quote:
Weet je om met je hoofd op te liggen vind ik die abs niet zo maar..... I wantz to aaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:
hallo... het is een liter fles hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kwart fles in de mix... neuh echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig
Gefeliciteerd en al datquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor, ze groeien per week ongeveer
( iets met zwanger enz)
Jij drinkt gewoon puur, zeg het maar.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kwart fles in de mix... neuh echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig
Voel mij al wat beterquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
T zijn er 2 dus ook een voor jouik die linker
jij de rechter of later een keer ruilen
uhuh.... pakt pitcher... ja 2de glas hequote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hallo... het is een liter fles hoor
en pas aan mn 2de glas
drink nu niet snel haha
Feli!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor, ze groeien per week ongeveer
( iets met zwanger enz)
Nee... laatste keer malibu was uhm.... 6 jaar terug ofzo....quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en al dat
[..]
Jij drinkt gewoon puur, zeg het maar.
what?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Een iPhone vindt het niet leuk om te badderen.
Allicht, een appel in heet water smaakt ook niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:39 schreef sylvesterrr het volgende:
tja, hierna moet ik naar achteren lopen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhuh.... pakt pitcher... ja 2de glas he![]()
bak rijst.... i-phone er in.... en dan maar hopen dat ie wel weer droog etc wordt....quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben blij dat ik geen druppel alcohol drinkquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... laatste keer malibu was uhm.... 6 jaar terug ofzo....
Kom er gezellig bij.quote:
goed laten drogen, miss dan weer over dag of 2 het gaat doenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:39 schreef sylvesterrr het volgende:
* -Engel- geeft zout aanquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht, een appel in heet water smaakt ook niet.
je zuipt het ?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geen druppel alcohol drink
alleen ik zit aan de drank nu denk ikquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
en dat zonder bier... ik heb nog geen eens een amarettoootje gepakt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |