quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Lieve, zeer gewaardeerde mede FOK!kers,
Onlangs (gisteren) zag ik een bericht voorbij komen op de FP. Niet iets waar ik normaal op kijk, maar hier werd gerept over borsten. Iets waar wij op onze zolderkamers allemaal wel eens over dromen, dus ik klikte. Echter was het bericht geschreven door Sunchaser. Dat zag ik, en ik had beter moeten weten, maar ik heb toch doorgelezen. Ik kon er helaas, zoals ik al dacht, geen touw aan vast knopen en heb dat dan maar in de comments gezet. Nu zie ik net tot mijn grote verrassing dat ik maar liefst al bijna 80 plusjes heb. Nu is het mijn doel om als eerste FOK!ker op de FP over de 100 plusjes te gaan en zo doende zelf op de FP te komen staan in een nieuws bericht als de eerste FOK!ker ooit die op de FP meer dan 100 plusjes krijgt. Om dus eigenlijk de titel van meest memorabele FOK!ker op de FP ooit te kunnen dragen.
Hier is het bericht. [UPD] Vrouw ontloopt boete met borsten
Ik wist niet precies waar ik dit moest posten dus doe ik het even in GC. Als dit iets is wat in V&A hoort, dan hoor ik dat graag.
Met vriendelijke groet,
Lange_Lans
(Mensen die plussen dienen me even een PM te sturen, waarna ik een link doe toekomen waarin tieten staan)
Ik zie geen plusjes
Hmm. Ik ruik een complot. Tong zal wel 99 plusjes ofzo hebben en die zullen ze wel willen beschermen.quote:
Nee het bericht is gewoon al te oud daarvoor denk ik.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hmm. Ik ruik een complot. Tong zal wel 99 plusjes ofzo hebben en die zullen ze wel willen beschermen.
Of het is een complot. Dat zou natuurlijk ook kunnen. Enig idee waar ik aan de bel kan trekken?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee het bericht is gewoon al te oud daarvoor denk ik.
Ik kan bij nieuwe nieuwsartikelen inderdaad wel plusjes doen bij reactiesquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee het bericht is gewoon al te oud daarvoor denk ik.
Stuur danny een PM.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Of het is een complot. Dat zou natuurlijk ook kunnen. Enig idee waar ik aan de bel kan trekken?
Ik heb Danny even een PM gestuurd inderdaad.quote:
TR gemacht. Jij zit duidelijk in het complot.quote:
Ja zo werkt het helaas niet. Ik kan ook vanalles zeggen, maar zolang er geen bewijs is valt dat niet vast te stellen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |