Houd je waffelquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat een betafag uitstraling, lijkt beetje op amoeba
quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Die rechtse is mooi, dat zijn leuke jurkjes om voor de rest niks onder te dragen.
Hoe minder mannelijk, hoe meer verstand van kleding. Zien we wel aan jou.quote:
Deels compliment.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe minder mannelijk, hoe meer verstand van kleding. Zien we wel aan jou.
Wil je niet zo vies praten. Ga even je wiskunde huiswerk maken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Dat jurkje is voortreffelijk om verder niks onder aan te trekken.
Vies!?quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wil je niet zo vies praten. Ga even je wiskunde huiswerk maken.
Steun uit onverwachte hoek. Bedankt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe minder mannelijk, hoe meer verstand van kleding. Zien we wel aan jou.
Steek uit onverwachte hoek. FU.quote:
Homofilie in de verwachte hoek. Heheheheh.quote:
Wil je ff je vieze muil dichthouden over superieure Brabanders?quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Doe niet zo hypocriet. Kijk eens naar je eigen afkomst, vieze Brabander. #noracism #nohate #everyoneisequalexceptforbrabanders afbeelding ]
well you tried.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Doe niet zo hypocriet. Kijk eens naar je eigen afkomst, vieze Brabander. #noracism #nohate #everyoneisequalexceptforbrabanders [ afbeelding ]
Wat voor FOK!user ben jij?quote:
Dat jij schijnbaar uit Brabant komt bevestigt mijn mening over Brabanders alleen maar meer.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wil je ff je vieze muil dichthouden over superieure Brabanders?
Fl, Nijn, ik denk dat we deze boy even moeten leren dat er niet met Maaskantje gespot wordt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat jij schijnbaar uit Brabant komt bevestigt mijn mening over Brabanders alleen maar meer.
Jazeker. Groep1 jajaquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:19 schreef RockNijntje het volgende:
Hee Moobs, heb je juffrouw Marja gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |