Is het erg als ik die ui wel knap vindquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omg, is dat Stalin in zijn jonge jaren op je UI?
DM mij even welke minuut want ik heb het gemist.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou je doet toch een keer een Karina'tje!
Ik moet het van mijn uiterlijk hebben weet je tochquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat nou? Jij had helemaal geen game.
Ik moet het hebben van mijn charmerende vlotte babbel.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik moet het van mijn uiterlijk hebben weet je toch
De halve geschiedenisklas (a.k.a. alle meisjes) zat op hem te geilen toen we Rusland behandelen dus nee, denk ik.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is het erg als ik die ui wel knap vind
Ja, ja. Het komt er spoedig vanquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou alleen je haar nog afknippen ;$
Is toch ongelooflijk.quote:
Ok, damnquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De halve geschiedenisklas (a.k.a. alle meisjes) zaten op hem te geilen toen we Rusland behandelen dus nee, denk ik.
Ik geloof dat je wel even in beeld was.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat gaat vast heel lastig worden!
Dit ben ik wel 100% met je eens.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:34 schreef Snowbells het volgende:
Mortie is wel legit QT, wel een leuk type voor flips.
Dat weet ik toch niet meer. Ik geloof na het eerste reclameblok want toen gaf je aan jaloers te zijn op mijn plekquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
DM mij even welke minuut want ik heb het gemist.
Zelfs google kon mij niet helpen met 'legit QT'quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:34 schreef Snowbells het volgende:
Mortie is wel legit QT, wel een leuk type voor flips.
Eigenlijk wel hè.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ok, damn. beetje jammer wat er van hem geworden is
Sorry hoorquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, ja. Het komt er spoedig van![]()
En bedankt dat je wil erkennen dat enkel dit eraan schort. Jij mag er ook wezen hoor.
[..]
Is toch ongelooflijk.
Lees het eens in engelsquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs google kon mij niet helpen met 'legit QT'
Cutiequote:Op donderdag 26 juni 2014 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs google kon mij niet helpen met 'legit QT'
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel hè.
Net als dat Hitler als 5-jarige door een toevallige voorbijganger uit een rivier gered is.
Dat klopt maar toen ik mijn hoofd op je schouder mocht leggen was ik weer gelukkigquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet meer. Ik geloof na het eerste reclameblok want toen gaf je aan jaloers te zijn op mijn plek
Ik vond je haar wel mooi, mijn advies is: niet afknippen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, ja. Het komt er spoedig van![]()
En bedankt dat je wil erkennen dat enkel dit eraan schort. Jij mag er ook wezen hoor.
[..]
Is toch ongelooflijk.
Ja.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:39 schreef RockNijntje het volgende:
Jullie zien dat het Putin is hoop ik?
Geen idee het was desalniettemin wel gemeend.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry hoor![]()
Waarom nou weer die emo.gif
quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:40 schreef RockNijntje het volgende:
En Barack maar denken, lekker waifieeee.
[ afbeelding ]
Dat was ook leuk ja. Iedereen op mij na een probleem maken van inbeeld komen van te voren en tijdens de uitzending stuk voor stuk in de camera willen kijken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet meer. Ik geloof na het eerste reclameblok want toen gaf je aan jaloers te zijn op mijn plek
Mwa. Ik zou toch voor een iets fellere kleur gaan als ik jou was. Komen je ogen beter naar vorenquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niets voor jou. Echt iets voor een klassieke schoonheid
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niets voor jou. Echt iets voor een klassieke schoonheid
Uiteindelijk vind ik het ook wel mooi. Had eerste rij moeten zittenquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was ook leuk ja. Iedereen op mij na een probleem maken van inbeeld komen van te voren en tijdens de uitzending stuk voor stuk in de camera willen kijken.
Hoeren.
En dat ik dan juist amper inbeeld kom.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Uiteindelijk vind ik het ook wel mooi. Had eerste rij moeten zitten
Houd je waffelquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat een betafag uitstraling, lijkt beetje op amoeba
quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Die rechtse is mooi, dat zijn leuke jurkjes om voor de rest niks onder te dragen.
Hoe minder mannelijk, hoe meer verstand van kleding. Zien we wel aan jou.quote:
Deels compliment.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe minder mannelijk, hoe meer verstand van kleding. Zien we wel aan jou.
Wil je niet zo vies praten. Ga even je wiskunde huiswerk maken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Dat jurkje is voortreffelijk om verder niks onder aan te trekken.
Vies!?quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wil je niet zo vies praten. Ga even je wiskunde huiswerk maken.
Steun uit onverwachte hoek. Bedankt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe minder mannelijk, hoe meer verstand van kleding. Zien we wel aan jou.
Steek uit onverwachte hoek. FU.quote:
Homofilie in de verwachte hoek. Heheheheh.quote:
Wil je ff je vieze muil dichthouden over superieure Brabanders?quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Doe niet zo hypocriet. Kijk eens naar je eigen afkomst, vieze Brabander. #noracism #nohate #everyoneisequalexceptforbrabanders afbeelding ]
well you tried.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Doe niet zo hypocriet. Kijk eens naar je eigen afkomst, vieze Brabander. #noracism #nohate #everyoneisequalexceptforbrabanders [ afbeelding ]
Wat voor FOK!user ben jij?quote:
Dat jij schijnbaar uit Brabant komt bevestigt mijn mening over Brabanders alleen maar meer.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wil je ff je vieze muil dichthouden over superieure Brabanders?
Fl, Nijn, ik denk dat we deze boy even moeten leren dat er niet met Maaskantje gespot wordt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat jij schijnbaar uit Brabant komt bevestigt mijn mening over Brabanders alleen maar meer.
Jazeker. Groep1 jajaquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:19 schreef RockNijntje het volgende:
Hee Moobs, heb je juffrouw Marja gehad?
Mijn moeder kwam haar laatst tegen in het dorp en Marja feliciteerde haar met het slagen van haar dochter. Wat een bazenvrouw, kent gewoon iedereen nogquote:
Juffrouw An, ken je die nog? Marieke? Mieke? Wilma? Denise en Chantal?quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn moeder kwam haar laatst tegen in het dorp en Marja feliciteerde haar met het slagen van haar dochter. Wat een bazenvrouw, kent gewoon iedereen nog.
Dat is zielig man. rodawa is speciaal.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Fl, Nijn, ik denk dat we deze boy even moeten leren dat er niet met Maaskantje gespot wordt.
Niet met een toekomstig rijke zakenman gaanquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Later genoegen nemen met minder dan 3x modaal
Slet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niet met een toekomstig rijke zakenman gaan
amoeba gaat alleen met z'n rechter hand. Die is vast geen zakenmanquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Juffrouw Marja was groep 1, Juffrouw An groep 2, Juffrouw Marieke groep 3, Juffrouw Mieke en Meester Stephan groep 4, Juffrouw Wilma groep 5, Juffrouw Denise en Meester Dennis en een halfjaar aan invallers groep 6, Juffrouw Dity groep 7, Juffrouw Chantal en Meester Stephan groep 8.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Juffrouw An, ken je die nog? Marieke? Mieke? Wilma? Denise en Chantal?
Waarom had ik nooit een meester.
En Marieke konko lelijk?quote:
Ga je nou vreemd?quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jongequote:Op donderdag 26 juni 2014 17:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ga je nou vreemd?We zouden samen een vuilnisbedrijf opstarten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Die jongen kan beter naar de hoerenquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
amoeba gaat alleen met z'n rechter hand. Die is vast geen zakenman
Liever niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die jongen kan beter naar de hoeren
kan die niet betalenquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die jongen kan beter naar de hoeren
Wauw.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:30 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ook niet eigenlijk. Ik fapte hard op haar.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:27 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wil alleen een vriend die zeker minder gaat verdienen dan ik.worth every penny, or no penny's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat wel mooi 12-13 jaar geleden bij haar in de groep he.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lekker hoor.
[ afbeelding ]
[..]
Nee.
penniesquote:
Ik 11quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zat wel mooi 12-13 jaar geleden bij haar in de groep he.
Maar nee, alleen Mieke was leuk.
In dat geval durf ik wel te zeggen dat het een kut-UI is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lekker hoor.
[ afbeelding ]
[..]
Nee.
je bent zelf kutquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
In dat geval durf ik wel te zeggen dat het een kut-UI is.
Zelf.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
In dat geval durf ik wel te zeggen dat het een kut-UI is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |