Ik heb nog geen telefoontjes gehad in ieder gevalquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet liegt dat ze de pil neemt.Mijn buurman is nu vader geworden van een meid die erover gelogen had.
Yupquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
5 MAP's er door.... smaakt wel een beetje maf... heur.... was de melk nog wel goed
Biertje verdiendquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Het laatste
Bij vrienden een tuin betegeld.
Dus lekker in bad gelegen en daarna lam in de bank gaan zitten
Je kwam anders wel serieus over. Vrouwen en hun signalen...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Mannen aan het lijntje houden.![]()
Maar gekkie, ik hou je niet aan het lijntje, ik nam het niet au serieux.
Anders gewoon het andere gat!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Als jullie geen condoom gebruiken , mag/moet je haar wel vertrouwen dat ze de pil neemt hè
ook datquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sommige kunnen ook door de pil heen zwanger worden.
Die mogelijkheid is er wel
In de zin van dat ik weet dat ie bestaat jah, komop ze zullen daar toch niet inhoudelijk over gaan vragen..... (tochquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Rustig aan... adem uit en adem in.......
Volgende vraag.... NEN3140 bij jou bekend?
Klopt. Vandaar dat ik het ook bescherming voor de man noem.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Als jullie geen condoom gebruiken , mag/moet je haar wel vertrouwen dat ze de pil neemt hè
Ongeveer jaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De pil is bescherming voor de vrouw. Condoom is bescherming voor de man.
Misschien over een jaar, staat er ééntje aan jouw deur, "Hallo , dit is jouw zoon"quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb nog geen telefoontjes gehad in ieder geval
al 2 op, nu net maar even chocomel met malibuquote:
daarom, blind vertrouwen op de pil zal ik nie doenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ook dat
Vooral in geval van behoorlijk ziek zijn
Spookt soms heus wel eens door het hoofd...pappa xfriendx, aan de haal met die kleine in de speeltuin. Vrijwillig zand in je haar gegooid krijgen, eendjes voeren.....quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kan ook jaEn wie weet wil je straks wel heeeeeeeeeeeeeeeel graag trouwen
Is dat een grap van hem?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Schat, ik beloof dat ik morgen een Morning After Condoom omdoe!"
~ Theo Maassen.
Ben ik het wel mee eens. Het beschermd ook wel tegen andere dingen als ongewenste zwangerschappenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Klopt. Vandaar dat ik het ook bescherming voor de man noem.
Ja dat wel. Hormonen hèquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sommige kunnen ook door de pil heen zwanger worden.
Die mogelijkheid is er wel
Dan erken ik hem nietquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Misschien over een jaar, staat er ééntje aan jouw deur, "Hallo , dit is jouw zoon"
Zo ongeveer. Kijk de show 'Functioneel Naakt' van hem maar eens.quote:
Nee.... althans in mijn gesprekken heb ik het er nog nooit over gehad....quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:24 schreef kree het volgende:
[..]
In de zin van dat ik weet dat ie bestaat jah, komop ze zullen daar toch niet inhoudelijk over gaan vragen..... (toch)
Dan houdt ze gewoon een lekbak eronder en plaatst zij het zelf in het andere gat.quote:
Neemt ze een advocaat die jou verplicht een test te doen.quote:
Zeg ik mag ik het even googlen, en dan plop komt dit fok! topic naarbovenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... althans in mijn gesprekken heb ik het er nog nooit over gehad....maar iets wat elktro lui toch wel dienen te weten
Nee want dat is lichterquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:24 schreef Crazy-M het volgende:
al 2 op, nu net maar even chocomel met malibu
Verstandig... ook on the big moment?quote:daarom, blind vertrouwen op de pil zal ik nie doen
Ieuwwwquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan houdt ze gewoon een lekbak eronder en plaatst zij het zelf in het andere gat.
Nou, het kind mag dan best van mij zijn. Maar dan heb ik nog steeds het recht om het niet te erkennen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Neemt ze een advocaat die jou verplicht een test te doen.
#nadelenvanseks
Krijg je een Duo Penotti kindquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan houdt ze gewoon een lekbak eronder en plaatst zij het zelf in het andere gat.
Vraag me af of daar dan nog een blank kind uit kan voortkomen (de zaadcellen komen immers uit een plek waar de zon nooit schijnt).
Tijd om gebruik te maken van het recht om vergeten te worden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:26 schreef kree het volgende:
[..]
Zeg ik mag ik het even googlen, en dan plop komt dit fok! topic naarboven
samen voetballen..... ff rennnen enzoquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Spookt soms heus wel eens door het hoofd...pappa xfriendx, aan de haal met die kleine in de speeltuin. Vrijwillig zand in je haar gegooid krijgen, eendjes voeren.....
heb ik niet, wel safari en rode wodka en pisang ambonquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee want dat is lichterMailbu vind ik trouwens niet zo ... kan je er er geen amaretto bijgooien?
[..]
Verstandig... ook on the big moment?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |