Ik vond je haar wel mooi, mijn advies is: niet afknippen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, ja. Het komt er spoedig van![]()
En bedankt dat je wil erkennen dat enkel dit eraan schort. Jij mag er ook wezen hoor.
[..]
Is toch ongelooflijk.
Ja.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:39 schreef RockNijntje het volgende:
Jullie zien dat het Putin is hoop ik?
Geen idee het was desalniettemin wel gemeend.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry hoor![]()
Waarom nou weer die emo.gif
quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:40 schreef RockNijntje het volgende:
En Barack maar denken, lekker waifieeee.
[ afbeelding ]
Dat was ook leuk ja. Iedereen op mij na een probleem maken van inbeeld komen van te voren en tijdens de uitzending stuk voor stuk in de camera willen kijken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet meer. Ik geloof na het eerste reclameblok want toen gaf je aan jaloers te zijn op mijn plek
Mwa. Ik zou toch voor een iets fellere kleur gaan als ik jou was. Komen je ogen beter naar vorenquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niets voor jou. Echt iets voor een klassieke schoonheid
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niets voor jou. Echt iets voor een klassieke schoonheid
Uiteindelijk vind ik het ook wel mooi. Had eerste rij moeten zittenquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was ook leuk ja. Iedereen op mij na een probleem maken van inbeeld komen van te voren en tijdens de uitzending stuk voor stuk in de camera willen kijken.
Hoeren.
En dat ik dan juist amper inbeeld kom.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Uiteindelijk vind ik het ook wel mooi. Had eerste rij moeten zitten
Houd je waffelquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat een betafag uitstraling, lijkt beetje op amoeba
quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Die rechtse is mooi, dat zijn leuke jurkjes om voor de rest niks onder te dragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |