twitter:hendriksmj twitterde op zondag 29-06-2014 om 16:28:30De docu ‘Trainen In IJle Lucht’ gaat vandaag helaas de zender niet halen. Wanneer wel is afhankelijk van #nedmex. reageer retweet
Zeg maar Wim. Scheelt een letter typenquote:
Jawel, maar ik moet objectief blijven. Mexico is gewoon 2 klassen beter.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:52 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Je gunt het Nederland niet, ouwe rukker?
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:52 schreef Kekster het volgende:
[..]
Jawel, maar ik moet objectief blijven. Mexico is gewoon 2 klassen beter.
Och heeft hij het al een keer goed gehad?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:52 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh god.... Kekster heeft het live topic gevonden.....
Nog 3 uurtjes en dan gaat iedereen deze post quoten. En natuurlijk ben je dan nergens te bekennen zielig persoon dat je bentquote:
quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:52 schreef Kekster het volgende:
[..]
Hij doet ook niet zn best om zn account te verwijderen, zoals afgesprokenquote:Op zondag 29 juni 2014 16:53 schreef S0nic het volgende:
[..]
Nog 3 uurtjes en dan gaat iedereen deze post quoten. En natuurlijk ben je dan nergens te bekennen zielig persoon dat je bent
Nou, ok dan. Op een WK heb je een poulefase. Je bent daarin met 4 ploegen. De bedoeling is om bij de eerste twee te eindigen. Dit maakt dat je naar de 1/8e finale gaat, de eerste van de Knock-out fase. ( wie verliest ligt eruit, behalve als je de halve finale verliest. Dan lig je er eruit voor de finale, maar speel je nog een wedstrijd om de derde plaats tegen de andere verliezende halve finalist.quote:
Dat kan ook niet. Maar dat wist hij toch al.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:54 schreef TLC het volgende:
[..]
Hij doet ook niet zn best om zn account te verwijderen, zoals afgesproken
Niks mis mee.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:54 schreef Pedroso het volgende:
Dus weer een tactiek van de bal naar voren rossen en hopen dat Robben er weer wat leuks mee doet.
Hij krijgt een stijfje van trollen.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Waarom zit jij nog op dit forum?
dat is een voorspellingquote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:54 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Nou, ok dan. Op een WK heb je een poulefase. Je bent daarin met 4 ploegen. De bedoeling is om bij de eerste twee te eindigen. Dit maakt dat je naar de 1/8e finale gaat, de eerste van de Knock-out fase. ( wie verliest ligt eruit, behalve als je de halve finale verliest. Dan lig je er eruit voor de finale, maar speel je nog een wedstrijd om de derde plaats tegen de andere verliezende halve finalist.
We zullen het zo zien.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:52 schreef Kekster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:54 schreef wdn het volgende:
Jubilarus
100 wedstrijden voor Kuijt. Kan me weinig wedstrijden van hem herinneren helaas
We hebben ook nog nooit verloren op 29 juni 2014 naar het schijntquote:Op zondag 29 juni 2014 16:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
JONGENS, DIT BELOOFT WAT!
http://www.spitsnieuws.nl(...)ongeslagen-vs-mexico
Verhaegh is deze keer de meesterzet, Janmaat komt in minuut 66' en gaat nog even 10km halen.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:54 schreef Pedroso het volgende:
Dus weer een tactiek van de bal naar voren rossen en hopen dat Robben er weer wat leuks mee doet.
Ja en we hadden nog nooit gewonnen van Australië, voor alles is een eerste keerquote:Op zondag 29 juni 2014 16:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
Niet mijn foutquote:Op zondag 29 juni 2014 16:54 schreef TLC het volgende:
[..]
Hij doet ook niet zn best om zn account te verwijderen, zoals afgesproken
Je kunt eigenlijk ook de 10 spelers van Cambuur opstellen + Robben. Maakt weinig verschil.quote:
Verdedigend de bal veroveren is 1quote:Op zondag 29 juni 2014 16:55 schreef Sound.Cloud het volgende:
Wat is de eerste en tweede fase waar Van Gaal het over heeft
wat een ongelofelijk kut-artikel is dat zegquote:Op zondag 29 juni 2014 16:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
quote:NOG MAAR 1 FEYENOORDER IN DE BASIS OOHOHOHOHOHN NEENENENENENEN
Tja, uit Amsterdam hoeft het niet te komen nee.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
De algemene visie op de opstelling in Rotterdam
[..]
Als je uit Nederland komt ben je voor......quote:Op zondag 29 juni 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb mijn geluksbroek altijd aan.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:57 schreef houdjemond het volgende:
Hebben jullie trouwens ewn bijgeloof met een bepaald shirt aan als Oranje speelt of iets? Gewoon nieuwsgierig.
Cillessen houdt toch alles tegen.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:57 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tja, uit Amsterdam hoeft het niet te komen nee.
heb gewoon m'n oranje EK 2012 shirt aanquote:Op zondag 29 juni 2014 16:57 schreef houdjemond het volgende:
Hebben jullie trouwens ewn bijgeloof met een bepaald shirt aan als Oranje speelt of iets? Gewoon nieuwsgierig.
Ja, ik draag al sinds 1974 dezelfde onderbroek, dat brengt geluk. Nou goed?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:57 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga altijd nakend voor de beeldbuis zitten.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:57 schreef houdjemond het volgende:
Twentequote:Op zondag 29 juni 2014 16:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je uit Nederland komt ben je voor......
Meer PSV jeugd in de basisquote:Op zondag 29 juni 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, wel gewassen tussendoor hoop ik?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja, ik draag al sinds 1974 dezelfde onderbroek, dat brengt geluk. Nou goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |