Goh hij leeft nogquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:44 schreef funkyfabulous het volgende:
Iemand die het volledige artikel kan lezen? Ik ben benieuwd want pjr.
https://www.telegraaf.nl/(...)familie-voor-het-hek
Nou ja....hij ademt.quote:
Dat de twee dochters niet bij hun moeder willen zijn vindt je minder heftig?quote:Op woensdag 16 april 2025 16:47 schreef herverwijderd het volgende:
Hele artikel gelezen tot mijn spijt.
Het idee van Rens, Vlemmix en die twee dochters in één huis... Pffft. Heftig.
Dat is wat hij zegt he. PJR heeft natuurlijk niet helemaal een brandschone reputatie als het op onwaarheden en oplichting aankomt.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:12 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat de twee dochters niet bij hun moeder willen zijn vindt je minder heftig?
Neu, Rens zegt het, ik neem dat met een kilo zout.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:12 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat de twee dochters niet bij hun moeder willen zijn vindt je minder heftig?
Dat is en was zijn verdienmodel. Talkshowhost bij RTL Duitsland. Hij sprak amper Duits.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:13 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Dat is wat hij zegt he. PJR heeft natuurlijk niet helemaal een brandschone reputatie als het op onwaarheden en oplichting aankomt.
Had ie ook niet allemaal gesprekken lopen voor een kaktus-comeback of zoiets . En niet te vergeten een tijd terug een video game.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is en was zijn verdienmodel. Talkshowhost bij RTL Duitsland. Hij sprak amper Duits.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |