je papa is een piraat.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:27 schreef RockNijntje het volgende:
Wtf papa heeft een kennis database op zijn hdd. TRANSCENDENCE.
Ik vind hun muziek juist echt leuk, op dat ultra commerciele na.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is voor mij de raarste band ooit. Ik haat hun muziek, maar het is zo catchy dat ik het soms ineens op moet zetten en het fantastisch vind. En Adam is echt een stoot, nondeknetter.
Geven om graphicsquote:
Een stem alsof hij chronisch moet schijtenquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is voor mij de raarste band ooit. Ik haat hun muziek, maar het is zo catchy dat ik het soms ineens op moet zetten en het fantastisch vind. En Adam is echt een stoot, nondeknetter.
Die vergelijkingen qua muziek hier ookquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:30 schreef FL_Freak het volgende:
amoeba is zo iemand die zou roepen dat minecraft te blokkerig is.
RETWEET.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oh. Dat blonde
[ afbeelding ]
Bruine Adam.
De concurrentiestrijd om Jaimy had jij hoe dan ook verloren van mijquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon doen. Je shirtje zit ook lekker strak om je imposante fysiek. Wellicht had ik toch ook maar geen reusachtig shirt moeten dragen omdat het oranje was. Daar ging mijn kans met Jaimy.
Ik ga terugkijken om jou te spottenquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De concurrentiestrijd om Jaimy had jij hoe dan ook verloren van mij![]()
![]()
quote:
Nou alleen je haar nog afknippen ;$quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik won laatst wel in Sing op de Xbox met AND SHE WILL BE LOVEEEEED.
Derhalve ben ik evenwaardig aan Adam
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De concurrentiestrijd om Jaimy had jij hoe dan ook verloren van mij![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 26 juni 2014 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik won laatst wel in Sing op de Xbox met AND SHE WILL BE LOVEEEEED.
Derhalve ben ik evenwaardig aan Adam
Dat gaat vast heel lastig worden!quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga terugkijken om jou te spotten
Omg, is dat Stalin in zijn jonge jaren op je UI?quote:
Nou je doet toch een keer een Karina'tje!quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat gaat vast heel lastig worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |