quote:Op zondag 29 juni 2014 16:43 schreef Zaktabak het volgende:
Ook bondscoach Bradder van Gaal heeft er vertrouwen in voor vanavond:
[ afbeelding ]
Gewoon 8-0quote:Op zondag 29 juni 2014 16:43 schreef alors het volgende:
Die voorspellingen zijn 9 van de 10 keer 2-1
Aparte volgorde.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:43 schreef Nober het volgende:
#NED LINE-UP: Cillessen, Vlaar, De Vrij, Blind, De Jong, Van Persie (c), Sneijder, Robben, Verhaegh, Kuijt, Wijnaldum
#MEX LINE-UP: Ochoa, Rodriguez, Salcido, Marquez (c), Herrera, Layun, Dos Santos, Moreno, Guardado, Peralta, Aguilar
En Bradney Blind dan?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:43 schreef Zaktabak het volgende:
Ook bondscoach Bradder van Gaal heeft er vertrouwen in voor vanavond:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://paulverhaeghmijnnu(...)tesse--nac-breda-3-2And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
Bedankt Hansquote:Op zondag 29 juni 2014 16:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Op rugnummer.
https://twitter.com/FIFAWorldCup
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:46 schreef Revanches het volgende:
Verhaegh heeft blijkbaar een fanatieke fan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
http://paulverhaeghmijnnu(...)tesse--nac-breda-3-2![]()
quote:
dit jaquote:Op zondag 29 juni 2014 16:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik lees achteraf wel of we het hebben gehaald
ik ook hoorquote:Op zondag 29 juni 2014 16:46 schreef Jezus9 het volgende:
Wat zijn jullie voorspellingen? Ik zeg 2 - 1 voor NL.
Ik krijg ondertussen Hunk, Givanildo Vieira de Souza van die wedstrijd Brazilië gisteren niet uit m'n hoofd, wat een lekker ding is dat zeg. Ik zou hem doen.
[ afbeelding ]
Pas maar op, hij valt steeds om.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:46 schreef Jezus9 het volgende:
Ik krijg ondertussen Hunk, Givanildo Vieira de Souza van die wedstrijd Brazilië gisteren niet uit m'n hoofd, wat een lekker ding is dat zeg. Ik zou hem doen.
[ afbeelding ]
Het gerucht gaat dat hij groene sperma spuit.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:46 schreef Jezus9 het volgende:
[ afbeelding ]
2-0 na een 0-0 ruststand. Depay gaat redding brengen.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:46 schreef Jezus9 het volgende:
Wacht maar tot hij boos wordtquote:Op zondag 29 juni 2014 16:46 schreef Jezus9 het volgende:
[ afbeelding ]
Matige trollquote:Op zondag 29 juni 2014 16:47 schreef roos94 het volgende:
als nl nu verliest, wanneer moeten we dan weer spelen en tegen wie, is dat al bekend?
ergens in September ofzoquote:Op zondag 29 juni 2014 16:47 schreef roos94 het volgende:
als nl nu verliest, wanneer moeten we dan weer spelen en tegen wie, is dat al bekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |