SPOILER: Voor de vrouwen onder ons...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door sylvesterrr op 28-06-2014 21:59:36 ]
kan me geen betere beste vriendin wensenquote:
Ah, dat verklaart het.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Seg, moet je maar niet praten met iemand met username "complicate", meneer Sylvesterrr
Scorequote:
Jeee je gaat wel van het ene uiterste naar de anderequote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat is toch beter dan "bejaarde"?
Dat welquote:
Combinatie dan maar?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:42 schreef -Engel- het volgende:
ik wil andere gifjesiets met lekkere kerels....
Ja Syl had mij anders weer gestraftquote:
Mijn buurmeisje is ook lesbisch.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kan me geen betere beste vriendin wensen
We helpen elkaar overal mee enzo, en in oktober gaat ze trouwen ben ik sowieso ook dag gast
En dat natuurlijkquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:42 schreef -Engel- het volgende:
ik wil andere gifjesiets met lekkere kerels....
Prima, maar wel tussen spoiler-tags.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:46 schreef xFriendx het volgende:
Ik gun de dames wel wat lekkere kerels. Als ze dan het topic binnen vallen dan is het toch weer even alsof ze jarig zijn.
Geen problemen mee in elk gevalquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja Syl had mij anders weer gestraft
[..]
Mijn buurmeisje is ook lesbisch.
quote:
kan eruit hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:43 schreef complicate het volgende:
Hey zullen we de OP veranderen, vind dat ding over squatten niet passen
Epilepsie-gif!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:48 schreef complicate het volgende:
Of nee uehh die witte brilEven een ander zoeken
Die tweedequote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:52 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toepasselijk![]()
[ afbeelding ]
Daar wil ik best een drankje mee drinkenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:52 schreef complicate het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar wil ik best een drankje mee drinken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |