Jeweet!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:19 schreef kree het volgende:
[..]
hmm ja ik kan me maar twee dingen bedenken
Vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb geen goesting om dat uit te leggen ,maar wel goesting in wat anders
Ik lul ook maar wat, maar ik krijg je nog aan het lachenquote:
DAMNquote:
Ah ok, je hebt haar nog niet gedate?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Love is groot woord
Maar ok, mn "zus" die werkt in de bouw en moet nu samen met vrouwlijke collega mee draaien. Die is ook zo gek als een achterdeur, en mn zus had filmpje van haar door gestuurd dat ze aan hakken was op muziek uit het foute top 500 van Q
En ze was ... leuksavonds met mn "zus" voor het feest nog met haar op facebook zitten kletsen tot savonds uurke of 1 a 2
Ze is echt leuk (zo komt ze over) weet dat ze donderdags heeft uitgemaakt met haar vriend. maar jah, ze spookt nu beetje door mn hoofd haha
Halloquote:
Dan kan er meer mee!quote:
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik lul ook maar wat, maar ik krijg je nog aan het lachen
Hij was te makkelijkquote:
Nee ook nog niet apart gesproken ofzo, ook nog niet nader benaderd op fb enzo.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok, je hebt haar nog niet gedate?
Goede binnenkomer!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ook hallo. Rode loper met mooie mannen ligt voor u klaar.
Okido. vraag haar binnenkort om wat te gaan drinken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:25 schreef Crazy-M het volgende:
Nee ook nog niet apart gesproken ofzo, ook nog niet nader benaderd op fb enzo.
ze had wel even met telefoon van mn zus met me geappt haha.
Ach maandag moeten ze weer samen werken
gewoon terugspoken...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Love is groot woord
Maar ok, mn "zus" die werkt in de bouw en moet nu samen met vrouwlijke collega mee draaien. Die is ook zo gek als een achterdeur, en mn zus had filmpje van haar door gestuurd dat ze aan hakken was op muziek uit het foute top 500 van Q
En ze was ... leuksavonds met mn "zus" voor het feest nog met haar op facebook zitten kletsen tot savonds uurke of 1 a 2
Ze is echt leuk (zo komt ze over) weet dat ze donderdags heeft uitgemaakt met haar vriend. maar jah, ze spookt nu beetje door mn hoofd haha
Je moet ergens goed in zijnquote:
Hij kijkt toch zwoel ?quote:
* Crazy-M to verlegenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Okido. vraag haar binnenkort om wat te gaan drinken.
hehe ach jah, we waren ook savonds wat gekke fotos aan doorsturenquote:
Tettenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |