twitter:hendriksmj twitterde op zondag 29-06-2014 om 16:28:30De docu ‘Trainen In IJle Lucht’ gaat vandaag helaas de zender niet halen. Wanneer wel is afhankelijk van #nedmex. reageer retweet
Zeg maar Wim. Scheelt een letter typenquote:
Jawel, maar ik moet objectief blijven. Mexico is gewoon 2 klassen beter.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:52 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Je gunt het Nederland niet, ouwe rukker?
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:52 schreef Kekster het volgende:
[..]
Jawel, maar ik moet objectief blijven. Mexico is gewoon 2 klassen beter.
Och heeft hij het al een keer goed gehad?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:52 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh god.... Kekster heeft het live topic gevonden.....
Nog 3 uurtjes en dan gaat iedereen deze post quoten. En natuurlijk ben je dan nergens te bekennen zielig persoon dat je bentquote:
quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:52 schreef Kekster het volgende:
[..]
Jawel, maar ik moet objectief blijven. Mexico is gewoon 2 klassen beter.
Hij doet ook niet zn best om zn account te verwijderen, zoals afgesprokenquote:Op zondag 29 juni 2014 16:53 schreef S0nic het volgende:
[..]
Nog 3 uurtjes en dan gaat iedereen deze post quoten. En natuurlijk ben je dan nergens te bekennen zielig persoon dat je bent
Nou, ok dan. Op een WK heb je een poulefase. Je bent daarin met 4 ploegen. De bedoeling is om bij de eerste twee te eindigen. Dit maakt dat je naar de 1/8e finale gaat, de eerste van de Knock-out fase. ( wie verliest ligt eruit, behalve als je de halve finale verliest. Dan lig je er eruit voor de finale, maar speel je nog een wedstrijd om de derde plaats tegen de andere verliezende halve finalist.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |