Ligt eraan welke vinger je bedoeltquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jouw vinger in mijn wangkuiltje? :$:$
Omg mag ik dan ook morti?quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jouw vinger in mijn wangkuiltje? :$:$
Ik heb kleine vrouwenhandjes hoorquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Pink?weet niet of het een groot genoeg kuiltje is voor je dikke vingers
Zelfs samen op de fotoquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb Mortaxx gister aangeraakt. Ik voel de aanwezige jaloezie gewoon bij alle vrouwen in deze SC
Wow.quote:
quote:Roy Donders, Frans Duijts en Wolter Kroes live op zomerkermis
quote:
Hoe krijgen ze het bij elkaarquote:
Sowieso kermissenquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:10 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe verkracht je een kermis, nou zo dus.
Ja, dat dus. Tokkievolk.quote:
Begrijp er niets van. Zou ik deze foto voor tinder gaan gebruiken?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk fotogenieker dan ik. Cliffhanger dit dat
Gewoon doen. Je shirtje zit ook lekker strak om je imposante fysiek. Wellicht had ik toch ook maar geen reusachtig shirt moeten dragen omdat het oranje was. Daar ging mijn kans met Jaimy.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Begrijp er niets van. Zou ik deze foto voor tinder gaan gebruiken?
Koop nou zelf dan lulquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee? heb je hem al cadeau gedaan?
quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon doen. Je shirtje zit ook lekker strak om je imposante fysiek. Wellicht had ik toch ook maar geen reusachtig shirt moeten dragen omdat het oranje was. Daar ging mijn kans met Jaimy.
haal castlecrashersquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Koop nou zelf dan lul
dan kunnen we met flfriek gamen :$
quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon doen. Je shirtje zit ook lekker strak om je imposante fysiek. Wellicht had ik toch ook maar geen reusachtig shirt moeten dragen omdat het oranje was. Daar ging mijn kans met Jaimy.
Zoek haar op op fb.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben verliefd helaas bleek het eenzijdig te zijn
quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:18 schreef wietparkiet het volgende:
Oh en kermissen zijn wel leuk
mensen op hun muil tikken omdat ze de botsautootjes niet uit willen
Het was ook verwarrend dat ze naar iedereen zo lief lachtequote:Op donderdag 26 juni 2014 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben verliefd helaas bleek het eenzijdig te zijn
Ik speel geen curvefever meer. Ik ben verslaafd aan swan smash.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dit. Wie weet wil ze wel curvefever met je spelen.
Ik heb zo tijd over en dan kan ik al mijn steamaankopen gaan spelen. Tot zo ver mijn nerdloos levenquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik speel geen curvefever meer. Ik ben verslaafd aan swan smash.
Ga Swan Smash spelen dan. ONZ / Swan smashquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb zo tijd over en dan kan ik al mijn steamaankopen gaan spelen. Tot zo ver mijn nerdloos leven
Nee dat recht is allang door iemand anders verworven. Jaimy is meer mijn C. Ronaldo. Het is zo knap wat ze deed met haar eeuwige glimlach.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dit. Wie weet wil ze wel curvefever met je spelen.
We kunnen nu awesomenauts doen met TS?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb zo tijd over en dan kan ik al mijn steamaankopen gaan spelen. Tot zo ver mijn nerdloos leven
Jij en je schaamteloze topic promoties ookquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ga Swan Smash spelen dan. ONZ / Swan smash
:Squote:Op donderdag 26 juni 2014 15:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij en je schaamteloze topic promoties ook
Doe normaal.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
We kunnen nu awesomenauts doen met TS?
ha, neeeerrrddquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Laten we dit repeteren.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Stuur je haar een vriendenverzoek.![]()
ja, net als ik richting het amc ben zeker...quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gemiste kans van jullie allemaal dan.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat recht is allang door iemand anders verworven. Jaimy is meer mijn C. Ronaldo. Het is zo knap wat ze deed met haar eeuwige glimlach.
Goed idee. Geef me 5 minuten om mijn laptop aan te zettenquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
HOI. Ik zal gister aan je bitterballen en je lachte zo lief. Neuken?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laten we dit repeteren.
Scenario A:
geen reactie dus hier eindigt het
Scenario B:
Jaimy: wie ben jij dan?
Wat is mijn game?
Scenario A: gesprek aanknopenquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laten we dit repeteren.
Scenario A:
geen reactie dus hier eindigt het
Scenario B:
Jaimy: wie ben jij dan?
Wat is mijn game?
Tot zover je andere plannen? Ach ja.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gemiste kans van jullie allemaal dan.
[..]
Goed idee. Geef me 5 minuten om mijn laptop aan te zetten
Die mannen zijn welquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was een beetje gevoelig voor mannen gisteren.
Ja hoe werkt A dan.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Scenario A: gesprek aanknopen
Scenario B: 'Je toekomstige echtgenoot'
Ik heb er wel vrede mee. Ik geloof toch dat ik naar iets meer diepgang zoek dan bitterballen met wel drie verschillende dipsausen. Dat is slechts leuk voor even maar weegt niet op tegen Curve fever doeleindenquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gemiste kans van jullie allemaal dan.
[..]
Goed idee. Geef me 5 minuten om mijn laptop aan te zetten
Oef, mijn kans gemist.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was een beetje gevoelig voor mannen gisteren.
Of op tinderquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:23 schreef Mortaxx het volgende:
Misschien kom ik haar nog eens tegen in de danzig
Gezakt voor je hosselexamen zekerquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:25 schreef Snowbells het volgende:
Vanavond diplomauitreiking van een vriendin bijwonen. Ik had daar ook mijn papiertje kunnen krijgen als alles goed was gegaan
Begon met 3 jaar havo -> vmbo examen -> halfjaar mbo -> halfjaar niks -> nu weer 2 jaar havoquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gezakt voor je hosselexamen zeker
Nee wat is r gebeurd?
Hehequote:Op donderdag 26 juni 2014 15:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Begon met 3 jaar havo -> vmbo examen -> halfjaar mbo -> halfjaar niks -> nu weer 2 jaar havo![]()
Die is 25 en moet zijn havo nog halenquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe14.gif
Je kan gezellig met deadprez in een klas
jonkiequote:Op donderdag 26 juni 2014 15:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die is 25 en moet zijn havo nog halenik ben toch nog jong dus ik kan het nog wel aan
Ik heb dit gedaan:quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Begon met 3 jaar havo -> vmbo examen -> halfjaar mbo -> halfjaar niks -> nu weer 2 jaar havo![]()
wauwquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb dit gedaan:
4 jaar havo -> 1 jaar vmbo -> 1 jaar 4/5 havo -> 2 jaar mbo -> jaar niets... en na de zomer ga ik m'n havo afmaken
En hoe oud ben je nu?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb dit gedaan:
4 jaar havo -> 1 jaar vmbo -> 1 jaar 4/5 havo -> 2 jaar mbo -> jaar niets... en na de zomer ga ik m'n havo afmaken
21 in augustus.quote:
Ja, ik heb 5 jaar havo en 5 jaar hboquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:33 schreef KitKatChunky het volgende:
Ben ik nu speciaal met 5 jaar havo en 4 jaar hbo
Denken dat hij een goed werkend brein heeftquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je tijd op FOK! verkloten met een goed werkend brein
Dat stel ik nergensquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Denken dat hij een goed werkend brein heeft
quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hehehe en anders in ieder geval niet meer na deze vakantiequote:Op donderdag 26 juni 2014 15:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
kkr nerdquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:35 schreef Mortaxx het volgende:
Niet gewoon je vwo in zes jaar gedaan hebbengeen BSc zijn
Geen MSc titel halen morgen
ja de rest van de wereld vind school echt leukquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:35 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had ook HAVO makkelijk moeten kunnen halen maar ik had echt een hekel aan school en leren en alles
hmm, die MSc heb ikquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:35 schreef Mortaxx het volgende:
wow nicequote:Op donderdag 26 juni 2014 15:35 schreef Mortaxx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |