Ik feli-de je ookquote:
oktober mag ik in pakquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bij een pak denk ik aan een broek en jas van dezelfde kleur en stof.
Het is frietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OK, die zijn groot.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Als goedmakertje dan( nee niet de mijne, I wish
)
[ link | afbeelding ]
Jelly jellyquote:
Drie keer in pak verschenen, alle drie de keren heb ik het pak gehuurd. De laatste keer was ik zwaar overdressed.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is frietDeze vrouw weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Alsof die dames dat een moer interesseert. Het gaat toch uit. Zolang het geen fel oranje of paars met gele stippen is zal ze dat niets schelen vermoed ik.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Overhemd mag best wel een lichter kleurtje hebben...
Pīcsquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bij een pak denk ik aan een broek en jas van dezelfde kleur en stof.
jawel... t oog wil ook wat.... btw wie zegt dat het uit gaatquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alsof die dames dat een moer interesseert. Het gaat toch uit. Zolang het geen fel oranje of paars met gele stippen is zal ze dat niets schelen vermoed ik.
Dan nog. Het ziet er niet uit.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alsof die dames dat een moer interesseert. Het gaat toch uit. Zolang het geen fel oranje of paars met gele stippen is zal ze dat niets schelen vermoed ik.
Het staat jou nochtans erg goedquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Drie keer in pak verschenen, alle drie de keren heb ik het pak gehuurd. De laatste keer was ik zwaar overdressed.![]()
Sindsdien weiger ik een pak.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is frietZolang het krokant is, maakt het niet uit hoe het noemt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pfft dan geen aardig woordjequote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gewoon omdat Fok!![]()
![]()
![]()
any way zo lang t maar uit de frituur komt
Jaquote:
Euh wat kan je snel vergeten zeg. Ik heb die foto van jou in pak via DM gekregen. Mannen en vergetenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?Ik heb geen foto's van mezelf in pak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |