SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Dven op 26-06-2014 18:09:58 ]"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Moeilijk lekkerquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM zou nu pics posten van zijn eten.
Als je goed zoekt zie je hem.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die hamburger zit er nog net een beetje onder he?
Schuifel met je voeten over de grond terwijl je kijkt alsof je een eurocent op de grond zoektquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er zit een chick moeilijk hard met me te flirten.
Ik heb al zo lang een relatie dat ik me nu totaal geen houding weet te geven.
Had ik maar die gladde praatjes van Johannesquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Schuifel met je voeten over de grond terwijl je kijkt alsof je een eurocent op de grond zoekt
Steek je vinger in je hol en laat haar dan eraan ruiken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er zit een chick moeilijk hard met me te flirten.
Ik heb al zo lang een relatie dat ik me nu totaal geen houding weet te geven.
Draai je dan om, trek je broek omlaag en met haar aan haar snufferd in je bruine anjer te duwen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Steek je vinger in je hol en laat haar dan eraan ruiken.
Als ijsbeer kan ik beter aan haar hol ruiken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Steek je vinger in je hol en laat haar dan eraan ruiken.
Maak een foto van haar en post die, terwijl ze met je flirt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ijsbeer kan ik beter aan haar hol ruiken.
Jullie merken dat ik me nu als een autist op m'n telefoon stort
Zo slecht dicht maar moest toch gniffelen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Maak een foto van haar en post die, terwijl ze met je flirt.
Flits en geluid aan
Of ga opzichtig hard lachen alsof iemand een grap maakt en laat dan een fluim uit je krop vliegen, vlak voor haar voeten. Daarna voer je een paringsdans uit. Chicks geilen op baltzen nadat je hen voedsel aangeboden hebt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Had ik maar die gladde praatjes van Johannes
Jij komt dan ook niet uit de hood.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:53 schreef JanCees het volgende:
Ik begrijp niet helemaal waarom je dit zou doen
Jij hebt een aangeboren voorliefde voor Japan, dat is ook wat waard. Ik ben slechts een beginneling in de Japan-liefde.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Had ik maar die gladde praatjes van Johannes
Loop de deur uit met een van je handen in je jaszak, en schreeuw ik ben loco.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:58 schreef Saind het volgende:
Gezellig man, loop de deur uit, meteen gast met een kogelvrij vest die me naar binnen stuurt
quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:47 schreef Saind het volgende:
hey geinig een schietpartij bij de shoarmatent hier beneden.
Zat te roken, dacht dat het vuurwerk was.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:58 schreef Saind het volgende:
Gezellig man, loop de deur uit, meteen gast met een kogelvrij vest die me naar binnen stuurt
wtf manquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:06 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zijn nog bezig iedereen weg te sturen omdat er dus een gast met een pistool rondwandelt
quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:06 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zijn nog bezig iedereen weg te sturen omdat er dus een gast met een pistool rondwandelt
Ik wil godverdomme korting op de huur man. Gevarengeld allesquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Als er iets gebeurt neem ik je kaartje naar Azië goedkoop over trouwens.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:06 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij snapt 'tquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Je zit nu op het balkon met een biertje en een peukie van de show te genieten?
Spanning en sensatie!quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:20 schreef Saind het volgende:
Oh kijk eens meer informatie
[ afbeelding ]
Ik drink sinas, heb koppijn dus even geen wijnquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:25 schreef Heeinz het volgende:
Ik drink een pre-workout. Het verbaast me niks dat ik deze cadeau heb gekregen![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja jullie waren gisteren naar VI toch? Hoe was het?quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik drink sinas, heb koppijn dus even geen wijnEn nee gisteren niet teveel gedronken.
Viel een beetje tegen, eten was weinig en geen BBQ, dure muntjes die je op moest maken en wat sommigen niet lukte, die kregen dus ook geen geld terug. En we zaten op een plek achter een tv/monitor, dus we konden het showtje niet eens goed zien, alleen op die tv dusquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Oh ja jullie waren gisteren naar VI toch? Hoe was het?
Klinkt niet echt fantastisch neequote:Op donderdag 26 juni 2014 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Viel een beetje tegen, eten was weinig en geen BBQ, dure muntjes die je op moest maken en wat sommigen niet lukte, die kregen dus ook geen geld terug. En we zaten op een plek achter een tv/monitor, dus we konden het showtje niet eens goed zien, alleen op die tv dusMaar ja wel leuk om een keer mee te maken dat wel
En grappig om iedereen een keertje te zien natuurlijk, Johannes en zo.
Als je geen eten erbij hebt (kun je beter zelf van te voren doen) en je hebt een betere plek is het leuker denk ik. En misschien is het in de studio beter kan ook. Wordt in Hilversum opgenomen toch dacht ik?quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Klinkt niet echt fantastisch neeIk heb nog een uitnodiging van VI voor een uitzending komend seizoen, ben benieuwd of dat dan wel wat is
Doe een interview.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vermaak me kostelijk. Filmploeg is ook gearriveerd
Wie is er allemaal geweest?quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Viel een beetje tegen, eten was weinig en geen BBQ, dure muntjes die je op moest maken en wat sommigen niet lukte, die kregen dus ook geen geld terug. En we zaten op een plek achter een tv/monitor, dus we konden het showtje niet eens goed zien, alleen op die tv dusMaar ja wel leuk om een keer mee te maken dat wel
En grappig om iedereen een keertje te zien natuurlijk, Johannes en zo.
Gezellig. Ik ben wel benieuwd hoe je dat thuis breekt. "Hey Tjappie, ik ga vanaaf met 5 jonge, bronstige gasten naar Den Haag eten en een showtje pakken, kusjekroel". Of gaat dat anders.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Mortaxx, Paxcon, Johannes, LR, sp3c, mexicano en ik.
Neuh ik zei gewoon, ik ga naar VI Oranje met wat FOK!Kersquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gezellig. Ik ben wel benieuwd hoe je dat thuis breekt. "Hey Tjappie, ik ga vanaaf met 5 jonge, bronstige gasten naar Den Haag eten en een showtje pakken, kusjekroel". Of gaat dat anders.
Jouw moeder natuurlijk denken dat jij volle sjas gegangbanged wordt. Ongerust en zo. Zoiets doe je je moeder normaal niet aan.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh ik zei gewoon, ik ga naar VI Oranje met wat FOK!KersAlleen mijn moeder bijvoorbeeld ga ik het niet uitleggen, dan zeg ik gewoon, met een groepje
Die gaat dat niet snappen.
Ik hoop niet dat ze dat dachtquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jouw moeder natuurlijk denken dat jij volle sjas gegangbanged wordt. Ongerust en zo. Zoiets doe je je moeder normaal niet aan.
Nou dat weet ze wel degelijk hoor. Als ik tenminste de juiste voor heb.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze dat dachtDat zou raar zijn als mijn moeder wist wat een gangbang is
Ze keek wel naar VI ik denk voor de 1e keer in haar leven.
Ik doe gewoon alsof ze het niet weetquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou dat weet ze wel degelijk hoor. Als ik tenminste de juiste voor heb.
Mijn vrouw kijkt inmiddels regelmatig mee. Voor Wim Kieft en voor de aanstekelijke lachsalvo's van Gijp.
Welk topicquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Bam. 74 plusjes op de FP. Wie wil me aanraken? (behalve Rens)
kost toch ook niks dat normale vi?quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Klinkt niet echt fantastisch neeIk heb nog een uitnodiging van VI voor een uitzending komend seizoen, ben benieuwd of dat dan wel wat is
Ik wil wel hoorquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Waar, ik wil je raken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Nee, kreeg gewoon een uitnodiging thuis omdat ik op dat moment abonnee was. Heb het inmiddels al een tijdje opgezegd dus ik hoop dat ik nog heen kanquote:
Houd eens op met het erin wrijven.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:45 schreef Saind het volgende:
Wat was de toegangsprijs voor gisteren dan?
55 euroquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:45 schreef Saind het volgende:
Wat was de toegangsprijs voor gisteren dan?
Zoveel heeft Karina niet nodig om vol vlees te zitten hoorquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
55 euro
Die Karin was gewoon niet zo slim, ik heb twee borden vlees gehad en ik zat vol.
Zelfs jouw piempie is meer dan voldoende!quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoveel heeft Karina niet nodig om vol vlees te zitten hoor
Wel twee Snickers meegegapt, dus ze moet niet klagen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:49 schreef Dven het volgende:
[..]
je fuckt met mequote:Op donderdag 26 juni 2014 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
55 euro
Die Karin was gewoon niet zo slim, ik heb twee borden vlees gehad en ik zat vol.
Was je toen een Boskamp imitatie aan het doen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
55 euro
nee hoor, 55 euro, dan krijg je dus zo'n mixed grill twee muntjes en een paar borrelhapjesquote:
Ik heb net je Surströmming filmpje gezienquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Er was ook koude rauwkost enzo, dat heb ik natuurlijk overgeslagen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was je toen een Boskamp imitatie aan het doen?
Dief van je eigen portemonnee als je het niet doet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
nee hoor, 55 euro, dan krijg je dus zo'n mixed grill twee muntjes en een paar borrelhapjes
En je mag bij de show zitten.
geen geldquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
nee hoor, 55 euro, dan krijg je dus zo'n mixed grill twee muntjes en een paar borrelhapjes
En je mag bij de show zitten.
Dan had hij misschien wel op de foto gekund met Jack, ik heb slechts Gijp, Danny Vera en Erik Dijkstra weten te strikken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:54 schreef Adames het volgende:
[..]
geen geld
al is LR natuurlijk wel teleurgesteld, die had voor datzelfde geld vandaag bij Jack Spijkerman kunnen zitten
Als je die een uurtje aan tafel hoort praten kun je je niet voorstellen dat hij ooit cabaretier is geweest.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:54 schreef Adames het volgende:
[..]
geen geld
al is LR natuurlijk wel teleurgesteld, die had voor datzelfde geld vandaag bij Jack Spijkerman kunnen zitten
Trek gekregen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb net je Surströmming filmpje gezien
Niet overdrijven nuquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zelfs jouw piempie is meer dan voldoende!
Ik had er nog nooit van gehoord, net las ik er wat over, het schijnt vooral de geur te zijn die verschrikkelijk is, de smaak moet wel meevallen volgens sommigen dan.quote:
reuk en smaak liggen wel heel dicht bij elkaarquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord, net las ik er wat over, het schijnt vooral de geur te zijn die verschrikkelijk is, de smaak moet wel meevallen volgens sommigen dan.
Jij mag alleen onder bepaalde voorwaarden. Die je ongetwijfeld zelf weet.quote:
Ik kan het wel raden jaquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij mag alleen onder bepaalde voorwaarden. Die je ongetwijfeld zelf weet.
Ik heb je ook maar een plusje gegeven, wat een waardeloos bericht.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[UPD] Vrouw ontloopt boete met borsten
Thanks. Op naar de 100 en eeuwige FOK! roem.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb je ook maar een plusje gegeven, wat een waardeloos bericht.
76quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[UPD] Vrouw ontloopt boete met borsten
Godverdomme dit gaat goed. Ik open dadelijk een topic in GC waarin ik vraag te stemmen om op die manier zelf op de FP te komen als de eerste FOK!ker met 100 plusjes op de FP.quote:
Ik kan je geen plusje geven want ik ben gebanned van de frontpage (nog steedsquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Godverdomme dit gaat goed. Ik open dadelijk een topic in GC waarin ik vraag te stemmen om op die manier zelf op de FP te komen als de eerste FOK!ker met 100 plusjes op de FP.
Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:12 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik kan je geen plusje geven want ik ben gebanned van de frontpage (nog steeds)
Ik weet niet eens hoe dat moetquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb je ook maar een plusje gegeven, wat een waardeloos bericht.
Oh ligt dus niet aan mijquote:
ahhh adblocker dat zal het zijnquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ligt dus niet aan mijEn ik heb geen adblocker aan dus dat kan het niet zijn, geen idee wat het dan wel is. Zit nu ook niet mobiel.
Nee bij mij ook op de FP had het nog even gechecked. Uitgeschakeld op deze sitequote:Op donderdag 26 juni 2014 22:23 schreef Saind het volgende:
[..]
ahhh adblocker dat zal het zijn
staat uit op het forum maar daar niet
Ik kan nu je het zegt ook geen plusje geven wanneer ik niet in dat topic gepost heb.quote:
Ah dat is het inderdaad denk ik want als ik verder scroll, bij de nieuwere reacties kan het wel.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:25 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zie het ook niet meer staan, misschien kan dat maar een bepaalde tijd ofzo.
Gepost, nog niequote:Op donderdag 26 juni 2014 22:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan nu je het zegt ook geen plusje geven wanneer ik niet in dat topic gepost heb.
en het berichtje van Lans is van net iets meer dan een dag geleden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah dat is het inderdaad denk ik want als ik verder scroll, bij de nieuwere reacties kan het wel.
Mysterie opgelostquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah dat is het inderdaad denk ik want als ik verder scroll, bij de nieuwere reacties kan het wel.
Ik heb je net een plusje gegeven. Ik open een topic in GC.quote:
Kan misschien maar 1 dag dan? Ik zie ook niet zo snel ergens een uitlegquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en het berichtje van Lans is van net iets meer dan een dag geleden.
Fijne vakantie alvastquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:29 schreef Saind het volgende:
Ik ga tussen de zure treklappen.
Nog 13 uur tot vakansie
Ik denk het wel ja, normaal kom ik nooit daar, dus ik weet het niet zeker.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan misschien maar 1 dag dan? Ik zie ook niet zo snel ergens een uitleg
Morgen nog een tentamen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:29 schreef Saind het volgende:
Ik ga tussen de zure treklappen.
Nog 13 uur tot vakansie
Ik kom daar ook alleen als iemand ergens een linkje post. Nou ja ik ga effe kijken dus.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja, normaal kom ik nooit daar, dus ik weet het niet zeker.
Heb ik al eens gehad.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Godverdomme dit gaat goed. Ik open dadelijk een topic in GC waarin ik vraag te stemmen om op die manier zelf op de FP te komen als de eerste FOK!ker met 100 plusjes op de FP.
Bewijs dan.quote:
Ik had het er wel voor over.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:01 schreef mrstylo het volgende:
55 euro? En jullie vinden het weinig? Dan ga ik liever naar een festival.
Wie heeft dat gezegd?quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:01 schreef mrstylo het volgende:
55 euro? En jullie vinden het weinig? Dan ga ik liever naar een festival.
Adames en Saind, maar zal wel sarcastisch zijn.quote:
Maar jij hebt YouTube money. Ik snap het.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had het er wel voor over.
YouTube fame wel, money niet zo. Ik krijg zoveel claims dat ik de geld verdien optie maar uit heb. Dat jij nou duizend euro verdient hebt aan Fischer die watte zegt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar jij hebt YouTube money. Ik snap het.
Ik heb contact met het gewone volk verloren. Ik denk daarom vaak dat mensen zoals jij ook YouTube money krijgt. Ik voel me nu best kut. Ik hoop dat je me vergeeft.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
YouTube fame wel, money niet zo. Ik krijg zoveel claims dat ik de geld verdien optie maar uit heb. Dat jij nou duizend euro verdient hebt aan Fischer die watte zegt.
Jouw baardvetten trekken muggen aan. Begrijpelijk.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zit onder de muggenbulten. Wat een kutleven
He, ik heb nog geen mug gezien dit jaar. Maar ik snap het wel, je bent gewoon lekker.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
He, ik heb nog geen mug gezien dit jaar. Maar ik snap het wel, je bent gewoon lekker.
Wowquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jouw baardvetten trekken muggen aan. Begrijpelijk.
Kan jij nog even zeggen dat je me lekker vindt, anders voel ik mij zo overgeslagen. Het hoeft niet gemeend te zijn, mag wel natuurlijk.quote:
Ik moest wel. Top 5 worden was mijn opgedragen doelstelling door mijn assistente.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:17 schreef Karina het volgende:
Oh wauw LR
tussenstand
1. Ronhui 1115
2. davako 1065
3. Zeta 1050
4. Bonkojoy 1045
5. Littlerabbit 1035
Jouw aanwezigheid gaf 'rawr' een nieuwe dimensie. In positieve zin welteverstaan.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan jij nog even zeggen dat je me lekker vindt, anders voel ik mij zo overgeslagen. Het hoeft niet gemeend te zijn, mag wel natuurlijk.
Koop een hor, dan zit het snor.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
picsquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
J_V schijnt screenshots van hemzelf en mij rond te sturen naar vrouwelijke users om het contrast extra groot te doen lijken
Ach ja... gelukkig heb ik mijn moderator tagje nog
had je je baret op nee tochquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoor slechts de verhalen. EssnHills heeft mij al op het tweede plan gezet na zijn stunt.
Neequote:
jij hebt echt gee nverstand van voetbal als je zo hoog staatquote:
Ado supporters die niet uit Den Haag komen hebben ook geen verstand in het algemeen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij hebt echt gee nverstand van voetbal als je zo hoog staat
Noem jij dan maar paar 'echt' vreemde voorspellingen. Wel in gedachte houdende dat ik dit voor het WK heb moeten invullen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij hebt echt gee nverstand van voetbal als je zo hoog staat
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ado supporters die niet uit Den Haag komen hebben ook geen verstand in het algemeen.
quote:
Metroregio van Amsterdam is dan ook groot.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noem jij dan maar paar 'echt' vreemde voorspellingen. Wel in gedachte houdende dat ik dit voor het WK heb moeten invullen.
[ afbeelding ]
[..]30 minuten fietsen flikker. Zelfs de Arena is verder weg voor jou
vond ze oprecht best goedquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik had wel goed ingezien dat Italie weinig was. Kan ik het helpen dat Engeland nog kutter bleek te zijn.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
en ik heb oprecht te doen met balotelli
Misschien omdat hij een grote bek heeft, niet presteert en achterlijk is?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij is baas maar iedereen haat op hem zonder reden
dat wel maar in italie gelijk allemaal vies racistisch worden daarop terwijl ze wel idioot fissa maakte toen ie duitsland jantje gaf op ekquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:02 schreef Smoofie het volgende:
Was de slechtste speler van Italia dit WK man.
Zolang je het enkel online blijft volhouden is het goed. Ze speelde redelijk onbevangen jong als ze waren maar tactisch was het één groot drama.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vond ze oprecht best goed
unlucky tegen italie
genaaid tegen uruguay
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je het enkel online blijft volhouden is het goed. Ze speelde redelijk onbevangen jong als ze waren maar tactisch was het één groot drama.
denk dat ze in meeste groepen wel door waren gegaanquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je het enkel online blijft volhouden is het goed. Ze speelde redelijk onbevangen jong als ze waren maar tactisch was het één groot drama.
Wat moet je?quote:
Meeste niet, maar een groep H hadden ze vast en zeker afgeslacht.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denk dat ze in meeste groepen wel door waren gegaan
Den Haagquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat moet je?Je Den Haag opmerking doet nog steeds een beetje pijn.
[..]
Meeste niet, maar een groep H hadden ze vast en zeker afgeslacht.
sowiesoquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:09 schreef Smoofie het volgende:
Insom, wat vind jij nou van de Nederlandse supporter? SChaam je je toch diep voor als voetbal supporter?
Vanaf de halve finales kan allesquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:19 schreef Smoofie het volgende:
Als nederland MExico pakt maken ze wel goede kans.
Argentinie in deze vorm... Messi scoort dan wel 3x prachtig maar wel tegen tegenstanders die hem zoveel ruimte geven om dusdanig aan te leggen.quote:
Dat messi gefap kan ik echt niet begrijpen, de keeper had hem ook nog tegen kunnen houdenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Argentinie in deze vorm... Messi scoort dan wel 3x prachtig maar wel tegen tegenstanders die hem zoveel ruimte geven om dusdanig aan te leggen.
maar wij hebben ook geen echte killers in verdediging voor een messi als ie in vorm isquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Argentinie in deze vorm... Messi scoort dan wel 3x prachtig maar wel tegen tegenstanders die hem zoveel ruimte geven om dusdanig aan te leggen.
Als Moussa 2x kan scoren, kan Robben dat ook.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar wij hebben ook geen echte killers in verdediging voor een messi als ie in vorm is
Hij is dus niet in vorm maar met zijn exceptionele traptechniek moet je hem geen ruimte geven. We hebben het hier wel over fucking Iran en Nigeria hequote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar wij hebben ook geen echte killers in verdediging voor een messi als ie in vorm is
Mooi voetbal speel je maar in de zaal, op het veld moet je winnen en dat is wat telt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:29 schreef Smoofie het volgende:
Maar hé, als Inter en Sjelsie zo de CL kunnen winnen.,.
Hoezo? Het is niet dat hij een mix bestelde maar toch gewoon een glas water met een glas vodka?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hoorde laatst iemand in een restaurant wodka met water bestellen.
Vreemd vond ik dat.
Nee een mix met wodka en water.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoezo? Het is niet dat hij een mix bestelde maar toch gewoon een glas water met een glas vodka?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |