quote:NOG MAAR 1 FEYENOORDER IN DE BASIS OOHOHOHOHOHN NEENENENENENEN
Tja, uit Amsterdam hoeft het niet te komen nee.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
De algemene visie op de opstelling in Rotterdam
[..]
Als je uit Nederland komt ben je voor......quote:Op zondag 29 juni 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb mijn geluksbroek altijd aan.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:57 schreef houdjemond het volgende:
Hebben jullie trouwens ewn bijgeloof met een bepaald shirt aan als Oranje speelt of iets? Gewoon nieuwsgierig.
Cillessen houdt toch alles tegen.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:57 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tja, uit Amsterdam hoeft het niet te komen nee.
heb gewoon m'n oranje EK 2012 shirt aanquote:Op zondag 29 juni 2014 16:57 schreef houdjemond het volgende:
Hebben jullie trouwens ewn bijgeloof met een bepaald shirt aan als Oranje speelt of iets? Gewoon nieuwsgierig.
Ja, ik draag al sinds 1974 dezelfde onderbroek, dat brengt geluk. Nou goed?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:57 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga altijd nakend voor de beeldbuis zitten.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:57 schreef houdjemond het volgende:
Twentequote:Op zondag 29 juni 2014 16:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je uit Nederland komt ben je voor......
Meer PSV jeugd in de basisquote:Op zondag 29 juni 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, wel gewassen tussendoor hoop ik?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja, ik draag al sinds 1974 dezelfde onderbroek, dat brengt geluk. Nou goed?
Cillessen heeft het enorm makkelijk door die muur van Feyenoord verdedigers waar amper iets of iemand doorheen komt.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cillessen houdt toch alles tegen.
Nee, ik heb niets meer te klagen.
Met vrouwtje of vriendin er bovenop?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ga altijd nakend voor de beeldbuis zitten.
liever geen oranje broekjequote:Op zondag 29 juni 2014 16:57 schreef houdjemond het volgende:
Hebben jullie trouwens een bijgeloof met een bepaald shirt aan als Oranje speelt of iets? Gewoon nieuwsgierig.
okequote:
Nadere info op ed.nlquote:
Was natuurlijk wel een prima speler in de Eredivisie.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ander voetbalnieuws.
Marcel Brands heeft weer met het bord op schoot zitten kijken naar Studio Sport want Luuk de Jong komt weer naar Nederland. Foebelle voor PSV.
Genot.
Luukquote:Op zondag 29 juni 2014 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ander voetbalnieuws.
Marcel Brands heeft weer met het bord op schoot zitten kijken naar Studio Sport want Luuk de Jong komt weer naar Nederland. Foebelle voor PSV.
Genot.
BRONquote:Op zondag 29 juni 2014 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ander voetbalnieuws.
Genot.
Ja ikke. Absoluut geen pranje shirt aan en vaak de wedstrijd niet zien want dan gaat het gegarandeerd mis. Grote kans dat ik zodirekt niet ga kijken.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:57 schreef houdjemond het volgende:
Als het helpt? ben ik heel bijgelovigquote:Op zondag 29 juni 2014 16:57 schreef houdjemond het volgende:
Hebben jullie trouwens een bijgeloof met een bepaald shirt aan als Oranje speelt of iets? Gewoon nieuwsgierig.
quote:Op zondag 29 juni 2014 17:00 schreef marcodej het volgende:
Misschien zijn het wel Rwandezen met een sombrero Tom.
Maar bij Twente speelden er betere gozers dan bij PSV destijds.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:00 schreef S0nic het volgende:
[..]
Was natuurlijk wel een prima speler in de Eredivisie.
Lol, serieus?quote:Op zondag 29 juni 2014 17:01 schreef marcodej het volgende:
Louis heeft een LOI-cursus inspanningsfysiologie gedaan.
Een back kan niet opkomen als het middenveld in de opbouw wordt overgeslagen.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:52 schreef S0nic het volgende:
Overigens heeft Janmaat nog geen fuck laten zien. Verhaegh kan het moeilijk slechter doen.
Oh godquote:
Je bent de assist op Fer bij de 1-0 tegen Chili nu al vergeten?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:52 schreef S0nic het volgende:
Overigens heeft Janmaat nog geen fuck laten zien. Verhaegh kan het moeilijk slechter doen.
quote:Op zondag 29 juni 2014 17:02 schreef Nober het volgende:
Goed dat we in minuut 30 en 75 naar de wc kunnen, bedankt Sepp Blatter.
Lowie heeft overal verstand van.. hij is dan ook de Totale Mensquote:Op zondag 29 juni 2014 17:01 schreef marcodej het volgende:
Maar een videref beslissing kost teveel tijd hequote:Op zondag 29 juni 2014 17:02 schreef Nober het volgende:
Goed dat we in minuut 30 en 75 naar de wc kunnen, bedankt Sepp Blatter.
Hohoho, hij werd al die jaren tegengewerkt toen hij het al wilde.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Maar een videref beslissing kost teveel tijd he
Deze kunnen we over 3 uur quoten.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:03 schreef BillDauterive het volgende:
Hmm. Met Janmaat hebben we nog nooit een wedstrijd verloren en met Verhaegh hebben we nog nooit een wedstrijd gewonnen.
Rare wissel van Van Gaal.
Nee, Louis heeft een inspanningsfysioloog in het team en hij vertelt wat hij van hem heeft geleerd. Prima! Het is geen raketwetenschap.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:01 schreef marcodej het volgende:
Ja vooral Egberts op zijn woord gelovenquote:Op zondag 29 juni 2014 17:03 schreef marcodej het volgende:
Dirk is populair in Nederland, behalve op FOK.
Aan de andere kant: Met Verhaegh in het veld hebben we ook nog nooit verlorenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |