Hoe minder mannelijk, hoe meer verstand van kleding. Zien we wel aan jou.quote:
Deels compliment.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe minder mannelijk, hoe meer verstand van kleding. Zien we wel aan jou.
Wil je niet zo vies praten. Ga even je wiskunde huiswerk maken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Dat jurkje is voortreffelijk om verder niks onder aan te trekken.
Vies!?quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wil je niet zo vies praten. Ga even je wiskunde huiswerk maken.
Steun uit onverwachte hoek. Bedankt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe minder mannelijk, hoe meer verstand van kleding. Zien we wel aan jou.
Steek uit onverwachte hoek. FU.quote:
Homofilie in de verwachte hoek. Heheheheh.quote:
Wil je ff je vieze muil dichthouden over superieure Brabanders?quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Doe niet zo hypocriet. Kijk eens naar je eigen afkomst, vieze Brabander. #noracism #nohate #everyoneisequalexceptforbrabanders afbeelding ]
well you tried.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Doe niet zo hypocriet. Kijk eens naar je eigen afkomst, vieze Brabander. #noracism #nohate #everyoneisequalexceptforbrabanders [ afbeelding ]
Wat voor FOK!user ben jij?quote:
Dat jij schijnbaar uit Brabant komt bevestigt mijn mening over Brabanders alleen maar meer.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wil je ff je vieze muil dichthouden over superieure Brabanders?
Fl, Nijn, ik denk dat we deze boy even moeten leren dat er niet met Maaskantje gespot wordt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat jij schijnbaar uit Brabant komt bevestigt mijn mening over Brabanders alleen maar meer.
Jazeker. Groep1 jajaquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:19 schreef RockNijntje het volgende:
Hee Moobs, heb je juffrouw Marja gehad?
Mijn moeder kwam haar laatst tegen in het dorp en Marja feliciteerde haar met het slagen van haar dochter. Wat een bazenvrouw, kent gewoon iedereen nogquote:
Juffrouw An, ken je die nog? Marieke? Mieke? Wilma? Denise en Chantal?quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn moeder kwam haar laatst tegen in het dorp en Marja feliciteerde haar met het slagen van haar dochter. Wat een bazenvrouw, kent gewoon iedereen nog.
Dat is zielig man. rodawa is speciaal.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Fl, Nijn, ik denk dat we deze boy even moeten leren dat er niet met Maaskantje gespot wordt.
Niet met een toekomstig rijke zakenman gaanquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Later genoegen nemen met minder dan 3x modaal
Slet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niet met een toekomstig rijke zakenman gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |