SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Dven op 26-06-2014 18:09:58 ]"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Moeilijk lekkerquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM zou nu pics posten van zijn eten.
Als je goed zoekt zie je hem.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die hamburger zit er nog net een beetje onder he?
Schuifel met je voeten over de grond terwijl je kijkt alsof je een eurocent op de grond zoektquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er zit een chick moeilijk hard met me te flirten.
Ik heb al zo lang een relatie dat ik me nu totaal geen houding weet te geven.
Had ik maar die gladde praatjes van Johannesquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Schuifel met je voeten over de grond terwijl je kijkt alsof je een eurocent op de grond zoekt
Steek je vinger in je hol en laat haar dan eraan ruiken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er zit een chick moeilijk hard met me te flirten.
Ik heb al zo lang een relatie dat ik me nu totaal geen houding weet te geven.
Draai je dan om, trek je broek omlaag en met haar aan haar snufferd in je bruine anjer te duwen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Steek je vinger in je hol en laat haar dan eraan ruiken.
Als ijsbeer kan ik beter aan haar hol ruiken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Steek je vinger in je hol en laat haar dan eraan ruiken.
Maak een foto van haar en post die, terwijl ze met je flirt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ijsbeer kan ik beter aan haar hol ruiken.
Jullie merken dat ik me nu als een autist op m'n telefoon stort
Zo slecht dicht maar moest toch gniffelen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Maak een foto van haar en post die, terwijl ze met je flirt.
Flits en geluid aan
Of ga opzichtig hard lachen alsof iemand een grap maakt en laat dan een fluim uit je krop vliegen, vlak voor haar voeten. Daarna voer je een paringsdans uit. Chicks geilen op baltzen nadat je hen voedsel aangeboden hebt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Had ik maar die gladde praatjes van Johannes
Jij komt dan ook niet uit de hood.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:53 schreef JanCees het volgende:
Ik begrijp niet helemaal waarom je dit zou doen
Jij hebt een aangeboren voorliefde voor Japan, dat is ook wat waard. Ik ben slechts een beginneling in de Japan-liefde.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Had ik maar die gladde praatjes van Johannes
Loop de deur uit met een van je handen in je jaszak, en schreeuw ik ben loco.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:58 schreef Saind het volgende:
Gezellig man, loop de deur uit, meteen gast met een kogelvrij vest die me naar binnen stuurt
quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:47 schreef Saind het volgende:
hey geinig een schietpartij bij de shoarmatent hier beneden.
Zat te roken, dacht dat het vuurwerk was.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:58 schreef Saind het volgende:
Gezellig man, loop de deur uit, meteen gast met een kogelvrij vest die me naar binnen stuurt
wtf manquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:06 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zijn nog bezig iedereen weg te sturen omdat er dus een gast met een pistool rondwandelt
quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:06 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zijn nog bezig iedereen weg te sturen omdat er dus een gast met een pistool rondwandelt
Ik wil godverdomme korting op de huur man. Gevarengeld allesquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Als er iets gebeurt neem ik je kaartje naar Azië goedkoop over trouwens.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:06 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij snapt 'tquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Je zit nu op het balkon met een biertje en een peukie van de show te genieten?
Spanning en sensatie!quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:20 schreef Saind het volgende:
Oh kijk eens meer informatie
[ afbeelding ]
Ik drink sinas, heb koppijn dus even geen wijnquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:25 schreef Heeinz het volgende:
Ik drink een pre-workout. Het verbaast me niks dat ik deze cadeau heb gekregen![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja jullie waren gisteren naar VI toch? Hoe was het?quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik drink sinas, heb koppijn dus even geen wijnEn nee gisteren niet teveel gedronken.
Viel een beetje tegen, eten was weinig en geen BBQ, dure muntjes die je op moest maken en wat sommigen niet lukte, die kregen dus ook geen geld terug. En we zaten op een plek achter een tv/monitor, dus we konden het showtje niet eens goed zien, alleen op die tv dusquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Oh ja jullie waren gisteren naar VI toch? Hoe was het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |