Jongen toch!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zou gewoon iets zeggen van: Fokker....zolderkamer, place to be, autist...could be, seks....most unlikely.
Beter een feestje dan niet tochquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bier heb ik alleen niet meer zo veel, gister feestje gehad haha
Whehehehe jouw beste vriendin , soort zus, wie neem je in de maling jongen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja met beste vriendin (soort zus) we hadden zin in feestje, dus maar gehouden
ach, morgen ff in bels nieuwe halenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Beter een feestje dan niet tochwel zonde van het bier
Ik snap het nietquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik weet wel een rammelende inkopper....maar dat is dan niet erg origineel.
Lang verhaal, maar uiteindelijk geen van 2quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Whehehehe jouw beste vriendin , soort zus, wie neem je in de maling jongen?![]()
Ik zou best verantwoordelijkheid willen nemen als ik ermee ingestemd zou hebben. Maar als ze me belazerd heeft dan kan ze mooi oprotten en het kind (wat gebruikt word als een soort chantage eigenlijk) meenemen. En ik zou daar dan ook heel ver in gaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor, maar zou je het niet erg vinden dat er ergens een kind is die jou nodig heeft als vader? Kwestie van verantwoorlijkheid nemen oid?
Optimalistquote:
Dat dacht ik al. Ik ken geen enkel man die een vriendin beschouwt als zus.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar uiteindelijk geen van 2
uhm.... lastige.... ik zou niet zeggen dat het een scheldpartij was enzo, maar gezien ze meestal referenties opvragen zou ik er ook niet om willen gaan liegen....quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:33 schreef kree het volgende:
[..]
Maak me meer zorgen om de vraag, waarom verlengde ze je contract niet bij je vorige baas.
Kan moeilijk zeggen dat het op een scheldpartij uitliep en dat er met een stapel papieren gegooid werd (door de baas wel te verstaan, ik sta daar ver boven natuurlijk)
Nee jong, doe eens niet moeilijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat kusje nou opvatten? Of kus je alle mannen?
nieuwe vriendin... als in setje?????quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Friendzoned en na een move van jouw kant is de vriendschap beëindigd. Correct?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tja, we kennen elkaar nu ... ruim 10 jaar als niet langer is. Eigenlijk altijd al samen geweest als vrienden. Ze valt zelf op vrouwen, dus verklaar gelijk waarom wij goed samen kunnen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Ik ken geen enkel man die een vriendin beschouwt als zus.![]()
Ik zou ook nooit een man beschouwen als "beste vriend, broer" , tenzij mijn homo vriend.
Ah ok.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou best verantwoordelijkheid willen nemen als ik ermee ingestemd zou hebben. Maar als ze me belazerd heeft dan kan ze mooi oprotten en het kind (wat gebruikt word als een soort chantage eigenlijk) meenemen. En ik zou daar dan ook heel ver in gaan.
is dat ook een optie?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Friendzoned en na een move van jouw kant is de vriendschap beëindigd. Correct?
Je signalen bevatten wat ruis jongedame.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee jong, doe eens niet moeilijk.
Wat hebben mannen met de term jongedamequote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je signalen bevatten wat ruis jongedame.
mmmkay...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tja, we kennen elkaar nu ... ruim 10 jaar als niet langer is. Eigenlijk altijd al samen geweest als vrienden. Ze valt zelf op vrouwen, dus verklaar gelijk waarom wij goed samen kunnen.
Ik ben er gewoon best hard inquote:
50 punten voor u mevrouwquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
is dat ook een optie?
of is de vriendin in kwestie meer van de dames?
Dat is toch beter dan "bejaarde"?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat hebben mannen met de term jongedame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |