SPOILER: Voor de vrouwen onder ons...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door sylvesterrr op 28-06-2014 21:59:36 ]
kan me geen betere beste vriendin wensenquote:
Ah, dat verklaart het.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Seg, moet je maar niet praten met iemand met username "complicate", meneer Sylvesterrr
Scorequote:
Jeee je gaat wel van het ene uiterste naar de anderequote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat is toch beter dan "bejaarde"?
Dat welquote:
Combinatie dan maar?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:42 schreef -Engel- het volgende:
ik wil andere gifjesiets met lekkere kerels....
Ja Syl had mij anders weer gestraftquote:
Mijn buurmeisje is ook lesbisch.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kan me geen betere beste vriendin wensen
We helpen elkaar overal mee enzo, en in oktober gaat ze trouwen ben ik sowieso ook dag gast
En dat natuurlijkquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:42 schreef -Engel- het volgende:
ik wil andere gifjesiets met lekkere kerels....
Prima, maar wel tussen spoiler-tags.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:46 schreef xFriendx het volgende:
Ik gun de dames wel wat lekkere kerels. Als ze dan het topic binnen vallen dan is het toch weer even alsof ze jarig zijn.
Geen problemen mee in elk gevalquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja Syl had mij anders weer gestraft
[..]
Mijn buurmeisje is ook lesbisch.
quote:
kan eruit hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:43 schreef complicate het volgende:
Hey zullen we de OP veranderen, vind dat ding over squatten niet passen
Epilepsie-gif!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:48 schreef complicate het volgende:
Of nee uehh die witte brilEven een ander zoeken
Die tweedequote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:52 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toepasselijk![]()
[ afbeelding ]
Daar wil ik best een drankje mee drinkenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:52 schreef complicate het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar wil ik best een drankje mee drinken![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:52 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toepasselijk![]()
[ afbeelding ]
Ah nee, niet uit die kutfilmquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:52 schreef complicate het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Haterquote:
Ik mis het magische woord.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:55 schreef complicate het volgende:
Syl, kan je de OP aanpassen
dat ding over squatten weg doen
en één van bovenstaande gifjes plaatsen
Alsjeblieft lieve Syl.quote:
Jaquote:
Wat doen jullie me aanquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan snap je nu waarom het best een goede was
Slijmer, zeker een vrouw die iets nodig heeftquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Slijmer, zeker een vrouw die iets nodig heeft
Magisch hèquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Slijmer, zeker een vrouw die iets nodig heeft
Pak maar achter in de koelkast, is wel jupiler de 25cl flesjes.quote:
Pffftquote:
I'll get you for thatquote:
Jupiler is primaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Pak maar achter in de koelkast, is wel jupiler de 25cl flesjes.
Zit zelf al aan de choco malibu
poedel zequote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:00 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga maar eens genieten van een warm bad. Veeel te lang geleden (ik denk alweer 3-4 weken geleden).
Because I canquote:
Succes ermeequote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:00 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga maar eens genieten van een warm bad. Veeel te lang geleden (ik denk alweer 3-4 weken geleden).
Ja ga morgen pas de 33cl ers weer bijhalenquote:
Ja mercikesquote:
Waarom keus uit kleinere en grotere flesjes?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Succes ermee
[..]
Ja ga morgen pas de 33cl ers weer bijhalen
Badderenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:00 schreef sylvesterrr het volgende:
In nederland verkopen ze de grote flesjes nietquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom keus uit kleinere en grotere flesjes?
idd heerlijk, vandaag ook nog in gelegenquote:
quote:
o.. op die fiets....quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
In nederland verkopen ze de grote flesjes niet![]()
Dus vandaar, toen met shirts hier de kratten gehaald
nee, haal ik met de autoquote:
Jupilerquote:
Nou niet leeg gaan lopen he!quote:
quote:
Moeten ze er maar niet intrappen hèquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Pffft
Vrouwen ... als ze iets nodig hebben gaan ze slijmen
Doe ik ook niet meerquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Moeten ze er maar niet intrappen hè
Ze zijn er wel verdomd goed in somsquote:
Hoe gespierd ben je dan?quote:
Negerenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze zijn er wel verdomd goed in soms
Ik drink over algemeen altijd met mn matequote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:08 schreef xFriendx het volgende:
Bier(met mate......anders gaat sporten wel es lastig)
Lang haarquote:
Dan krijg je niks terugquote:
Daar gaan we dus alquote:
Gemeen om dan met iemand te komen met lang haarquote:
Pak ik het zelf welquote:
Sommige Nederlandse termen blijf ik echt grappig vinden.quote:
Ik maak enkel een observatiequote:
Zo hoort het.quote:
Je doet stoer, maar volgens mij heb je een klein hartjequote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gemeen om dan met iemand te komen met lang haar
[..]
Pak ik het zelf wel
Dat hebben wij met sommige van julliequote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Sommige Nederlandse termen blijf ik echt grappig vinden.
Zo groot als elk ander, ruimte voor iedereen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Je doet stoer, maar volgens mij heb je een klein hartje
Zoals wat dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat hebben wij met sommige van jullie
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo groot als elk ander, ruimte voor iedereen.
Ja wat is daar zo grappig aan.quote:
wie weetquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Je doet stoer, maar volgens mij heb je een klein hartje
Poepen, trekzak, verhoogde kruising ...quote:
Nou ik zie dat al helemaal voor me.quote:
Oh love is in the airquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wie weet![]()
ligt aan de persoon![]()
nu moet ik wel zeggen dat er sinds gister een vrouw door mn hoofd hakt
Naturlich Fraulein.quote:
Ik heb geen goesting om dat uit te leggen ,maar wel goesting in wat andersquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:17 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik zie dat al helemaal voor me.
Rrrrrr complicate ben jij ook zo goestig
euuuh c'est qui?quote:
hmm ja ik kan me maar twee dingen bedenkenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb geen goesting om dat uit te leggen ,maar wel goesting in wat anders
OK, poepen is inderdaad wel grappig.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Poepen, trekzak, verhoogde kruising ...
Love is groot woordquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh love is in the airwe willen meer weten natuurlijk
Ja, vind ik ook!quote:
Jeweet!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:19 schreef kree het volgende:
[..]
hmm ja ik kan me maar twee dingen bedenken
Vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb geen goesting om dat uit te leggen ,maar wel goesting in wat anders
Ik lul ook maar wat, maar ik krijg je nog aan het lachenquote:
DAMNquote:
Ah ok, je hebt haar nog niet gedate?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Love is groot woord
Maar ok, mn "zus" die werkt in de bouw en moet nu samen met vrouwlijke collega mee draaien. Die is ook zo gek als een achterdeur, en mn zus had filmpje van haar door gestuurd dat ze aan hakken was op muziek uit het foute top 500 van Q
En ze was ... leuksavonds met mn "zus" voor het feest nog met haar op facebook zitten kletsen tot savonds uurke of 1 a 2
Ze is echt leuk (zo komt ze over) weet dat ze donderdags heeft uitgemaakt met haar vriend. maar jah, ze spookt nu beetje door mn hoofd haha
Halloquote:
Dan kan er meer mee!quote:
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik lul ook maar wat, maar ik krijg je nog aan het lachen
Hij was te makkelijkquote:
Nee ook nog niet apart gesproken ofzo, ook nog niet nader benaderd op fb enzo.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok, je hebt haar nog niet gedate?
Goede binnenkomer!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ook hallo. Rode loper met mooie mannen ligt voor u klaar.
Okido. vraag haar binnenkort om wat te gaan drinken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:25 schreef Crazy-M het volgende:
Nee ook nog niet apart gesproken ofzo, ook nog niet nader benaderd op fb enzo.
ze had wel even met telefoon van mn zus met me geappt haha.
Ach maandag moeten ze weer samen werken
gewoon terugspoken...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Love is groot woord
Maar ok, mn "zus" die werkt in de bouw en moet nu samen met vrouwlijke collega mee draaien. Die is ook zo gek als een achterdeur, en mn zus had filmpje van haar door gestuurd dat ze aan hakken was op muziek uit het foute top 500 van Q
En ze was ... leuksavonds met mn "zus" voor het feest nog met haar op facebook zitten kletsen tot savonds uurke of 1 a 2
Ze is echt leuk (zo komt ze over) weet dat ze donderdags heeft uitgemaakt met haar vriend. maar jah, ze spookt nu beetje door mn hoofd haha
Je moet ergens goed in zijnquote:
Hij kijkt toch zwoel ?quote:
* Crazy-M to verlegenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Okido. vraag haar binnenkort om wat te gaan drinken.
hehe ach jah, we waren ook savonds wat gekke fotos aan doorsturenquote:
Tettenquote:
Nee, man ik denk dat ie psycho isquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Hij kijkt toch zwoel ?Hij heeft geen babyface dat is al wat hè
er is nog diesel, ook goedkoper ;-)quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wilde nog zeggen lopend, maar mijn super is weg
nicequote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:29 schreef Crazy-M het volgende:
hehe ach jah, we waren ook savonds wat gekke fotos aan doorsturen
ze hadden een honden beeld gezien waarvan het hoofd in het zand zat als ware. dus ook maar nagedaan enzo, ging echt nergens over, maar wel veel lol haha
Nou nouquote:
nog meerquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
er is nog diesel, ook goedkoper ;-)
Ok, nu wordt ik te flauwtijd voor malibu
Hij heeft een stofje in zijn oogquote:
Je mag best DM-en hoor.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Tieten heb ik zelf al, dus kom maar door met mannen!
Benzine in België. Goedkoopquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
er is nog diesel, ook goedkoper ;-)
Ok, nu wordt ik te flauwtijd voor malibu
Cement ertegen, zit het dicht.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je mag best DM-en hoor.
[..]
Benzine in België. Goedkoop
zit maar weinig in de mix hoorquote:
rij op kosten van de zaak, dus benzine boeit me nietquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je mag best DM-en hoor.
[..]
Benzine in België. Goedkoop
Dan is de boel wel dicht jaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
in plaats van een zak.... dat kan werken![]()
Ben je er zo onzeker over?quote:
Deze dame weet.quote:
Okiquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Tieten heb ik zelf al, dus kom maar door met mannen!
Hahaha nee hoor, ze groeien per week ongeveerquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan is de boel wel dicht ja
[..]
Ben je er zo onzeker over?![]()
(Geintje enzo)
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kusjes nog wel..... Do like
Hij knipoogte naaaaaar mij
quote:
Weet je om met je hoofd op te liggen vind ik die abs niet zo maar..... I wantz to aaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:
hallo... het is een liter fles hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kwart fles in de mix... neuh echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig
Gefeliciteerd en al datquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor, ze groeien per week ongeveer
( iets met zwanger enz)
Jij drinkt gewoon puur, zeg het maar.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kwart fles in de mix... neuh echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig
Voel mij al wat beterquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
T zijn er 2 dus ook een voor jouik die linker
jij de rechter of later een keer ruilen
uhuh.... pakt pitcher... ja 2de glas hequote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hallo... het is een liter fles hoor
en pas aan mn 2de glas
drink nu niet snel haha
Feli!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor, ze groeien per week ongeveer
( iets met zwanger enz)
Nee... laatste keer malibu was uhm.... 6 jaar terug ofzo....quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en al dat
[..]
Jij drinkt gewoon puur, zeg het maar.
what?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Een iPhone vindt het niet leuk om te badderen.
Allicht, een appel in heet water smaakt ook niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:39 schreef sylvesterrr het volgende:
tja, hierna moet ik naar achteren lopen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhuh.... pakt pitcher... ja 2de glas he![]()
bak rijst.... i-phone er in.... en dan maar hopen dat ie wel weer droog etc wordt....quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben blij dat ik geen druppel alcohol drinkquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... laatste keer malibu was uhm.... 6 jaar terug ofzo....
Kom er gezellig bij.quote:
goed laten drogen, miss dan weer over dag of 2 het gaat doenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:39 schreef sylvesterrr het volgende:
* -Engel- geeft zout aanquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht, een appel in heet water smaakt ook niet.
je zuipt het ?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geen druppel alcohol drink
alleen ik zit aan de drank nu denk ikquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
en dat zonder bier... ik heb nog geen eens een amarettoootje gepakt...
En met achteren bedoel je het schuurtje achter in je tuin? of bedoel je de bijkeuken een stap verder dan de keuken?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja, hierna moet ik naar achteren lopen.
Mn chocomel is op in de keuken
dus dan of choco, of jupiler
Want?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geen druppel alcohol drink
Sometimes it is not complicatedquote:
Schuur in de tuin, waar 2de koelkast staatquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En met achteren bedoel je het schuurtje achter in je tuin? of bedoel je de bijkeuken een stap verder dan de keuken?
Jongen, dat is geen jeans ofzo.quote:
denk ik ookquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alleen ik zit aan de drank nu denk ik
Thanks. Friet is klaar.quote:
Ook al niet.quote:
Als goedmakertje danquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en al dat
[..]
Jij drinkt gewoon puur, zeg het maar.
Lust het niet.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Als goedmakertje dan( nee niet de mijne, I wish
)
[ link | afbeelding ]
Lopen is goed voorje .... mag je gelijk nog een drankje nemenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Schuur in de tuin, waar 2de koelkast staat
Patattenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Thanks. Friet is klaar.
[..]
Ook al niet.
Van mij hoeven ze niet zo grootquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
)
[ link | afbeelding ]
de eenzame drinkerquote:
mwa .. vind deze niet zo aantyrekkelijkquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
)
[ link | afbeelding ]
tetten mogen niet.... dus plak ff een balkje er overquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
)
[ link | afbeelding ]
En toen was het gewoonquote:
mn glas is nog niet leegquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Lopen is goed voorje .... mag je gelijk nog een drankje nemen
Ik feli-de je ookquote:
oktober mag ik in pakquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bij een pak denk ik aan een broek en jas van dezelfde kleur en stof.
Het is frietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OK, die zijn groot.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
)
[ link | afbeelding ]
Jelly jellyquote:
Drie keer in pak verschenen, alle drie de keren heb ik het pak gehuurd. De laatste keer was ik zwaar overdressed.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is frietDeze vrouw weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Alsof die dames dat een moer interesseert. Het gaat toch uit. Zolang het geen fel oranje of paars met gele stippen is zal ze dat niets schelen vermoed ik.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Overhemd mag best wel een lichter kleurtje hebben...
Pïcsquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bij een pak denk ik aan een broek en jas van dezelfde kleur en stof.
jawel... t oog wil ook wat.... btw wie zegt dat het uit gaatquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alsof die dames dat een moer interesseert. Het gaat toch uit. Zolang het geen fel oranje of paars met gele stippen is zal ze dat niets schelen vermoed ik.
Dan nog. Het ziet er niet uit.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alsof die dames dat een moer interesseert. Het gaat toch uit. Zolang het geen fel oranje of paars met gele stippen is zal ze dat niets schelen vermoed ik.
Het staat jou nochtans erg goedquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Drie keer in pak verschenen, alle drie de keren heb ik het pak gehuurd. De laatste keer was ik zwaar overdressed.![]()
Sindsdien weiger ik een pak.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is frietZolang het krokant is, maakt het niet uit hoe het noemt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pfft dan geen aardig woordjequote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gewoon omdat Fok!![]()
![]()
![]()
any way zo lang t maar uit de frituur komt
Jaquote:
Euh wat kan je snel vergeten zeg. Ik heb die foto van jou in pak via DM gekregen. Mannen en vergetenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?Ik heb geen foto's van mezelf in pak.
nee, nu niet meerquote:
Nee, bedtijd voor mensen die morgen veels te vroeg op moeten en te lang nodig hebben om t ontbijten, te douchen en dan op de fiets dan wel in de auto te springenquote:
Slaap lekker en droom lekker vooral!quote:
Nicequote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dank je
Ik was n plaatje aan t zoeken met kleinere tetten..
[ link | afbeelding ]
waar kwam je ook alweer vandaan ?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Euh wat kan je snel vergeten zeg. Ik heb die foto van jou in pak via DM gekregen. Mannen en vergeten
das al beter, maar toch ... model vrouwen ... nee dankjequote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dank je
[ link | afbeelding ]
nice ladies....quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dank je
[ link | afbeelding ]
Venusquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Slaap lekker. Je hebt in ieder geval wat voer om over te dromen met die gifjes
zombies.... maar wel lekkere heurquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, nu niet meer
ga maar slapen, en ik hoop dat je nachtmerries krijgt
alleen maar lelijke in jouw dromenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
zombies.... maar wel lekkere heur![]()
Welterustenquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dank je
[ link | afbeelding ]
Wat voor model dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
das al beter, maar toch ... model vrouwen ... nee dankje
Dat was gewoon een broek + overhemd + colbert. Geen pak.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Euh wat kan je snel vergeten zeg. Ik heb die foto van jou in pak via DM gekregen. Mannen en vergeten
Nicequote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dank je
[ link | afbeelding ]
nicequote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dank je
[ link | afbeelding ]
Ah, op die fiets. Welterusten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, bedtijd voor mensen die morgen veels te vroeg op moeten en te lang nodig hebben om t ontbijten, te douchen en dan op de fiets dan wel in de auto te springen
die typische model vrouwen vind ik zo gemaaktquote:
sloten jupiler komen al in mijn dromen voorquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Sloten jupiler..... en friet natuurlijk
Ok, je hebt gelijk , zijn we terug vriendjes ?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat was gewoon een broek + overhemd + colbert. Geen pak.
nu cola in je neus ?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:54 schreef -Engel- het volgende:
maybe had ik beter een glas water kunnen nemen ipv cola
Ja compl.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok, je hebt gelijk , zijn we terug vriendjes ?
Ja daar is het warmer.quote:
in de kelder ligt een nieuwequote:
Gelukkig.quote:
och jee, zeker snel koud ?quote:
Hij is leukquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand ze gejat.
[ afbeelding ]
Trouwens zo laat nog chips eten??
Eigenlijk wel ja, tenzij er wat lekkers naast mij ligt natuurlijk.quote:
o dat kan ookquote:
typisch een vrouwquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, tenzij er wat lekkers naast mij ligt natuurlijk.
quote:
Misschien Flair of Viva lezen.quote:
Waarom is dat typisch vrouw, mannen willen toch ook wat lekkers in hun bedquote:
Ik kreeg regelmatig te horen dat ik een kacheltje was. Ze hadden het nooit koudquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, tenzij er wat lekkers naast mij ligt natuurlijk.
Mijn man heeft t opgevreten... En ja hoor, maar ik eet tegenwoordig ook brood midden in de nacht...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand ze gejat.
[ afbeelding ]
Trouwens zo laat nog chips eten??
Ohquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kreeg regelmatig te horen dat ik een kacheltje was. Ze hadden het nooit koud
Komt waarschijnlijk omdat je zwanger bent.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Mijn man heeft t opgevreten... En ja hoor, maar ik eet tegenwoordig ook brood midden in de nacht...
nee, het koud hebbenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom is dat typisch vrouw, mannen willen toch ook wat lekkers in hun bed
Jullie komen van Mars.quote:
Yup. Ik straal blijkbaar heel veel warmte uit. Vooral in de winter was dat fijnquote:
yepquote:
Liever een lelijkerd. Ik wil geen lichaamsvocht verliezen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom is dat typisch vrouw, mannen willen toch ook wat lekkers in hun bed
Player gespot?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup. Ik straal blijkbaar heel veel warmte uit. Vooral in de winter was dat fijn
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Liever een lelijkerd. Ik geen lichaamsvocht verliezen.
El_Thijs is El_Serial_Dater.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Player gespot?Of ook zo een romanticus als Syl
?
Nou, lekker knus tegen elkaar onder de dekens samen een film kijken vanuit mijn bedquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Player gespot?Of ook zo een romanticus als Syl
?
De waarheid is helaas anders. En eerlijk gezegd heb ik het daten wel even gehadquote:
Eerste kindje, en we krijgen een meisje! Nog max 7 weken...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat je zwanger bent.Is het een meisje of een jongen?
Is dat jouw eerste kindje?
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, lekker knus tegen elkaar onder de dekens samen een film kijken vanuit mijn bed
Oh leuk zeg.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Eerste kindje, en we krijgen een meisje! Nog max 7 weken...
Zoiets ja.quote:
nee, ik ben niet aan het lijnenquote:
Of helemaal onder de dekens?quote:
Das niet waar Syl, je mag op elke leeftijd uitgaan. En beneden de 30 ben je niet oud.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Daar ben ik toch te oud voor, jongedame.
quote:
Dan heb ik nog twee jaartjes te gaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Das niet waar Syl, je mag op elke leeftijd uitgaan. En beneden de 30 ben je niet oud.
eiwitshakequote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:20 schreef complicate het volgende:
[..]wat heeft dat met uitgaan en dansen te maken?
Ja, apart is dat. Eerst vol ornaat lichaamssappen uit liggen wisselen in alle denkbare posities, en dan in de ochtend moet alles ineens weer bedekt zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:19 schreef sylvesterrr het volgende:
By the way, waarom zijn zoveel vrouwen na de daad zo preuts dat ze niet naakt gezien willen worden?Denk hierbij aan het 's ochtends wakker worden na een leuk nachtje.
Mja je bent zo oud als dat je jou voelt hè.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan heb ik nog twee jaartjes te gaan.
Dan ga ik met pensioen. Of terug naar de basisschool.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Mja je bent zo oud als dat je jou voelt hè.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:20 schreef complicate het volgende:
[..]wat heeft dat met uitgaan en dansen te maken?
iddquote:
Vrouwen hè...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, apart is dat. Eerst vol ornaat lichaamssappen uit liggen wisselen in alle denkbare posities, en dan in de ochtend moet alles ineens weer bedekt zijn.
heerlijk toch?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Vind t zo knap dat mensen zo kunnen slapen.... Ik moet ruimte hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |