Ik gooi het gewoon op jouw kort en krachtige Franse bijles. Dat had Jaimy nooit gekund hoorquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik herinner iedereen er nog maar een keer aan.
[..]
Je moest eens weten :$
[..]
oh my god, dat ik dit zelf niet zag.
[..]
Maar dat moet ik kopen, en dat wil ik niet nu.
Eerder die van Johannes, zijn aanwezigheid gisteren heeft je overduidelijk positief beïnvloedquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gooi het gewoon op jouw kort en krachtige Franse bijles. Dat had Jaimy nooit gekund hoor
NOU DAN GEEF IK JE TOCH LEKKER GEEN COMPLIMENTEN MEERquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eerder die van Johannes, zijn aanwezigheid gisteren heeft je overduidelijk positief beïnvloed
Kijk nog eens??quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik herinner iedereen er nog maar een keer aan.
[..]
Je moest eens weten :$
[..]
oh my god, dat ik dit zelf niet zag.
[..]
Maar dat moet ik kopen, en dat wil ik niet nu.
Zit er dik in maar we kunnen ook awesomenauts ofzo doenquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En dan weer rodawa's connection die gaat falen?
Sorry :$quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
NOU DAN GEEF IK JE TOCH LEKKER GEEN COMPLIMENTEN MEER
sorry
MAAR WAT ALS DIE MORGEN IN DE SALE VOOR 5 EURO IS.quote:
quote:
wat is dat? Nooit gespeeld lol.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zit er dik in maar we kunnen ook awesomenauts ofzo doen
Lel. Geinig.quote:Luis Suarez is voor negen duels geschorst en mag de komende vier maanden niet voetballen.
Oke op jou hoeven we niet te rekenen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
MAAR WAT ALS DIE MORGEN IN DE SALE VOOR 5 EURO IS.
tomb raider is bijna klaar, en doe ik daarna castlequote:
Oh noesquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat hard dit. Dit ga ik even elders verwerken.
Douche ze ;$quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Krijg het er warm van. Snel douchen
Tot eind van de sale niet. Ik houd sale wel in de gaten dit dat alles.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oke op jou hoeven we niet te rekenen.
tomb raider heb je wel een dagje of 4 voor nodig jou kennendequote:Op donderdag 26 juni 2014 15:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
tomb raider is bijna klaar, en doe ik daarna castle
[..]
Oh noes
[..]
Douche ze ;$
Je verwart mij met snow, 50% en ik moet nog 20 minutenquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
tomb raider heb je wel een dagje of 4 voor nodig jou kennende
Is voor hem toch niksquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:01 schreef RockNijntje het volgende:
80.000 euro boete voor bijten. Geiniger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |