken.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:48 schreef roos94 het volgende:
quote:
MAAR WAAROM KONDEN ZE VORIGE WEDSTRIJDEN WEL VERLIEZEN DAN IK SNAP HET NIET EN WAT IS BUITENSPEL HIHIHIHIHIquote:Op zondag 29 juni 2014 16:50 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ik doe het wel. Als Nederland verliest is het raus met Nederland. Spelers kunnen op vakantie met hun vrouwtjes.
Die was ooit geblesseerd geraakt. Sindsdien zijn we hem uit het oog verloren. Voetbalt hij eigenlijk nog?? Hoe zou het met hem gaan?????????quote:
Ik juich nu niet alleen voor Nederland, maar ook voor mijn buik.quote:
Verhaegh is een meer waardevolle speler dan Janmaatquote:Op zondag 29 juni 2014 16:49 schreef tompsv18 het volgende:
Daarom juist. Als verkapte linksbuiten.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Willems was een prima backie geweest in dit systeem, lekker veel aanvallen
... dan is het nog een uurquote:
LOL. Pouledase en KO-fase. Meer heb ik er niet op te zeggen.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
MAAR WAAROM KONDEN ZE VORIGE WEDSTRIJDEN WEL VERLIEZEN DAN IK SNAP HET NIET EN WAT IS BUITENSPEL HIHIHIHIHI
Kan goed sprinten enzoquote:Op zondag 29 juni 2014 16:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Willems was een prima backie geweest in dit systeem, lekker veel aanvallen
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar wacht even, je waakt voor de snelle counters van Mexico en wie stel je als linkercentraleverdediger op?
quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:51 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
LOL. Pouledase en KO-fase. Meer heb ik er niet op te zeggen.
twitter:hendriksmj twitterde op zondag 29-06-2014 om 16:28:30De docu ‘Trainen In IJle Lucht’ gaat vandaag helaas de zender niet halen. Wanneer wel is afhankelijk van #nedmex. reageer retweet
Zeg maar Wim. Scheelt een letter typenquote:
Jawel, maar ik moet objectief blijven. Mexico is gewoon 2 klassen beter.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:52 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Je gunt het Nederland niet, ouwe rukker?
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:52 schreef Kekster het volgende:
[..]
Jawel, maar ik moet objectief blijven. Mexico is gewoon 2 klassen beter.
Och heeft hij het al een keer goed gehad?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:52 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh god.... Kekster heeft het live topic gevonden.....
Nog 3 uurtjes en dan gaat iedereen deze post quoten. En natuurlijk ben je dan nergens te bekennen zielig persoon dat je bentquote:
quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:52 schreef Kekster het volgende:
[..]
Hij doet ook niet zn best om zn account te verwijderen, zoals afgesprokenquote:Op zondag 29 juni 2014 16:53 schreef S0nic het volgende:
[..]
Nog 3 uurtjes en dan gaat iedereen deze post quoten. En natuurlijk ben je dan nergens te bekennen zielig persoon dat je bent
Nou, ok dan. Op een WK heb je een poulefase. Je bent daarin met 4 ploegen. De bedoeling is om bij de eerste twee te eindigen. Dit maakt dat je naar de 1/8e finale gaat, de eerste van de Knock-out fase. ( wie verliest ligt eruit, behalve als je de halve finale verliest. Dan lig je er eruit voor de finale, maar speel je nog een wedstrijd om de derde plaats tegen de andere verliezende halve finalist.quote:
Dat kan ook niet. Maar dat wist hij toch al.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:54 schreef TLC het volgende:
[..]
Hij doet ook niet zn best om zn account te verwijderen, zoals afgesproken
Niks mis mee.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:54 schreef Pedroso het volgende:
Dus weer een tactiek van de bal naar voren rossen en hopen dat Robben er weer wat leuks mee doet.
Hij krijgt een stijfje van trollen.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Waarom zit jij nog op dit forum?
dat is een voorspellingquote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:54 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Nou, ok dan. Op een WK heb je een poulefase. Je bent daarin met 4 ploegen. De bedoeling is om bij de eerste twee te eindigen. Dit maakt dat je naar de 1/8e finale gaat, de eerste van de Knock-out fase. ( wie verliest ligt eruit, behalve als je de halve finale verliest. Dan lig je er eruit voor de finale, maar speel je nog een wedstrijd om de derde plaats tegen de andere verliezende halve finalist.
We zullen het zo zien.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:52 schreef Kekster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:54 schreef wdn het volgende:
Jubilarus
100 wedstrijden voor Kuijt. Kan me weinig wedstrijden van hem herinneren helaas
We hebben ook nog nooit verloren op 29 juni 2014 naar het schijntquote:Op zondag 29 juni 2014 16:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
JONGENS, DIT BELOOFT WAT!
http://www.spitsnieuws.nl(...)ongeslagen-vs-mexico
Verhaegh is deze keer de meesterzet, Janmaat komt in minuut 66' en gaat nog even 10km halen.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:54 schreef Pedroso het volgende:
Dus weer een tactiek van de bal naar voren rossen en hopen dat Robben er weer wat leuks mee doet.
Ja en we hadden nog nooit gewonnen van Australië, voor alles is een eerste keerquote:Op zondag 29 juni 2014 16:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
Niet mijn foutquote:Op zondag 29 juni 2014 16:54 schreef TLC het volgende:
[..]
Hij doet ook niet zn best om zn account te verwijderen, zoals afgesproken
Je kunt eigenlijk ook de 10 spelers van Cambuur opstellen + Robben. Maakt weinig verschil.quote:
Verdedigend de bal veroveren is 1quote:Op zondag 29 juni 2014 16:55 schreef Sound.Cloud het volgende:
Wat is de eerste en tweede fase waar Van Gaal het over heeft
wat een ongelofelijk kut-artikel is dat zegquote:Op zondag 29 juni 2014 16:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
quote:NOG MAAR 1 FEYENOORDER IN DE BASIS OOHOHOHOHOHN NEENENENENENEN
Tja, uit Amsterdam hoeft het niet te komen nee.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
De algemene visie op de opstelling in Rotterdam
[..]
Als je uit Nederland komt ben je voor......quote:Op zondag 29 juni 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb mijn geluksbroek altijd aan.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:57 schreef houdjemond het volgende:
Hebben jullie trouwens ewn bijgeloof met een bepaald shirt aan als Oranje speelt of iets? Gewoon nieuwsgierig.
Cillessen houdt toch alles tegen.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:57 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tja, uit Amsterdam hoeft het niet te komen nee.
heb gewoon m'n oranje EK 2012 shirt aanquote:Op zondag 29 juni 2014 16:57 schreef houdjemond het volgende:
Hebben jullie trouwens ewn bijgeloof met een bepaald shirt aan als Oranje speelt of iets? Gewoon nieuwsgierig.
Ja, ik draag al sinds 1974 dezelfde onderbroek, dat brengt geluk. Nou goed?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:57 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga altijd nakend voor de beeldbuis zitten.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:57 schreef houdjemond het volgende:
Twentequote:Op zondag 29 juni 2014 16:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je uit Nederland komt ben je voor......
Meer PSV jeugd in de basisquote:Op zondag 29 juni 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, wel gewassen tussendoor hoop ik?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja, ik draag al sinds 1974 dezelfde onderbroek, dat brengt geluk. Nou goed?
Cillessen heeft het enorm makkelijk door die muur van Feyenoord verdedigers waar amper iets of iemand doorheen komt.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cillessen houdt toch alles tegen.
Nee, ik heb niets meer te klagen.
Met vrouwtje of vriendin er bovenop?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ga altijd nakend voor de beeldbuis zitten.
liever geen oranje broekjequote:Op zondag 29 juni 2014 16:57 schreef houdjemond het volgende:
Hebben jullie trouwens een bijgeloof met een bepaald shirt aan als Oranje speelt of iets? Gewoon nieuwsgierig.
okequote:
Nadere info op ed.nlquote:
Was natuurlijk wel een prima speler in de Eredivisie.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ander voetbalnieuws.
Marcel Brands heeft weer met het bord op schoot zitten kijken naar Studio Sport want Luuk de Jong komt weer naar Nederland. Foebelle voor PSV.
Genot.
Luukquote:Op zondag 29 juni 2014 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ander voetbalnieuws.
Marcel Brands heeft weer met het bord op schoot zitten kijken naar Studio Sport want Luuk de Jong komt weer naar Nederland. Foebelle voor PSV.
Genot.
BRONquote:Op zondag 29 juni 2014 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ander voetbalnieuws.
Genot.
Ja ikke. Absoluut geen pranje shirt aan en vaak de wedstrijd niet zien want dan gaat het gegarandeerd mis. Grote kans dat ik zodirekt niet ga kijken.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:57 schreef houdjemond het volgende:
Als het helpt? ben ik heel bijgelovigquote:Op zondag 29 juni 2014 16:57 schreef houdjemond het volgende:
Hebben jullie trouwens een bijgeloof met een bepaald shirt aan als Oranje speelt of iets? Gewoon nieuwsgierig.
quote:Op zondag 29 juni 2014 17:00 schreef marcodej het volgende:
Misschien zijn het wel Rwandezen met een sombrero Tom.
Maar bij Twente speelden er betere gozers dan bij PSV destijds.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:00 schreef S0nic het volgende:
[..]
Was natuurlijk wel een prima speler in de Eredivisie.
Lol, serieus?quote:Op zondag 29 juni 2014 17:01 schreef marcodej het volgende:
Louis heeft een LOI-cursus inspanningsfysiologie gedaan.
Een back kan niet opkomen als het middenveld in de opbouw wordt overgeslagen.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:52 schreef S0nic het volgende:
Overigens heeft Janmaat nog geen fuck laten zien. Verhaegh kan het moeilijk slechter doen.
Oh godquote:
Je bent de assist op Fer bij de 1-0 tegen Chili nu al vergeten?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:52 schreef S0nic het volgende:
Overigens heeft Janmaat nog geen fuck laten zien. Verhaegh kan het moeilijk slechter doen.
quote:Op zondag 29 juni 2014 17:02 schreef Nober het volgende:
Goed dat we in minuut 30 en 75 naar de wc kunnen, bedankt Sepp Blatter.
Lowie heeft overal verstand van.. hij is dan ook de Totale Mensquote:Op zondag 29 juni 2014 17:01 schreef marcodej het volgende:
Maar een videref beslissing kost teveel tijd hequote:Op zondag 29 juni 2014 17:02 schreef Nober het volgende:
Goed dat we in minuut 30 en 75 naar de wc kunnen, bedankt Sepp Blatter.
Hohoho, hij werd al die jaren tegengewerkt toen hij het al wilde.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Maar een videref beslissing kost teveel tijd he
Deze kunnen we over 3 uur quoten.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:03 schreef BillDauterive het volgende:
Hmm. Met Janmaat hebben we nog nooit een wedstrijd verloren en met Verhaegh hebben we nog nooit een wedstrijd gewonnen.
Rare wissel van Van Gaal.
Nee, Louis heeft een inspanningsfysioloog in het team en hij vertelt wat hij van hem heeft geleerd. Prima! Het is geen raketwetenschap.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:01 schreef marcodej het volgende:
Ja vooral Egberts op zijn woord gelovenquote:Op zondag 29 juni 2014 17:03 schreef marcodej het volgende:
Dirk is populair in Nederland, behalve op FOK.
Aan de andere kant: Met Verhaegh in het veld hebben we ook nog nooit verlorenquote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 17:05 schreef marcodej het volgende:
Kuijt is een werker, want Kuijt is een Kattukker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |