quote:In oktober werd bekend Peter Jan Rens en zijn 42 jaar jongere vriendin Virginia hun eerste kindje verwachten. Virginia is inmiddels ruim over de helft van haar zwangerschap en heeft een behoorlijke babybuik. Ze showde hem aan ons tijdens de perspresentatie van Sterren Springen 2014.
Peter-Jan en Virginia hebben allebei al één kind uit een eerdere relatie. De dochter van Peter-Jan is nu 33 jaar en heet Lutein. Sommige mensen zullen haar misschien kennen van de bekende belspelspelletjes op RTL 4, waar ze als presentatrice voor werkte. Peter-Jan heeft met de moeder van Lutein afgesproken dat hij verder geen omkijken zou hebben naar zijn dochter. Lutein groeide dus op zonder vader.
Virginia heeft een zoon, Jay die 6 jaar oud is. Omdat Virginia pas 14 was toen Jay werd geboren heeft haar moeder de voogdij. Sinds het contact met haar moeder is verbroken, ziet Virginia haar zoontje ook niet meer.
quote:
Typisch gevalletje "de buit is binnen dus mag het korte pittige kapsel"twitter:PetrusJanRens twitterde op woensdag 02-07-2014 om 19:39:13En dan komt vrouw lief thuis en heeft ze der haren heel erg kort laten knippen! reageer retweet
En ze heeft het nog zelf geschreven ook.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:04 schreef djkoelkast het volgende:
Typisch gevalletje "de buit is binnen dus mag het korte pittige kapsel"twitter:PetrusJanRens twitterde op woensdag 02-07-2014 om 19:39:13En dan komt vrouw lief thuis en heeft ze der haren heel erg kort laten knippen! reageer retweet
Bril had ze al en dik was ze ook al, dus dat hoeft niet meer
"lekker makkelijk"![]()
Zou ze haar haar ook rood hebben geverfd?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:04 schreef djkoelkast het volgende:
"lekker makkelijk"![]()
Nee, ze heeft alleen 'der' haar kort laten knippen!quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zou ze haar haar ook rood hebben geverfd?
Nee, ze komt lief thuisquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:07 schreef Principessa het volgende:
[..]
En ze heeft het nog zelf geschreven ook.Vrouw lief.
Dit geldt toch voor alle vrouwen die gewoon tokkies zijn?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:04 schreef djkoelkast het volgende:
"lekker makkelijk"![]()
Lekkere opmerking iddquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:35 schreef Maraca het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)s/484077152946892801
Leuk voor z'n dochter ook
Tijd voor Peter Jan om de benen te nemenquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:04 schreef djkoelkast het volgende:
"lekker makkelijk"![]()
godsamme zegquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Heb ff r fb gechecktHet is echt pittig kort zeg maar
Ja, die eyeliner is moeilijk te missen ookquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
godsamme zeg
En eyeliner moet op je bovenste ooglid
Wat is haar volledige naam?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Heb ff r fb gechecktHet is echt pittig kort zeg maar
nee hoor, maar wel het kleurloze huismutsenkapsel wat ze nu heeft.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan is kort haar een doodzonde, kennelijk.
Ze had het ook nog rood kunnen verven natuurlijkquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, maar wel het kleurloze huismutsenkapsel wat ze nu heeft.
(Ik knipte het ook kort op die leeftijd,maar dat zag er toch wel anders uit)
Een kleurtje zou het juist verergeren.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, maar wel het kleurloze huismutsenkapsel wat ze nu heeft.
(Ik knipte het ook kort op die leeftijd,maar dat zag er toch wel anders uit)
zit er toch in? Of ligt dat aan mijn scherm?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze had het ook nog rood kunnen verven natuurlijk
Ja je verwacht het niet he?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
komop tico, zeg niet dat het je verbaast
nee, dat zeg ik niet, ik zeg dat ze er uit ziet als een kleurloze huismuts. Je weet wel, dertien in een dozijn met witte leggings onder een spijkerrokjequote:Op woensdag 2 juli 2014 21:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een kleurtje zou het juist verergeren.
Maar goed, dit is volkomen zinloos, vrees ik. Ik houd mijn mond wel, verder.
Ja, dat krullerige haar, echt geen kijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat zeg ik niet, ik zeg dat ze er uit ziet als een kleurloze huismuts. Je weet wel, dertien in een dozijn met witte leggings onder een spijkerrokje
Nu dr benen nog.quote:
Gadverdamme, daar schop je je hond nog vanafquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:13 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Nu is het écht een 40 jarige huismoeke.
Op zo'n moment weet je als man dat je weg moet wezen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:13 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom persen ze er eerst een kind uit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Op zo'n moment weet je als man dat je weg moet wezen.
De tering.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:13 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
kort haar is echt niet makkelijker hoor. Als je echt makkelijk wilt moet je het juist lang laten en snel bij elkaar knopen met een elastiekje. Veel sneller klaarquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:04 schreef djkoelkast het volgende:
"lekker makkelijk"![]()
waarom zou je je hond willen schoppen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gadverdamme, daar schop je je hond nog vanaf
Omdat hij op zo'n smerig wijf is gekropenquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:34 schreef Apotheose het volgende:
waarom zou je je hond willen schoppen?![]()
ja maar om daarvoor je hond te mishandelen.....quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat hij op zo'n smerig wijf is gekropen
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja maar om daarvoor je hond te mishandelen.....
Rustig maar meisje, ik heb niet eens een hondquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja maar om daarvoor je hond te mishandelen.....
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Rustig maar meisje, ik heb niet eens een hond
ach ja, zo zijn er ook mensen die denken een buitenbaarmoederlijke zwangerschap iets grappigs isquote:
nee maar vind het maar een rare uitdrukking. Thats allquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]die uitdrukking niet kennen. Het is natuurlijk niet letterlijk. "daar trap je je hond nog van af", "die zou ik nog niet eens met een stok aan willen raken".
quote:Virginia van Eck
2 hours ago
Nou dat was weer we nacht ziekenhuis ik heb galstenen en volgende week wordt ik er aan geopereerd gaat lekker nu slapen ben slap van de morfine.
Slap van de morfine, en Peter Jan Rens in de buurtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Galstenen en een baby...
Ik snap de link niet eerlijk gezegd
Waarschijnlijk is dat de echte baby en zijn ze nu de galstenen in het kinderkamertje aan het verschonen.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:10 schreef Deckard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat de echte baby en zijn ze nu de galstenen in het kinderkamertje aan het verschonen.
Godver!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:10 schreef Deckard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat de echte baby en zijn ze nu de galstenen in het kinderkamertje aan het verschonen.
Ah oke, ik was gewoon benieuwd.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:24 schreef Lovechild het volgende:
Als je op haar fb kijkt zijn er wel foto's van de baby hoor. Maar wel vooral van de baby zélf. Niet lekker bij mama oid.
Virgien heeft dus nog geen selfie-stokquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:24 schreef Lovechild het volgende:
Als je op haar fb kijkt zijn er wel foto's van de baby hoor. Maar wel vooral van de baby zélf. Niet lekker bij mama oid.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:10 schreef Deckard het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:26 schreef Automatisch het volgende:
Hij wil trouwen,
http://www.telegraaf.nl/p(...)s_wil_trouwen__.html
Soms is de Telegraaf wel grappig.quote:Het bericht heeft 32 likes gekregen.
Peter Jan Rens wil trouwenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:26 schreef Automatisch het volgende:
Hij wil trouwen,
http://www.telegraaf.nl/p(...)s_wil_trouwen__.html
Godver! Je brengt het kind op ideeen.quote:
Sue Sylvester ookquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
Als ik moest kiezen tussen coach Sylvester en Virgien, dan wist ik wel wie ik zou doen.
Blijf er dan ook met je takken af, truttwitter:PetrusJanRens twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 20:44:30De berichten zijn verdwenen die ik er vanmiddag op heb gezet appart??! reageer retweet
Twijfel jij aan mijn intellectie?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:21 schreef Leandra het volgende:
Dat is de intellectuele spelling, dat begrijpen wij als eenvoudige mensen niet.
Het kan nooit zo groot zijn als die van Peter Jan, die heeft Nietzsche zo vaak gelezen dat hij hem in z'n slaap citeertquote:
Van alle huizen thuistwitter:PetrusJanRens twitterde op zaterdag 12-07-2014 om 13:17:21Presentator nodig voor u feesten bruiloften etc.. ik ben van alle huizen thuis! Last minute boekingen ook... http://t.co/vYK1Lk8RKg reageer retweet
Tegen alle fouten is niet meer op te boksen, het is ook wel duidelijk dat niet hij zelf maar zij die berichten stuurt.quote:
Wat zou dat nou kosten, een uurtje PJR op u feest?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:14 schreef Copycat het volgende:
Die man wordt met de seconde kanslozer. Of was hij dat al van markte uit?
True, eigenlijk doe je het alleen maar als je een enorme hekel hebt aan de mensen voor wie je het feestje organiseert....quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:24 schreef Copycat het volgende:
Zelfs voor een last minute-feestje zou ik nooit voor PJR kiezen. Dat doe je je gasten niet aan, en ook jezelf niet.
En dan hard lachend de deur achter je dichtgooien.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:26 schreef Leandra het volgende:
True, eigenlijk doe je het alleen maar als je een enorme hekel hebt aan de mensen voor wie je het feestje organiseert....
In de 2e versie is het aangepast hèquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:34 schreef Duderinnetje het volgende:
EntertainmAnt?![]()
Maakt Virginia de posters ook al?
En die Mieke. Wat zou daar nog achterweg komen!![]()
Gronings?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:34 schreef Duderinnetje het volgende:
EntertainmAnt?![]()
Maakt Virginia de posters ook al?
En die Mieke. Wat zou daar nog achterweg komen!![]()
Leuke fittie inmiddelsquote:
Het gaat nu wel verder, toen ik dat screenshot maakte niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ging het nog verder? Hier geen FB, dus ik kan niets lezen op z'n pagina.
Nog mooierquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het gaat nu wel verder, toen ik dat screenshot maakte niet.
[ afbeelding ]
Zullen we Gordon even langssturen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:56 schreef Deisyy het volgende:
Mieke Boonstra: Jaaaaaaaaa genieten willen we allemaal monique ook met onze gezinnetjes maar als er schade ontstaat Door praktijken kan je niet meer genieten . Hier laat ik het bij .
Plaatje bij het praatje.
[ afbeelding ]
Ze heeft vast een saaie dochter die haar op kan gevenquote:
kool op t vuurquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:56 schreef Deisyy het volgende:
Mieke Boonstra: Jaaaaaaaaa genieten willen we allemaal monique ook met onze gezinnetjes maar als er schade ontstaat Door praktijken kan je niet meer genieten . Hier laat ik het bij .
Plaatje bij het praatje.
[ afbeelding ]
Peter Jan past zich makkelijk aan zijn Facebook-vrienden aanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:04 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
kool op t vuur![]()
wat moet t zwaar zijn voor peter jan om als intellect omgeven te zijn door dit soort figuren
quote:Peter Jan Rens
7 juli
Virginia ligt alweer 3 dagen in het ziekenhuis ik hoop voor Djelisa dat ze snel naar huis mag want die mist haar moeder.
precies; mieke meid, gooi nog een handje kolen op t vuur, wat kan jou t schelenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Dus PJ heeft Mieke kennelijk ook al een poot uitgedraaid.
Kom op Mieke, spill your guts! Vrijheid van meningsuiting hebben wij van SHO hoog in het vaandel, Mieke!
Zuurkool!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:20 schreef Leandra het volgende:
Kan Mieke hier niet even wat kool op het vuur komen scheppen?
Misschien om de gasten ná de last minute snel weg te krijgen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:24 schreef Copycat het volgende:
Zelfs voor een last minute-feestje zou ik nooit voor PJR kiezen. Dat doe je je gasten niet aan, en ook jezelf niet.
En zo is het maar net! Hier zit geen verdachte Dick!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Kom op Mieke, spill your guts! Vrijheid van meningsuiting hebben wij van SHO hoog in het vaandel, Mieke!
Wat een onzinquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:13 schreef Poesopstokje het volgende:
![]()
Daar ging het net om. Toch?quote:
Dit is een grap hoop ik?quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:22 schreef Deisyy het volgende:
Veel erger dan het korte kapsel vind ik die moddervette (hoe kan het ook anders) rand onder haar ogen![]()
[ afbeelding ]
Niet van mij, ik vind dit korte kapsel haar beter staan dan die lange aangebreide krullen, maar die eyelinerquote:
Zou ze het net zo uitspreken als Amanda?quote:Op zondag 13 juli 2014 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet van mij, ik vind dit korte kapsel haar beter staan dan die lange aangebreide krullen, maar die eyelinerWaarschijnlijk denkt ze dat ze smokey eyes heeft nu.
Dat weet ik niet meerquote:Op zondag 13 juli 2014 20:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou ze het net zo uitspreken als Amanda?
Wat is er dan grappig aan?quote:
Zal de ouwe viezerik weinig uitmaken denk ikquote:Op zondag 13 juli 2014 21:50 schreef naiipajiiau het volgende:
Die vieze dikke korrelige zwarte rand onder haar ogen doet haar niet goed.
twitter:PetrusJanRens twitterde op maandag 14-07-2014 om 15:19:56Ik ben benieuwd wie er allemaal hier aan meedoen. Dit bericht moet je niet delen!! ik wil graag 1 woord van je... http://t.co/kQamxgVKNd reageer retweet
Gewoon zo'n domme FB-kettingbrief waarschijnlijkquote:Op maandag 14 juli 2014 15:32 schreef djkoelkast het volgende:
Wat zou dit geweest zijn? Ze vergeten altijd dat wat ze op FB komt ook op Twitter komt en als je het dan alleen van FB verwijdert...twitter:PetrusJanRens twitterde op maandag 14-07-2014 om 15:19:56Ik ben benieuwd wie er allemaal hier aan meedoen. Dit bericht moet je niet delen!! ik wil graag 1 woord van je... http://t.co/kQamxgVKNd reageer retweet
Oh, ik gebruik FB alleen om andere pagina's bij te houden, dus ik zie dat soort zooi nooitquote:Op maandag 14 juli 2014 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon zo'n domme FB-kettingbrief waarschijnlijk
http://www.autotrack.nl/tweedehands/ford/fiesta/10554076 peter aan de schnabbel, auto te koop....geld op?quote:k trouw met Virginia in aanwezigheid van en voor onze dochter Djelisa. Om mij te oriënteren en adviezen te krijgen wil ik het land in om een aantal bruidshows te gaan presenteren.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:50 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
http://www.autotrack.nl/tweedehands/ford/fiesta/10554076 peter aan de schnabbel, auto te koop....geld op?
heeft ze t over die auto of haarzelf?quote:Mededelingen van de aanbieder
2 steenslag putjes
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:50 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
http://www.autotrack.nl/tweedehands/ford/fiesta/10554076 peter aan de schnabbel, auto te koop....geld op?
quote:PeterJan Rens staat ervoor open om de BruidsBingo te presenteren. Like en deel https://www.facebook.com/bruidsbingo?ref_type=bookmark
heb zijn telefoonnummer eens door google gehaald.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:36 schreef roos85 het volgende:
Waar komt die autotrack link ineens vandaan![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:56 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
heb zijn telefoonnummer eens door google gehaald.
quote:Boze Peter Jan Rens geeft huisbaas aan
van onze redactie
Peter Jan Rens heeft weer eens bonje met zijn vroegere huisbaas Hans. Dit keer is het Peter Jan die aangifte doet.
Er worden veel aanmaningen en belastingbrieven bezorgd op het adres waar Peter Jan en zijn Virginia inmiddels niet meer wonen. Huisbaas Hans, eigenaar van een huisje op recreatiepark Het Dierenbos, concludeert dat veel mensen nog geld van Peter Jan tegoed hebben.
Peter Jan laat aan De Telegraaf weten woedend te zijn, omdat Hans post die voor hem en Virgina is bedoeld, zou hebben geopend en hebben doorgespeeld naar de media. "Ik heb aangifte tegen hem gedaan. Het zijn míjn brieven en die mag hij niet zomaar lezen." Volgens 'Meneer Kaktus' neemt de politie de aangifte erg serieus. "Want op schending van briefgeheim staan behoorlijke straffen."
Peter Jan: "Toen we zijn verhuisd, heb ik netjes overal een adreswijziging doorgegeven. Er zullen vast wel openstaande rekeningen zijn, maar het gaat niet om miljoenen ofzo."
Hij vermoedt dat veel aanmaningen het gevolg zijn van kwajongensstreken. "Mijn naam wordt veel gebruikt door grapjassen die honderd pizza's op mijn naam bestellen."
Peter Jan en Hans clashten afgelopen maart ook al. Hans stapte toen naar de politie omdat hij nog recht zou hebben gehad op 4.000 euro van Peter Jan en zijn vriendin. Toen de twee vetrokken uit het huisje, zouden zij ook een deel van de inboedel hebben gestolen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:09 schreef bloempje-moi het volgende:
Hij vermoedt dat veel aanmaningen het gevolg zijn van kwajongensstreken. "Mijn naam wordt veel gebruikt door grapjassen die honderd pizza's op mijn naam bestellen."
we zijn dus weer woedendstquote:De vete tussen Peter Jan Rens, zijn vriendin Virginia en hun oude huisbaas Hans Boerman gaat maar door. Huisbaas Hans laat aan RTL Boulevard weten dat hij de afgelopen tijd is bedolven onder aanmaningen en belastingsbrieven.
Die onaangename post is niet voor hem bedoeld, maar voor Peter Jan en Virginia die het vakantiehuisje van Hans al lang en breed hebben verlaten. "Van Neckermann tot T-Mobile. Iedereen heeft nog geld van ze te goed", vertelt Hans aan RTL Boulevard.
Volgens de huisbaas zijn niet alle brieven op naam van Peter Jan of Viginia geschreven, maar ook op valse namen.
Slachtoffer
Peter Jan en Virginia laten weten dat niet de huisbaas, maar juist zij slachtoffer zijn van al die stapels rekeningen. "Er is hier sprake van identiteitsfraude", vertelt de kersverse moeder aan RTL Boulevard. "Peter Jan's naam wordt misbruikt door iemand. Gisteren zijn er nog honderd pizza's voor hem bezorgd. Het is heel vervelend. Vooral omdat we net een kleine hebben", verzucht ze.
Virginia zegt dat ze hun nieuwe adres wel hebben doorgegeven aan Hans, maar hij zou de brieven niet willen doorsturen. De twee hebben inmiddels aangifte tegen Hans gedaan.
En dat is ook niet net gisteren gebeurd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:52 schreef djkoelkast het volgende:
Er is geen pizzeria die zonder te checken 100 pizza's gaat bakken hoor
Ook dat typische "wij zijn het slachtoffer" komt me heel bekend voor van van die mensen uit Opgelichtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:53 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
En dat is ook niet net gisteren gebeurd.
Dat gaat toch niemand geloven?quote:Gisteren zijn er nog honderd pizza's voor hem bezorgd.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:56 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
En dit was het spannendste wat je tegenkwam?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:56 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
quote:Kijk die kleine op mijn schoot na een volle fles. Hoe moet ik verder met mijn carrière zodat ze trots op me zal zijn? Wat denken jullie, oftewel welke wending moet ik mijn loopbaan geven. Ben niet alleen benieuwd waar jullie mij van kennen maar ook waar jullie me van willen gaan kennen.
Tegen de tijd dat het mormel begrijpt wat een carrière is, dan is hij al de pijp uit of dementerend.quote:
twitter:PetrusJanRens twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 00:22:28Eindelijk slaapt me prinsesje net als iedereen heeft ook zei last van de warmte reageer retweet
Streetsmart was ze toch?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:07 schreef djkoelkast het volgende:
twitter:PetrusJanRens twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 00:22:28Eindelijk slaapt me prinsesje net als iedereen heeft ook zei last van de warmte reageer retweet
twitter:PetrusJanRens twitterde op zondag 20-07-2014 om 13:47:40Virginia en ik zijn helaas uit elkaar. reageer retweet
dan ben je een man van 63 jaar en dan moet je hier je plezier uithalenquote:Op zondag 20 juli 2014 13:56 schreef djkoelkast het volgende:
twitter:PetrusJanRens twitterde op zondag 20-07-2014 om 13:47:40Virginia en ik zijn helaas uit elkaar. reageer retweet
quote:Op zondag 20 juli 2014 14:33 schreef Poesopstokje het volgende:
'' Indien het waar is zal ik als ik jouw was je nu eens flink laten nakijken. Wat een zooitje maak je ervan.''
''Peter waarom reageer je niet...je fans stellen vragen aan je!!!!''
''Peter is ingestort heeft nu wel wat anders aan zijn hoofd''
quote:Peter waarom dit kan niet je hebt je hart en ziel gegeven en zij ook
Vandaag niet, morgen wel. Of andersom.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 14:47 schreef Ole het volgende:
Telegraaf trapt er in
Peter Jan Rens en Virginia uit elkaar
van onze redactie
Peter Jan Rens (63) en zijn 42-jaar jongere vriendin Virginia hebben niet langer een relatie. Ze kregen ruim een maand geleden nog een kind samen.
Dat meldt de presentator op Facebook. "Virginia en ik zijn helaas uit elkaar," schrijft Peter Jan.
Vrienden kunnen niet geloven dat het daadwerkelijk uit is. "Grapje zeker," valt er tussen de reacties te lezen. "Over zoiets maakt Peter Jan geen grapjes!," schrijft Loes. De meeste vrienden wensen hem sterkte.
Dochter Djelisa werd op 11 juni 2014 geboren. Nog geen tien dagen geleden maakte Peter Jan wereldkundig te willen trouwen. De 21-jarige Virginia heeft al een 7-jarig zoontje uit een eerdere relatie, Peter Jan heeft een dochter van 33.
Het staat nog steeds op de Telegraafsitequote:
denken dat die reacties van vrienden zijnquote:Op zondag 20 juli 2014 14:47 schreef Ole het volgende:
Telegraaf trapt er in
Peter Jan Rens en Virginia uit elkaar
van onze redactie
Peter Jan Rens (63) en zijn 42-jaar jongere vriendin Virginia hebben niet langer een relatie. Ze kregen ruim een maand geleden nog een kind samen.
Dat meldt de presentator op Facebook. "Virginia en ik zijn helaas uit elkaar," schrijft Peter Jan.
Vrienden kunnen niet geloven dat het daadwerkelijk uit is. "Grapje zeker," valt er tussen de reacties te lezen. "Over zoiets maakt Peter Jan geen grapjes!," schrijft Loes. De meeste vrienden wensen hem sterkte.
Dochter Djelisa werd op 11 juni 2014 geboren. Nog geen tien dagen geleden maakte Peter Jan wereldkundig te willen trouwen. De 21-jarige Virginia heeft al een 7-jarig zoontje uit een eerdere relatie, Peter Jan heeft een dochter van 33.
Facebookvrienden, da's voor de Telegraaf hetzelfdequote:Op zondag 20 juli 2014 15:26 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
denken dat die reacties van vrienden zijn
wel lekker fris met deze warmtequote:Op zondag 20 juli 2014 15:26 schreef Cee het volgende:
Komkommernieuws, we zijn er allemaal even aan toe.
i know, maar zo staat t er nietquote:Op zondag 20 juli 2014 15:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Facebookvrienden, da's voor de Telegraaf hetzelfde
Maar da's toch ook geen nieuws, 'facebookvrienden wensen...'quote:
1. Johan Vlemmix en mensen die heel graag vrienden willen zijn met beroemde mensen, alszijnde status.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:14 schreef Andromache het volgende:
twee dingen
1. welke vrienden heeft die oplichter nog?
2. zou me niks verbazen als dit gebeurd is vlak nadat alle rekeningen, creditcards en overige schulden op Virgiens naam gezet zijn
ook op nu.nlquote:
Tot zover de kwaliteit van nieuwssites.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
'T is inmiddels al door meerdere nieuwssites overgenomen
Nee, van nu.nl had ik beter verwachtquote:
en over 5 minuten ook op FOK!quote:Op zondag 20 juli 2014 15:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, van nu.nl had ik beter verwachtwat slecht dit!
sneller zelfsquote:
Peter jan rens: dus we noemen haar melissa anita, schat kun jij dat even voor mij opschrijven??quote:
een poot op krediet, dan.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:33 schreef Deckard het volgende:
[..]
2. Ik heb het gevoel dat ze eerder hem een poot zal uitdraaien, het is een zigeuner.
Dus we noemen haar Melissa of niet dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:54 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Peter jan rens: dus we noemen haar melissa anita, schat kun jij dat even voor mij opschrijven??
Ik denk nog steeds dat het een hoax is, maar dan gaan ze wel erg verquote:'Peter Jan Rens is weer vrijgezel'
Peter Jan Rens is weer vrijgezel. Hij is niet meer samen zijn 20-jarige Virginia van Eck waarmee hij onlangs nog een dochter kreeg.
Foto: Novum Dat meldt de 63-jarige televisiepresentator zelf op Facebook en Twitter. "Virginia en ik zijn helaas uit elkaar." Het bericht op Facebook is inmiddels weer weggehaald.
De broer van Van Eck bevestigt de breuk tegen RTL Boulevard. "Hij is van de één op de andere dag vertrokken. Hij laat zijn pasgeboren kind en mijn zus alleen en zonder geld achter", zegt de broer. De moeder van Van Eck laat weten het leeftijdsverschil al veel te groot te vinden.
Eerder wilde het stel nog trouwen, de beoogde datum was 10 oktober 2014.
Welk geld?quote:Op zondag 20 juli 2014 16:05 schreef zeefje het volgende:
Mensen die dachten dat die twee echt van elkaar hielden.
hij alleen van zijn lichaam(iig zo gaat dat meestal tussen 63-20)
en zij alleen voor zijn geld.
liefde
Heb je wel eens foto's van haar gezien?quote:Op zondag 20 juli 2014 16:05 schreef zeefje het volgende:
liefde
Nou ja, ze zijn niet getrouwd. Zou niet weten wat er nu veranderd voor de schuldeisers..quote:Op zondag 20 juli 2014 16:06 schreef djkoelkast het volgende:
Misschien is dit een poging om schuldeisers te onlopen, zij is immers ook niet onbesproken.
quote:
Genoeg om te weten dat mijn post van geen kanten kloptquote:Op zondag 20 juli 2014 16:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb je wel eens foto's van haar gezien?
zoals bovenstaand al benoemd:quote:Op zondag 20 juli 2014 16:05 schreef zeefje het volgende:
liefde
Bij hoog en laag beweren dat ze niet bij elkaar horen, dus de schuld afschuiven, maar ondertussen.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, ze zijn niet getrouwd. Zou niet weten wat er nu veranderd voor de schuldeisers..
Ik zag dit aankomen, maar ik zal niet de enige zijn. Peter-Jan heeft zijn ex-vrouw nog erger achtergelaten dan Virginia (denk ik dan).quote:Op zondag 20 juli 2014 16:01 schreef Maraca het volgende:
Huh? Update Nu.nl
[..]
Ik denk nog steeds dat het een hoax is, maar dan gaan ze wel erg ver
PJR is in NL althans nooit getrouwd geweest.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:08 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik zag dit aankomen, maar ik zal niet de enige zijn. Peter-Jan heeft zijn ex-vrouw nog erger achtergelaten dan Virginia (denk ik dan).
Oh oké.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
PJR is in NL althans nooit getrouwd geweest.
Nou ja, dat ze niet oud zouden worden samen (quote:Op zondag 20 juli 2014 16:08 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik zag dit aankomen, maar ik zal niet de enige zijn. Peter-Jan heeft zijn ex-vrouw nog erger achtergelaten dan Virginia (denk ik dan).
Misschien kwam ze er nu pas achter dat hij geen cent te makken heeft en de wereld ook niet meer op hem zit te wachten?quote:
Het is dus echt waar.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:03 schreef Gnittoo het volgende:
Peter Jan Rens en zijn vriendin Virginia zijn niet langer een setje. Dat bevestigt Giovanni, de broer van Virginia aan RTL Boulevard.
Over de reden van de breuk wil Giovanni niets zeggen. "Hij is van de één op de andere dag vertrokken. Hij laat zijn pasgeboren kind en mijn zus alleen en zonder geld achter", vertelt Giovanni. "Ik ben nu onderweg naar Virginia om haar wat geld te lenen", vervolgt hij.
De moeder van Virginia is volgens Giovanni niet rouwig om de breuk. Zij vond het leeftijdsverschil tussen de twee veel te groot.
Eerder vandaag schreef Peter Jan al op Facebook dat hij en Virginia uit elkaar zijn. "Virginia en ik zijn helaas uit elkaar." Peter Jan is niet bereikbaar voor commentaar.
Vorige maand verwelkomden de 63-jarige meneer Kaktus en de 20-jarige Virginia nog hun dochter Djelisa.
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)-vriendin-uit-elkaar
een echte pjr actie
Klinkt wel heel vertrouwd. Op naar de volgende sukkelaar om het nog eens te proberen.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:03 schreef Gnittoo het volgende:
"Hij is van de één op de andere dag vertrokken. Hij laat zijn pasgeboren kind en mijn zus alleen en zonder geld achter"
Tja, dat krijg je ervan als je van de straat bent.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Misschien kwam ze er nu pas achter dat hij geen cent te makken heeft en de wereld ook niet meer op hem zit te wachten?
Alles duurt bij haar een beetje langer.
dat vooralquote:
Precies. Triest om zo'n kindje nu al zo te laten opgroeien. Snap sowieso niet dat ze aan kinderen begint terwijl ze haar financiële zaken blijkbaar niet voor elkaar heeft en afhankelijk is van een (gestoorde) man. Maar misschien is ze (serieus) wel beperkt ofzo. Qua niveau, want intelligent komt ze niet over. En dan is het ook wel weer triest dat hij daar (misschien) gebruik van heeft gemaakt.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat vooral
die heeft nergens om gevraagd.
zij had gewoon zijn wiki even door moeten nemen en de roddelbladen bijhouden
quote:
Op 2 foto's lijkt ze inderdaad helemaal niet lelijk, maar wel schattigquote:Op zondag 20 juli 2014 16:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Toch moet ik toegeven dat ze op sommige foto's er wel leuk opstaatMaar dat is eerder uitzondering dan regel
quote:Peter Jan Rens en zijn vriendin Virginia zijn uit elkaar. Dat heeft Virginia bevestigd tegenover BuzzE.
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)-virginia-uit-elkaar
Peter Jan Rens en Zion verantwoordelijkheid nemen ... That would be a first.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:22 schreef Maraca het volgende:
Kijk, dat ze uit elkaar gaan is niet zo bijzonder. Maar hopelijk neemt PJR wel zijn verantwoordelijkheid naar die baby.
Dat valt te betwijfelen. Hij is ook nooit een vader geweest voor zijn andere dochter.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:22 schreef Maraca het volgende:
Kijk, dat ze uit elkaar gaan is niet zo bijzonder. Maar hopelijk neemt PJR wel zijn verantwoordelijkheid naar die baby.
zijn ex-vrouw liet hij ook achter met een flinke schuldquote:Op zondag 20 juli 2014 16:22 schreef Maraca het volgende:
Ja, maar met die moeder waren wel afspraken gemaakt voor zover ik de roddelbladen mag gelovenquote:Op zondag 20 juli 2014 16:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat valt te betwijfelen. Hij is ook nooit een vader geweest voor zijn andere dochter.
Die naam alquote:Op zondag 20 juli 2014 16:03 schreef Gnittoo het volgende:
Peter Jan Rens en zijn vriendin Virginia zijn niet langer een setje. Dat bevestigt Giovanni, de broer van Virginia aan RTL Boulevard.
Alleen hier klopt iets niet. Hij heeft geen geld en zij heeft het lichaam van een 40jarigequote:Op zondag 20 juli 2014 16:05 schreef zeefje het volgende:
liefde
Ze ziet er anders al oud genoeg uit. Nog 5 jaar en ze had PJR ingehaald.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, dat ze niet oud zouden worden samen (_!) was overduidelijk
Maar niemand die het ook heeft tegengehouden. Of ie nu wel of er niet bij is, dat kind was sowieso al verloren aangezien beide 'ouders' in het verleden al niet in staat waren om op te voeden.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat vooral
die heeft nergens om gevraagd.
zij had gewoon zijn wiki even door moeten nemen en de roddelbladen bijhouden
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 20 juli 2014 13:56 schreef djkoelkast het volgende:
Vraag maar aan zijn andere dochter hoe goed hij daar in is.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:22 schreef Maraca het volgende:
En dan speelt de broer van Virgini ook mee?quote:Op zondag 20 juli 2014 16:39 schreef Mula het volgende:
Ik geloof er geen bal van dat ze uit elkaar zijn. Hij op de vlucht voor schuldeisers en dit zo spelen zodat zij en de baby rust hebben lijkt me waarschijnlijker.
ex, niet ex-vrouw. Ze zijn nooit getrouwd geweest. Lees je eerst even inquote:Op zondag 20 juli 2014 16:25 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
zijn ex-vrouw liet hij ook achter met een flinke schuld
http://www.bekendeburen.n(...)x-van-peter-jan-rens
quote:Op zondag 20 juli 2014 15:12 schreef Maraca het volgende:
Hoe hebben we trouwens dit pareltje kunnen missen?
Gek genoeg denk ik dat zij de hersenen had in deze relatie. Dat zegt meer over PJR dan over haar trouwens, maar tochquote:Op zondag 20 juli 2014 15:54 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Peter jan rens: dus we noemen haar melissa anita, schat kun jij dat even voor mij opschrijven??
quote:Op zondag 20 juli 2014 14:47 schreef Ole het volgende:
De 21-jarige Virginia heeft al een 7-jarig zoontje uit een eerdere relatie
Zij is 21 en kreeg op d'r 14e een kind waarna ze niks meer te maken wilde hebben met dat kind en haar moeder (moeder/oma zorgt voor kind), verder zit je pretty much goed.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wacht....... Dus zij is 23 en heeft al een kind van 7 en heeft gegokt op een kreupel paard dat rijp voor de slacht is en geen euro om aan zijn komt te krabbelen???dan verdien je het gewoon
En oja ik volg nu pas het drama van PJR
quote:Op zondag 20 juli 2014 17:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zij is 21 en kreeg op d'r 14e een kind waarna ze niks meer te maken wilde hebben met dat kind en haar moeder (moeder/oma zorgt voor kind), verder zit je pretty much goed.
Echt het schoolvoorbeeld van een paupertokkiequote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 16:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wacht....... Dus zij is 23 en heeft al een kind van 7 en heeft gegokt op een kreupel paard dat rijp voor de slacht is en geen euro om aan zijn komt te krabbelen???dan verdien je het gewoon
En oja ik volg nu pas het drama van PJR
Ze wilde volgens mij wel iets te maken hebben met haar kind, maar dat mocht niet ofzo. Las ik in een blad.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zij is 21 en kreeg op d'r 14e een kind waarna ze niks meer te maken wilde hebben met dat kind en haar moeder (moeder/oma zorgt voor kind), verder zit je pretty much goed.
Nou, nou. Het kind woont in Nederland, heeft ws dagelijks genoeg te vreten en een warm huis. Die komt er wel(waar "er" dan ook is)quote:Op zondag 20 juli 2014 16:16 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Precies. Triest om zo'n kindje nu al zo te laten opgroeien. Snap sowieso niet dat ze aan kinderen begint terwijl ze haar financiële zaken blijkbaar niet voor elkaar heeft en afhankelijk is van een (gestoorde) man. Maar misschien is ze (serieus) wel beperkt ofzo. Qua niveau, want intelligent komt ze niet over. En dan is het ook wel weer triest dat hij daar (misschien) gebruik van heeft gemaakt.
Die chick heeft geen geld meer, broer moet het komen brengen, dus niks ''nounou''. En inderdaad: waar ''er'' ook is. Met zulke ouders is het al een beetje een jammerlijke start.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:44 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Nou, nou. Het kind woont in Nederland, heeft ws dagelijks genoeg te vreten en een warm huis. Die komt er wel(waar "er" dan ook is)
Die Peter he, wat een baas/klootzak(ik kan niet kiezen)
Ja er was in elk geval allemaal gezeik mee. Ze kreeg ruzie met d'r moeder (duh, het is een puberkind van 14) en was sowieso incompetent om dat kind op te voeden/te verzorgen.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:22 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ze wilde volgens mij wel iets te maken hebben met haar kind, maar dat mocht niet ofzo. Las ik in een blad.
Wel "nou, nou". Geen geld, da's misschien waar(misschien, want PJR). Maar dan is dat joch alsnog in Nederland geboren, alsnog woonachtig in een warm (opvang)huis en heeft dagelijkse toegang tot genoeg te eten. Dat is een betere start dan miljoenen andere kinderen.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:45 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Die chick heeft geen geld meer, broer moet het komen brengen, dus niks ''nounou''. En inderdaad: waar ''er'' ook is. Met zulke ouders is het al een beetje een jammerlijke start.
quote:Peter Jan Rens
6 minuten geleden
Grappig krijg je een sms omdat er iemand aandacht nodig heeft met het volgende:
Al paar maanden ermee bezig film materiaal te zoeken van GMCS, anonieme gesprekken op video. Ik heb je en ga dat plaatsen op diverse en Leo van Rooijen weet het ook. Je hebt een erectie gehad in je pyama tijdens GMCS toen je bunne inspectie deedt , lul hou RTL boulevard in de gaten a.s woensdag en donderdag Telegraaf.
Afkomstig van telefoonnummer; -
Walgelijk dat mensen zoiets schrijven komen zeker aandacht te kort. Als je zo goed onderzoek heb gedaan dan schrijf je de Grote Meneer Kaktus Show met een K! En niet met een C!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |