Wat die van Rick Astley?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bedankt voor dat nummer in mijn hoofd nu.
Wat?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Freddie pls. Ga weg uit mijn hoofd.
ja diequote:Op donderdag 26 juni 2014 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Bij Miracle denk ik op zijn hoogst aan Ilse de Lange.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt lekker
Die link legde ik nog niet eens.quote:
Queen is letterlijk en figuurlijk aids en enkel zo groot door aids.quote:
Hahahahhahah wat. Ik voel me semi-beledigd en moet keihard lachen tegelijkertijdquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Queen is letterlijk en figuurlijk aids en enkel zo groot door aids.
Vind het echt helemaal niks. Hun nummers wekken een soort ongrijpbare ergernis bij mij op. Met zijn hoofd.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hahahahhahah wat. Ik voel me semi-beledigd en moet keihard lachen tegelijkertijd.
Als Freddie geen heldenstem gehad had zou ik hem net zo hard haten als Bono.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind het echt helemaal niks. Hun nummers wekken een soort ongrijpbare ergernis bij mij op. Met zijn hoofd.
een bono haterquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als Freddie geen heldenstem gehad had zou ik hem net zo hard haten als Bono.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is ook bij lange na niet zo vernieuwend als er wordt gesteld. Dat komt echt enkel voort uit zijn 'tragische' (Uiteindelijk krijgt hij toch echt zelfs aids) dood. Net als bij Nirvana eigenlijk. Had hij zichzelf niet van kant gemaakt dan was Nirvana ook heus niet zo extreem blijven hangen als het nu doet bij velen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hahahahhahah wat. Ik voel me semi-beledigd en moet keihard lachen tegelijkertijd.
Toen ik ze aan haar liet horen dacht ik al wel dat ze die leuk zou vinden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt lekker
Vanaf het eerste moment dat ik U2 hoorde vond ik de muziek wel nice, haatte ik Bono, vond ik Adam een glitterpoes en vond ik The Edge en Larry cool. Nog steeds niet echt veranderd datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |