Juffrouw An, ken je die nog? Marieke? Mieke? Wilma? Denise en Chantal?quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn moeder kwam haar laatst tegen in het dorp en Marja feliciteerde haar met het slagen van haar dochter. Wat een bazenvrouw, kent gewoon iedereen nog.
Dat is zielig man. rodawa is speciaal.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Fl, Nijn, ik denk dat we deze boy even moeten leren dat er niet met Maaskantje gespot wordt.
Niet met een toekomstig rijke zakenman gaanquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Later genoegen nemen met minder dan 3x modaal
Slet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niet met een toekomstig rijke zakenman gaan
amoeba gaat alleen met z'n rechter hand. Die is vast geen zakenmanquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Juffrouw Marja was groep 1, Juffrouw An groep 2, Juffrouw Marieke groep 3, Juffrouw Mieke en Meester Stephan groep 4, Juffrouw Wilma groep 5, Juffrouw Denise en Meester Dennis en een halfjaar aan invallers groep 6, Juffrouw Dity groep 7, Juffrouw Chantal en Meester Stephan groep 8.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Juffrouw An, ken je die nog? Marieke? Mieke? Wilma? Denise en Chantal?
Waarom had ik nooit een meester.
En Marieke konko lelijk?quote:
Ga je nou vreemd?quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jongequote:Op donderdag 26 juni 2014 17:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ga je nou vreemd?We zouden samen een vuilnisbedrijf opstarten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Die jongen kan beter naar de hoerenquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
amoeba gaat alleen met z'n rechter hand. Die is vast geen zakenman
Liever niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die jongen kan beter naar de hoeren
kan die niet betalenquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die jongen kan beter naar de hoeren
Wauw.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:30 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ook niet eigenlijk. Ik fapte hard op haar.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:27 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wil alleen een vriend die zeker minder gaat verdienen dan ik.worth every penny, or no penny's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat wel mooi 12-13 jaar geleden bij haar in de groep he.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lekker hoor.
[ afbeelding ]
[..]
Nee.
penniesquote:
Ik 11quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zat wel mooi 12-13 jaar geleden bij haar in de groep he.
Maar nee, alleen Mieke was leuk.
In dat geval durf ik wel te zeggen dat het een kut-UI is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lekker hoor.
[ afbeelding ]
[..]
Nee.
je bent zelf kutquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
In dat geval durf ik wel te zeggen dat het een kut-UI is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |