Is het erg als ik die ui wel knap vindquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omg, is dat Stalin in zijn jonge jaren op je UI?
DM mij even welke minuut want ik heb het gemist.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou je doet toch een keer een Karina'tje!
Ik moet het van mijn uiterlijk hebben weet je tochquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat nou? Jij had helemaal geen game.
Ik moet het hebben van mijn charmerende vlotte babbel.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik moet het van mijn uiterlijk hebben weet je toch
De halve geschiedenisklas (a.k.a. alle meisjes) zat op hem te geilen toen we Rusland behandelen dus nee, denk ik.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is het erg als ik die ui wel knap vind
Ja, ja. Het komt er spoedig vanquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou alleen je haar nog afknippen ;$
Is toch ongelooflijk.quote:
Ok, damnquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De halve geschiedenisklas (a.k.a. alle meisjes) zaten op hem te geilen toen we Rusland behandelen dus nee, denk ik.
Ik geloof dat je wel even in beeld was.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat gaat vast heel lastig worden!
Dit ben ik wel 100% met je eens.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:34 schreef Snowbells het volgende:
Mortie is wel legit QT, wel een leuk type voor flips.
Dat weet ik toch niet meer. Ik geloof na het eerste reclameblok want toen gaf je aan jaloers te zijn op mijn plekquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
DM mij even welke minuut want ik heb het gemist.
Zelfs google kon mij niet helpen met 'legit QT'quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:34 schreef Snowbells het volgende:
Mortie is wel legit QT, wel een leuk type voor flips.
Eigenlijk wel hè.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ok, damn. beetje jammer wat er van hem geworden is
Sorry hoorquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, ja. Het komt er spoedig van![]()
En bedankt dat je wil erkennen dat enkel dit eraan schort. Jij mag er ook wezen hoor.
[..]
Is toch ongelooflijk.
Lees het eens in engelsquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs google kon mij niet helpen met 'legit QT'
Cutiequote:Op donderdag 26 juni 2014 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs google kon mij niet helpen met 'legit QT'
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel hè.
Net als dat Hitler als 5-jarige door een toevallige voorbijganger uit een rivier gered is.
Dat klopt maar toen ik mijn hoofd op je schouder mocht leggen was ik weer gelukkigquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet meer. Ik geloof na het eerste reclameblok want toen gaf je aan jaloers te zijn op mijn plek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |