Jongen, dat is geen jeans ofzo.quote:
denk ik ookquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alleen ik zit aan de drank nu denk ik
Thanks. Friet is klaar.quote:
Ook al niet.quote:
Als goedmakertje danquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en al dat
[..]
Jij drinkt gewoon puur, zeg het maar.
Lust het niet.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Als goedmakertje dan( nee niet de mijne, I wish
)
[ link | afbeelding ]
Lopen is goed voorje .... mag je gelijk nog een drankje nemenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Schuur in de tuin, waar 2de koelkast staat
Patattenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Thanks. Friet is klaar.
[..]
Ook al niet.
Van mij hoeven ze niet zo grootquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
)
[ link | afbeelding ]
de eenzame drinkerquote:
mwa .. vind deze niet zo aantyrekkelijkquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
)
[ link | afbeelding ]
tetten mogen niet.... dus plak ff een balkje er overquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
)
[ link | afbeelding ]
En toen was het gewoonquote:
mn glas is nog niet leegquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Lopen is goed voorje .... mag je gelijk nog een drankje nemen
Ik feli-de je ookquote:
oktober mag ik in pakquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bij een pak denk ik aan een broek en jas van dezelfde kleur en stof.
Het is frietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OK, die zijn groot.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
)
[ link | afbeelding ]
Jelly jellyquote:
Drie keer in pak verschenen, alle drie de keren heb ik het pak gehuurd. De laatste keer was ik zwaar overdressed.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is frietDeze vrouw weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Alsof die dames dat een moer interesseert. Het gaat toch uit. Zolang het geen fel oranje of paars met gele stippen is zal ze dat niets schelen vermoed ik.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Overhemd mag best wel een lichter kleurtje hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |