SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://paulverhaeghmijnnu(...)tesse--nac-breda-3-2And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
Bedankt Hansquote:Op zondag 29 juni 2014 16:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Op rugnummer.
https://twitter.com/FIFAWorldCup
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:46 schreef Revanches het volgende:
Verhaegh heeft blijkbaar een fanatieke fan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
http://paulverhaeghmijnnu(...)tesse--nac-breda-3-2![]()
quote:
dit jaquote:Op zondag 29 juni 2014 16:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik lees achteraf wel of we het hebben gehaald
ik ook hoorquote:Op zondag 29 juni 2014 16:46 schreef Jezus9 het volgende:
Wat zijn jullie voorspellingen? Ik zeg 2 - 1 voor NL.
Ik krijg ondertussen Hunk, Givanildo Vieira de Souza van die wedstrijd Brazilië gisteren niet uit m'n hoofd, wat een lekker ding is dat zeg. Ik zou hem doen.
[ afbeelding ]
Pas maar op, hij valt steeds om.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:46 schreef Jezus9 het volgende:
Ik krijg ondertussen Hunk, Givanildo Vieira de Souza van die wedstrijd Brazilië gisteren niet uit m'n hoofd, wat een lekker ding is dat zeg. Ik zou hem doen.
[ afbeelding ]
Het gerucht gaat dat hij groene sperma spuit.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:46 schreef Jezus9 het volgende:
[ afbeelding ]
2-0 na een 0-0 ruststand. Depay gaat redding brengen.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:46 schreef Jezus9 het volgende:
Wacht maar tot hij boos wordtquote:Op zondag 29 juni 2014 16:46 schreef Jezus9 het volgende:
[ afbeelding ]
Matige trollquote:Op zondag 29 juni 2014 16:47 schreef roos94 het volgende:
als nl nu verliest, wanneer moeten we dan weer spelen en tegen wie, is dat al bekend?
ergens in September ofzoquote:Op zondag 29 juni 2014 16:47 schreef roos94 het volgende:
als nl nu verliest, wanneer moeten we dan weer spelen en tegen wie, is dat al bekend?
Dat soort vragen moet je hier niet stellen, dan krijg je domme antwoorden.quote:
Je snapt wel dat als een andere gozer jou ooit lastig valt en hij een veeg over zijn hoofd krijgt hij wel meteen ligt?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:46 schreef Jezus9 het volgende:
[ afbeelding ]
Tegen Uruguay dan.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:47 schreef roos94 het volgende:
doeiquote:Op zondag 29 juni 2014 16:47 schreef roos94 het volgende:
Dat heb ik ook voorspeld bij de lokale banketbakkerij, als ik win krijg ik een chocolade voetbalquote:
Gooi jezelf gewoon weg.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:48 schreef roos94 het volgende:
wat een kleutersnieteens een normale vraag kunnen beantwoorden.
Tom is dan ook niet goed snik. Een vorm van aandachtsleiertje spelen. Pff, wekt het je dan nog énige verbazing?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:48 schreef Ambrosius het volgende:
Tom die iedere meter van de reis gaat beschrijven.
Tsjechië - Nederland EK kwalificatie 9/9/2014quote:Op zondag 29 juni 2014 16:47 schreef roos94 het volgende:
Je bent niet leukquote:Op zondag 29 juni 2014 16:48 schreef roos94 het volgende:
ja leukquote:Op zondag 29 juni 2014 16:48 schreef roos94 het volgende:
Wel delen hè.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook voorspeld bij de lokale banketbakkerij, als ik win krijg ik een chocolade voetbal
scherpquote:Op zondag 29 juni 2014 16:48 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Tsjechië - Nederland EK kwalificatie 9/9/2014
Om precies te zijn is de eerste kwalificatiewedstrijd voor het EK 2016 op 9 september 2014.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:47 schreef roos94 het volgende:
Jij hebt ervaring met pure armoede.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:49 schreef tompsv18 het volgende:
Verhaegh en Kuyt allebei in de basis, wat een armoede
Maar waar is Willems?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:49 schreef tompsv18 het volgende:
Ik doe het wel. Als Nederland verliest is het raus met Nederland. Spelers kunnen op vakantie met hun vrouwtjes.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:48 schreef roos94 het volgende:
9 september, Tsjechië - Nederland (EK kwalificatie). Moest even zoeken.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:48 schreef roos94 het volgende:
quote:
MAAR WAAROM KONDEN ZE VORIGE WEDSTRIJDEN WEL VERLIEZEN DAN IK SNAP HET NIET EN WAT IS BUITENSPEL HIHIHIHIHIquote:Op zondag 29 juni 2014 16:50 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ik doe het wel. Als Nederland verliest is het raus met Nederland. Spelers kunnen op vakantie met hun vrouwtjes.
Die was ooit geblesseerd geraakt. Sindsdien zijn we hem uit het oog verloren. Voetbalt hij eigenlijk nog?? Hoe zou het met hem gaan?????????quote:
Ik juich nu niet alleen voor Nederland, maar ook voor mijn buik.quote:
Verhaegh is een meer waardevolle speler dan Janmaatquote:Op zondag 29 juni 2014 16:49 schreef tompsv18 het volgende:
Daarom juist. Als verkapte linksbuiten.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Willems was een prima backie geweest in dit systeem, lekker veel aanvallen
... dan is het nog een uurquote:
LOL. Pouledase en KO-fase. Meer heb ik er niet op te zeggen.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
MAAR WAAROM KONDEN ZE VORIGE WEDSTRIJDEN WEL VERLIEZEN DAN IK SNAP HET NIET EN WAT IS BUITENSPEL HIHIHIHIHI
Kan goed sprinten enzoquote:Op zondag 29 juni 2014 16:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Willems was een prima backie geweest in dit systeem, lekker veel aanvallen
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar wacht even, je waakt voor de snelle counters van Mexico en wie stel je als linkercentraleverdediger op?
quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:51 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
LOL. Pouledase en KO-fase. Meer heb ik er niet op te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |