El_Thijs is El_Serial_Dater.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Player gespot?Of ook zo een romanticus als Syl
?
Nou, lekker knus tegen elkaar onder de dekens samen een film kijken vanuit mijn bedquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Player gespot?Of ook zo een romanticus als Syl
?
De waarheid is helaas anders. En eerlijk gezegd heb ik het daten wel even gehadquote:
Eerste kindje, en we krijgen een meisje! Nog max 7 weken...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat je zwanger bent.Is het een meisje of een jongen?
Is dat jouw eerste kindje?
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, lekker knus tegen elkaar onder de dekens samen een film kijken vanuit mijn bed
Oh leuk zeg.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Eerste kindje, en we krijgen een meisje! Nog max 7 weken...
Zoiets ja.quote:
nee, ik ben niet aan het lijnenquote:
Of helemaal onder de dekens?quote:
Das niet waar Syl, je mag op elke leeftijd uitgaan. En beneden de 30 ben je niet oud.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Daar ben ik toch te oud voor, jongedame.
quote:
Dan heb ik nog twee jaartjes te gaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Das niet waar Syl, je mag op elke leeftijd uitgaan. En beneden de 30 ben je niet oud.
eiwitshakequote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:20 schreef complicate het volgende:
[..]wat heeft dat met uitgaan en dansen te maken?
Ja, apart is dat. Eerst vol ornaat lichaamssappen uit liggen wisselen in alle denkbare posities, en dan in de ochtend moet alles ineens weer bedekt zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:19 schreef sylvesterrr het volgende:
By the way, waarom zijn zoveel vrouwen na de daad zo preuts dat ze niet naakt gezien willen worden?Denk hierbij aan het 's ochtends wakker worden na een leuk nachtje.
Mja je bent zo oud als dat je jou voelt hè.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan heb ik nog twee jaartjes te gaan.
Dan ga ik met pensioen. Of terug naar de basisschool.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Mja je bent zo oud als dat je jou voelt hè.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:20 schreef complicate het volgende:
[..]wat heeft dat met uitgaan en dansen te maken?
iddquote:
Vrouwen hè...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, apart is dat. Eerst vol ornaat lichaamssappen uit liggen wisselen in alle denkbare posities, en dan in de ochtend moet alles ineens weer bedekt zijn.
heerlijk toch?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Vind t zo knap dat mensen zo kunnen slapen.... Ik moet ruimte hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |