En dat.quote:
maybequote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:25 schreef El_Thijs het volgende:
Zo ongeveer. Kijk de show 'Functioneel Naakt' van hem maar eens.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan houdt ze gewoon een lekbak eronder en plaatst zij het zelf in het andere gat.
Vraag me af of daar dan nog een blank kind uit kan voortkomen (de zaadcellen komen immers uit een plek waar de zon nooit schijnt).
Ja maar wat als je dan papa blijkt te zijn?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, het kind mag dan best van mij zijn. Maar dan heb ik nog steeds het recht om het niet te erkennen.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
samen voetballen..... ff rennnen enzo... rammelt er nu wat bij jou?
Ik ben sowieso voor dat recht.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tijd om gebruik te maken van het recht om vergeten te worden.
Theo is mijn heldquote:
Nee... dat zou ik niet doen....quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:26 schreef kree het volgende:
[..]
Zeg ik mag ik het even googlen, en dan plop komt dit fok! topic naarboven
Zie bovenstaand. Ook al ben ik de vader, dan mag ik nog het kind niet erkennen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja maar wat als je dan papa blijkt te zijn?
Wie is Theo?quote:
ook lekkerquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb ik niet, wel safari en rode wodka en pisang ambon
Ja hoor, maar zou je het niet erg vinden dat er ergens een kind is die jou nodig heeft als vader? Kwestie van verantwoorlijkheid nemen oid?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zie bovenstaand. Ook al ben ik de vader, dan mag ik nog het kind niet erkennen.
Theo Maassen, hele bekende Nederlandse cabaretier/acteur.quote:
Zou gewoon iets zeggen van: Fokker....zolderkamer, place to be, autist...could be, seks....most unlikely.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zie bovenstaand. Ook al ben ik de vader, dan mag ik nog het kind niet erkennen.
bier heb ik alleen niet meer zo veel, gister feestje gehad hahaquote:
Je hebt tenminste humor , jaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik trots moet zijn op mijn humor.
Feestjesquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bier heb ik alleen niet meer zo veel, gister feestje gehad haha
Waarom gelijk trots... je kan er toch ook tevree mee zijn?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik trots moet zijn op mijn humor.
Ik weet wel een rammelende inkopper....maar dat is dan niet erg origineel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gelukkig maar.... wat is de mannelijke variant ervan?
ja met beste vriendin (soort zus) we hadden zin in feestje, dus maar gehoudenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |