SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
![]()
blijft toch een jonkiequote:
Dus dan kon je het niet aan op dat moment in ieder gevalquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:35 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had ook HAVO makkelijk moeten kunnen halen maar ik had echt een hekel aan school en leren en alles
Hier is echt niets mis mee. Ze lijkt wel wat op Jaimyquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:37 schreef Fopje het volgende:
Kunnen er niet wat dikkere tieten in de OP?
Maar dan exclusief de glimlach die je hart deed smeltenquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier is echt niets mis mee. Ze lijkt wel wat op Jaimy
Ze lijkt wel 14.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier is echt niets mis mee. Ze lijkt wel wat op Jaimy
Klopt, zeg ik ook nietquote:
In ieder geval geen kindertieten meerquote:
Ik ben niet zo goed in vrouwentieten uitzoeken, dus ik dacht dan maar helemaal wegquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
In ieder geval geen kindertieten meer
hmm, jammer ditquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in vrouwentieten uitzoeken, dus ik dacht dan maar helemaal weg
nep biquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in vrouwentieten uitzoeken, dus ik dacht dan maar helemaal weg
Beetje oud, vind je niet?quote:
snow dus?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee is mijn ondergrens. Iets ouder is beter. Liefst meisjes van bijna 18
Daar zit wat in. Waar zijn wp en kkc?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moeten we eigenlijk wel met 4 doen bbydat is leuker
quote:
Snow is van mij grgrgrgr.quote:
kutkat is weg, jessie eetquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Waar zijn wp en kkc?
[..]
[..]
Snow is van mij grgrgrgr.
ik zit in de trein naar Amsterdamquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Waar zijn wp en kkc?
[..]
[..]
Snow is van mij grgrgrgr.
oh in dat geval ga ik wel tomb raider spelenquote:
jeeeeetjequote:Op donderdag 26 juni 2014 15:48 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik zit in de trein naar Amsterdam
ik moet nog wel naar m'n stage vandaagquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh in dat geval ga ik wel tomb raider spelen
[..]
jeeeeetje
Pourqoui?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:49 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik moet nog wel naar m'n stage vandaag
dat weet iedereenquote:
Ik herinner iedereen er nog maar een keer aan.quote:
Je moest eens weten :$quote:
oh my god, dat ik dit zelf niet zag.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pourquoi*
Wow. Ik ben oprecht trots dat ik dit wist.
Maar dat moet ik kopen, en dat wil ik niet nu.quote:
Ja maaaaaaaaaaaar ik weet zeker dat die nog wel in de sale komt en pauper als ik ben wacht ik dat liever afquote:
Ik gooi het gewoon op jouw kort en krachtige Franse bijles. Dat had Jaimy nooit gekund hoorquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik herinner iedereen er nog maar een keer aan.
[..]
Je moest eens weten :$
[..]
oh my god, dat ik dit zelf niet zag.
[..]
Maar dat moet ik kopen, en dat wil ik niet nu.
Eerder die van Johannes, zijn aanwezigheid gisteren heeft je overduidelijk positief beïnvloedquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gooi het gewoon op jouw kort en krachtige Franse bijles. Dat had Jaimy nooit gekund hoor
NOU DAN GEEF IK JE TOCH LEKKER GEEN COMPLIMENTEN MEERquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eerder die van Johannes, zijn aanwezigheid gisteren heeft je overduidelijk positief beïnvloed
Kijk nog eens??quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik herinner iedereen er nog maar een keer aan.
[..]
Je moest eens weten :$
[..]
oh my god, dat ik dit zelf niet zag.
[..]
Maar dat moet ik kopen, en dat wil ik niet nu.
Zit er dik in maar we kunnen ook awesomenauts ofzo doenquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En dan weer rodawa's connection die gaat falen?
Sorry :$quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
NOU DAN GEEF IK JE TOCH LEKKER GEEN COMPLIMENTEN MEER
sorry
MAAR WAT ALS DIE MORGEN IN DE SALE VOOR 5 EURO IS.quote:
quote:
wat is dat? Nooit gespeeld lol.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zit er dik in maar we kunnen ook awesomenauts ofzo doen
Lel. Geinig.quote:Luis Suarez is voor negen duels geschorst en mag de komende vier maanden niet voetballen.
Oke op jou hoeven we niet te rekenen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
MAAR WAT ALS DIE MORGEN IN DE SALE VOOR 5 EURO IS.
tomb raider is bijna klaar, en doe ik daarna castlequote:
Oh noesquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat hard dit. Dit ga ik even elders verwerken.
Douche ze ;$quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Krijg het er warm van. Snel douchen
Tot eind van de sale niet. Ik houd sale wel in de gaten dit dat alles.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oke op jou hoeven we niet te rekenen.
tomb raider heb je wel een dagje of 4 voor nodig jou kennendequote:Op donderdag 26 juni 2014 15:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
tomb raider is bijna klaar, en doe ik daarna castle
[..]
Oh noes
[..]
Douche ze ;$
Je verwart mij met snow, 50% en ik moet nog 20 minutenquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
tomb raider heb je wel een dagje of 4 voor nodig jou kennende
Is voor hem toch niksquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:01 schreef RockNijntje het volgende:
80.000 euro boete voor bijten. Geiniger.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:01 schreef RockNijntje het volgende:
80.000 euro boete voor bijten. Geiniger.
uruguay is er harder mee genaaid waarschijnlijkquote:
Omg ik wil dit hebben.quote:
Sowieso. Colombia maakt ze af nu, maar volledig terecht dit. Debiel dat het is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uruguay is er harder mee genaaid waarschijnlijk
Ik liet even een voorbeeld zien van theatraal wegstormen. Ik blijf het een optie voor vanavond vinden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
tomb raider is bijna klaar, en doe ik daarna castle
[..]
Oh noes
[..]
Douche ze ;$
is het een 8tb schijf ofzo?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:04 schreef FL_Freak het volgende:
ik heb nog schijfje liggen nijn. Kopen? 200 euro.
wietparkiet ofzoquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:00 schreef Lt.Surge het volgende:
y0 mensen pass me ff die steam/origin namen per DM dan
Mijn 1TB schijf heb ik eerder en veel goedkoper dan jouw schijfje.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:04 schreef FL_Freak het volgende:
ik heb nog schijfje liggen nijn. Kopen? 200 euro.
Gelukkig maar een voorbeeldquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik liet even een voorbeeld zien van theatraal wegstormen. Ik blijf het een optie voor vanavond vinden.
haha noobquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn 1TB schijf heb ik eerder en veel goedkoper dan jouw schijfje.
Varg is 2Happy4u?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com/id/wietparkiet
Tuurlijk, geen kwaad woord verderquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig maar een voorbeeld
Ik ook, maar schiet er weinig mee op
Ons gezin is arm ok.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
haha noob
niet gewoon 2 tb al hebben
toshiba
Not funny cuz it's true.quote:
skillz alles jwzquote:
dank u ik doe je ff de groetjes daar okquote:
http://bit.ly/1pE1UBJquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:09 schreef FL_Freak het volgende:
WIE LEGT ME NOU EVEN UIT WAT DAT NAUTEN SPEL IS.
Ik krijg al rectificaties in WhatsAppquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maak het uit
zoveel negativiteit in een relatie is ongezond
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ik durf niet te klikken.
Straks is het een rickroll
Rickroll. Zo old schoolquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ik durf niet te klikken.
je kan de link gewoon lezenquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ik durf niet te klikken.
Je hebt hem dan toch goed afgerichtquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik krijg al rectificaties in WhatsApp.
never gonna give you upquote:
Hij postte net nog Will Smith. Op muzikaal gebied kan de zweep er nog wel iets harder over.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik krijg al rectificaties in WhatsApp.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij postte net nog Will Smith. Op muzikaal gebied kan de zweep er nog wel iets harder over.
Freddie pls. Ga weg uit mijn hoofd.quote:
Wat die van Rick Astley?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bedankt voor dat nummer in mijn hoofd nu.
Wat?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Freddie pls. Ga weg uit mijn hoofd.
ja diequote:Op donderdag 26 juni 2014 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Bij Miracle denk ik op zijn hoogst aan Ilse de Lange.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt lekker
Die link legde ik nog niet eens.quote:
Queen is letterlijk en figuurlijk aids en enkel zo groot door aids.quote:
Hahahahhahah wat. Ik voel me semi-beledigd en moet keihard lachen tegelijkertijdquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Queen is letterlijk en figuurlijk aids en enkel zo groot door aids.
Vind het echt helemaal niks. Hun nummers wekken een soort ongrijpbare ergernis bij mij op. Met zijn hoofd.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hahahahhahah wat. Ik voel me semi-beledigd en moet keihard lachen tegelijkertijd.
Als Freddie geen heldenstem gehad had zou ik hem net zo hard haten als Bono.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind het echt helemaal niks. Hun nummers wekken een soort ongrijpbare ergernis bij mij op. Met zijn hoofd.
een bono haterquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als Freddie geen heldenstem gehad had zou ik hem net zo hard haten als Bono.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is ook bij lange na niet zo vernieuwend als er wordt gesteld. Dat komt echt enkel voort uit zijn 'tragische' (Uiteindelijk krijgt hij toch echt zelfs aids) dood. Net als bij Nirvana eigenlijk. Had hij zichzelf niet van kant gemaakt dan was Nirvana ook heus niet zo extreem blijven hangen als het nu doet bij velen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hahahahhahah wat. Ik voel me semi-beledigd en moet keihard lachen tegelijkertijd.
Toen ik ze aan haar liet horen dacht ik al wel dat ze die leuk zou vinden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt lekker
Vanaf het eerste moment dat ik U2 hoorde vond ik de muziek wel nice, haatte ik Bono, vond ik Adam een glitterpoes en vond ik The Edge en Larry cool. Nog steeds niet echt veranderd datquote:
ik draag geen schoenen is het nu feetgazequote:Op donderdag 26 juni 2014 16:22 schreef FL_Freak het volgende:
https://www.youtube.com/playlist?list=PL0F43CBAFC3EAE1C4
omg nijn een shoegaze lijstje.
XDquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ik draag geen schoenen is het nu feetgaze
ik zoek alleen nog steeds iemand die mijn rhcp haat met mij deeltquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vanaf het eerste moment dat ik U2 hoorde vond ik de muziek wel nice, haatte ik Bono, vond ik Adam een glitterpoes en vond ik The Edge en Larry cool. Nog steeds niet echt veranderd dat.
Doe ff normaalquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zoek alleen nog steeds iemand die mijn rhcp haat met mij deelt
Oh, nee, sorry, die hebben toch echt een te groot aandeel in mijn muziekontwikkeling gehad. En ik vind hun muziek nog steeds wel nice.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ook zwaar overschat. Lijkt allemaal wel wat op elkaar.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
IK WIL OOK EEN SPELLETJE SPELENquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:23 schreef wietparkiet het volgende:
Oh god![]()
amoeba nee flips en ik gaan een spelletje spelen
nja haat is ook wel wat overdreven, ik kan er best naar luisteren, maar echt boeiend vind ik het nietquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook zwaar overschat. Lijkt allemaal wel wat op elkaar.
aawwhhhhquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:25 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kan alleen maar Dota spelen nu of zo. Love you, ext hdd.
castle crashersquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
IK WIL OOK EEN SPELLETJE SPELEN
Welk spel?
Dat is voor mij de raarste band ooit. Ik haat hun muziek, maar het is zo catchy dat ik het soms ineens op moet zetten en het fantastisch vind. En Adam is echt een stoot, nondeknetter.quote:
je papa is een piraat.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:27 schreef RockNijntje het volgende:
Wtf papa heeft een kennis database op zijn hdd. TRANSCENDENCE.
Ik vind hun muziek juist echt leuk, op dat ultra commerciele na.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is voor mij de raarste band ooit. Ik haat hun muziek, maar het is zo catchy dat ik het soms ineens op moet zetten en het fantastisch vind. En Adam is echt een stoot, nondeknetter.
Geven om graphicsquote:
Een stem alsof hij chronisch moet schijtenquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is voor mij de raarste band ooit. Ik haat hun muziek, maar het is zo catchy dat ik het soms ineens op moet zetten en het fantastisch vind. En Adam is echt een stoot, nondeknetter.
Die vergelijkingen qua muziek hier ookquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:30 schreef FL_Freak het volgende:
amoeba is zo iemand die zou roepen dat minecraft te blokkerig is.
RETWEET.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oh. Dat blonde
[ afbeelding ]
Bruine Adam.
De concurrentiestrijd om Jaimy had jij hoe dan ook verloren van mijquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon doen. Je shirtje zit ook lekker strak om je imposante fysiek. Wellicht had ik toch ook maar geen reusachtig shirt moeten dragen omdat het oranje was. Daar ging mijn kans met Jaimy.
Ik ga terugkijken om jou te spottenquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De concurrentiestrijd om Jaimy had jij hoe dan ook verloren van mij![]()
![]()
quote:
Nou alleen je haar nog afknippen ;$quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik won laatst wel in Sing op de Xbox met AND SHE WILL BE LOVEEEEED.
Derhalve ben ik evenwaardig aan Adam
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De concurrentiestrijd om Jaimy had jij hoe dan ook verloren van mij![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 26 juni 2014 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik won laatst wel in Sing op de Xbox met AND SHE WILL BE LOVEEEEED.
Derhalve ben ik evenwaardig aan Adam
Dat gaat vast heel lastig worden!quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga terugkijken om jou te spotten
Omg, is dat Stalin in zijn jonge jaren op je UI?quote:
Nou je doet toch een keer een Karina'tje!quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat gaat vast heel lastig worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |