MAAR WAAROM KONDEN ZE VORIGE WEDSTRIJDEN WEL VERLIEZEN DAN IK SNAP HET NIET EN WAT IS BUITENSPEL HIHIHIHIHIquote:Op zondag 29 juni 2014 16:50 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ik doe het wel. Als Nederland verliest is het raus met Nederland. Spelers kunnen op vakantie met hun vrouwtjes.
Die was ooit geblesseerd geraakt. Sindsdien zijn we hem uit het oog verloren. Voetbalt hij eigenlijk nog?? Hoe zou het met hem gaan?????????quote:
Ik juich nu niet alleen voor Nederland, maar ook voor mijn buik.quote:
Verhaegh is een meer waardevolle speler dan Janmaatquote:Op zondag 29 juni 2014 16:49 schreef tompsv18 het volgende:
Verhaegh en Kuyt allebei in de basis, wat een armoede
Daarom juist. Als verkapte linksbuiten.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Willems was een prima backie geweest in dit systeem, lekker veel aanvallen
... dan is het nog een uurquote:
LOL. Pouledase en KO-fase. Meer heb ik er niet op te zeggen.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
MAAR WAAROM KONDEN ZE VORIGE WEDSTRIJDEN WEL VERLIEZEN DAN IK SNAP HET NIET EN WAT IS BUITENSPEL HIHIHIHIHI
Kan goed sprinten enzoquote:Op zondag 29 juni 2014 16:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Willems was een prima backie geweest in dit systeem, lekker veel aanvallen
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar wacht even, je waakt voor de snelle counters van Mexico en wie stel je als linkercentraleverdediger op?
quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:51 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
LOL. Pouledase en KO-fase. Meer heb ik er niet op te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |