quote:
Weet je om met je hoofd op te liggen vind ik die abs niet zo maar..... I wantz to aaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:
hallo... het is een liter fles hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kwart fles in de mix... neuh echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig
Gefeliciteerd en al datquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor, ze groeien per week ongeveer
( iets met zwanger enz)
Jij drinkt gewoon puur, zeg het maar.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kwart fles in de mix... neuh echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig
Voel mij al wat beterquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
T zijn er 2 dus ook een voor jouik die linker
jij de rechter of later een keer ruilen
uhuh.... pakt pitcher... ja 2de glas hequote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hallo... het is een liter fles hoor
en pas aan mn 2de glas
drink nu niet snel haha
Feli!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor, ze groeien per week ongeveer
( iets met zwanger enz)
Nee... laatste keer malibu was uhm.... 6 jaar terug ofzo....quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en al dat
[..]
Jij drinkt gewoon puur, zeg het maar.
what?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Een iPhone vindt het niet leuk om te badderen.
Allicht, een appel in heet water smaakt ook niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:39 schreef sylvesterrr het volgende:
tja, hierna moet ik naar achteren lopen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhuh.... pakt pitcher... ja 2de glas he![]()
bak rijst.... i-phone er in.... en dan maar hopen dat ie wel weer droog etc wordt....quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben blij dat ik geen druppel alcohol drinkquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... laatste keer malibu was uhm.... 6 jaar terug ofzo....
Kom er gezellig bij.quote:
goed laten drogen, miss dan weer over dag of 2 het gaat doenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:39 schreef sylvesterrr het volgende:
* -Engel- geeft zout aanquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht, een appel in heet water smaakt ook niet.
je zuipt het ?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geen druppel alcohol drink
alleen ik zit aan de drank nu denk ikquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
en dat zonder bier... ik heb nog geen eens een amarettoootje gepakt...
En met achteren bedoel je het schuurtje achter in je tuin? of bedoel je de bijkeuken een stap verder dan de keuken?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja, hierna moet ik naar achteren lopen.
Mn chocomel is op in de keuken
dus dan of choco, of jupiler
Want?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geen druppel alcohol drink
Sometimes it is not complicatedquote:
Schuur in de tuin, waar 2de koelkast staatquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En met achteren bedoel je het schuurtje achter in je tuin? of bedoel je de bijkeuken een stap verder dan de keuken?
Jongen, dat is geen jeans ofzo.quote:
denk ik ookquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alleen ik zit aan de drank nu denk ik
Thanks. Friet is klaar.quote:
Ook al niet.quote:
Als goedmakertje danquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en al dat
[..]
Jij drinkt gewoon puur, zeg het maar.
Lust het niet.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Als goedmakertje dan( nee niet de mijne, I wish
)
[ link | afbeelding ]
Lopen is goed voorje .... mag je gelijk nog een drankje nemenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Schuur in de tuin, waar 2de koelkast staat
Patattenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Thanks. Friet is klaar.
[..]
Ook al niet.
Van mij hoeven ze niet zo grootquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
)
[ link | afbeelding ]
de eenzame drinkerquote:
mwa .. vind deze niet zo aantyrekkelijkquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
)
[ link | afbeelding ]
tetten mogen niet.... dus plak ff een balkje er overquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
)
[ link | afbeelding ]
En toen was het gewoonquote:
mn glas is nog niet leegquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Lopen is goed voorje .... mag je gelijk nog een drankje nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |