Cillessen heeft het enorm makkelijk door die muur van Feyenoord verdedigers waar amper iets of iemand doorheen komt.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cillessen houdt toch alles tegen.
Nee, ik heb niets meer te klagen.
Met vrouwtje of vriendin er bovenop?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ga altijd nakend voor de beeldbuis zitten.
liever geen oranje broekjequote:Op zondag 29 juni 2014 16:57 schreef houdjemond het volgende:
Hebben jullie trouwens een bijgeloof met een bepaald shirt aan als Oranje speelt of iets? Gewoon nieuwsgierig.
okequote:
Nadere info op ed.nlquote:
Was natuurlijk wel een prima speler in de Eredivisie.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ander voetbalnieuws.
Marcel Brands heeft weer met het bord op schoot zitten kijken naar Studio Sport want Luuk de Jong komt weer naar Nederland. Foebelle voor PSV.
Genot.
Luukquote:Op zondag 29 juni 2014 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ander voetbalnieuws.
Marcel Brands heeft weer met het bord op schoot zitten kijken naar Studio Sport want Luuk de Jong komt weer naar Nederland. Foebelle voor PSV.
Genot.
BRONquote:Op zondag 29 juni 2014 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ander voetbalnieuws.
Genot.
Ja ikke. Absoluut geen pranje shirt aan en vaak de wedstrijd niet zien want dan gaat het gegarandeerd mis. Grote kans dat ik zodirekt niet ga kijken.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:57 schreef houdjemond het volgende:
Hebben jullie trouwens ewn bijgeloof met een bepaald shirt aan als Oranje speelt of iets? Gewoon nieuwsgierig.
Als het helpt? ben ik heel bijgelovigquote:Op zondag 29 juni 2014 16:57 schreef houdjemond het volgende:
Hebben jullie trouwens een bijgeloof met een bepaald shirt aan als Oranje speelt of iets? Gewoon nieuwsgierig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |