Ja, dat dus. Tokkievolk.quote:
Begrijp er niets van. Zou ik deze foto voor tinder gaan gebruiken?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk fotogenieker dan ik. Cliffhanger dit dat
Gewoon doen. Je shirtje zit ook lekker strak om je imposante fysiek. Wellicht had ik toch ook maar geen reusachtig shirt moeten dragen omdat het oranje was. Daar ging mijn kans met Jaimy.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Begrijp er niets van. Zou ik deze foto voor tinder gaan gebruiken?
Koop nou zelf dan lulquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee? heb je hem al cadeau gedaan?
quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon doen. Je shirtje zit ook lekker strak om je imposante fysiek. Wellicht had ik toch ook maar geen reusachtig shirt moeten dragen omdat het oranje was. Daar ging mijn kans met Jaimy.
haal castlecrashersquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Koop nou zelf dan lul
dan kunnen we met flfriek gamen :$
quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon doen. Je shirtje zit ook lekker strak om je imposante fysiek. Wellicht had ik toch ook maar geen reusachtig shirt moeten dragen omdat het oranje was. Daar ging mijn kans met Jaimy.
Zoek haar op op fb.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben verliefd helaas bleek het eenzijdig te zijn
quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:18 schreef wietparkiet het volgende:
Oh en kermissen zijn wel leuk
mensen op hun muil tikken omdat ze de botsautootjes niet uit willen
Het was ook verwarrend dat ze naar iedereen zo lief lachtequote:Op donderdag 26 juni 2014 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben verliefd helaas bleek het eenzijdig te zijn
Ik speel geen curvefever meer. Ik ben verslaafd aan swan smash.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dit. Wie weet wil ze wel curvefever met je spelen.
Ik heb zo tijd over en dan kan ik al mijn steamaankopen gaan spelen. Tot zo ver mijn nerdloos levenquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik speel geen curvefever meer. Ik ben verslaafd aan swan smash.
Ga Swan Smash spelen dan. ONZ / Swan smashquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb zo tijd over en dan kan ik al mijn steamaankopen gaan spelen. Tot zo ver mijn nerdloos leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |