Dat klopt, ik kan mij tot een zeker hoogte ook prima reden. Maar ik heb vrijwel geen vrienden of dat soort contactenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:40 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Klopt inderdaad. Kan natuurlijk altijd eens kijken hoe ik in de markt lig...
[..]
Pesten is inderdaad triest.
Maar als ik jou, Tijn, hier zo zie praten merk ik er niks aan dat je minder goed bent in sociale contacten.
Omg, nu heb ik echt geen excuusquote:
Maar via dat topic van 25+ ken je toch al wat mensen? of zijn jullie geen "vrienden"?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt, ik kan mij tot een zeker hoogte ook prima reden. Maar ik heb vrijwel geen vrienden of dat soort contacten
Sommige zijn vrienden geworden van elkaar, anderen meer kennissen. Het ligt eraan of het zich wil en kan verder ontwikkelen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar via dat topic van 25+ ken je toch al wat mensen? of zijn jullie geen "vrienden"?
"Ja, maar"quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Omg, nu heb ik echt geen excuus
Maar het is een TT speciaal voor Aeque en Tijn.![]()
Ik zal voortaan van jouw lapo's afblijven.
Ja, maar geen vrienden. Kennissen meerquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar via dat topic van 25+ ken je toch al wat mensen? of zijn jullie geen "vrienden"?
Dat dus.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sommige zijn vrienden geworden van elkaar, anderen meer kennissen. Het ligt eraan of het zich wil en kan verder ontwikkelen.
Ok.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sommige zijn vrienden geworden van elkaar, anderen meer kennissen. Het ligt eraan of het zich wil en kan verder ontwikkelen.
Als je genoeg dingen gemeen hebt én tijd investeert, dan kan het wel een vriendschap worden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, maar geen vrienden. Kennissen meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Ja, maar"
Je kan het maar op één manier goedmaken: een etentje...
Ja, en daar gaat het dus mis. Of eigenlijk een van de dingen die mis gaat.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je genoeg dingen gemeen hebt én tijd investeert, dan kan het wel een vriendschap worden.
Heb je ondertussen een klein beetje "inzicht" gekregen in hoe je het zal aanpakken oid?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:40 schreef aeque het volgende:
Klopt inderdaad. Kan natuurlijk altijd eens kijken hoe ik in de markt lig...
Wat zijn jouw hobbies, Tijn?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, en daar gaat het dus mis. Of eigenlijk een van de dingen die mis gaat.
Het kan voorkomen dat je in het begin meer tijd steekt in een vriendschap dan de ander omdat de ander nog niet inziet dat het een vriendschap kan worden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, en daar gaat het dus mis. Of eigenlijk een van de dingen die mis gaat.
En anders?quote:
slopen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:55 schreef Crazy-M het volgende:
Grrr mn pc en telefoon beschermen mij van het slopen
niks werkt
nieuwe rom opzettenquote:
Er is trouwens geen staking dit weekend.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga al naar Graspop dit weekend dus dat word wat lastig om dan ook nog naar de TT
I sie wat joe dit thar.quote:
Oh dat ga ik niet toelaten hoor.quote:
Ik kon er ook al niets over vinden, goed nieuwsquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Er is trouwens geen staking dit weekend.
Muziek luisteren, naar festival en concerten gaan, spelletjes doen, wandelen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat zijn jouw hobbies, Tijn?
Zoals Syl zegt je moet altijd vertrekken van gedeelde interesse.
Ik moet inderdaad meer moeite gaan doenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het kan voorkomen dat je in het begin meer tijd steekt in een vriendschap dan de ander omdat de ander nog niet inziet dat het een vriendschap kan worden.Dus niet meteen opgeven.
ah okquote:
softwarequote:Op woensdag 25 juni 2014 23:00 schreef complicate het volgende:
[..]
ah ok
* complicate doet alsof ze weet waarover hij het heeft
Hij RAMT er een nieuwe ROM opquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:00 schreef complicate het volgende:
[..]
ah ok
* complicate doet alsof ze weet waarover hij het heeft
Offtopic? hier kan je NOOIT offtopic gaan, tenzij je begint met "Nederland gaat winnen tegen België" dat wordt hier niet getolereerd.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
softwareben die htc zooi zat haha.
maar goed, dat gaat offtopic
Sowieso lol hebbenquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij RAMT er een nieuwe ROM op
Ja, dat kan niet maar laat me ook even lol hebben
Misschien ga je wat meer contacten hebben via jouw nieuw vriendin. oF samen nieuwe mensen ontmoeten tijdens festivals, zoals komend weekend, je weet maar nooit.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
Muziek luisteren, naar festival en concerten gaan, spelletjes doen, wandelen.
Ik weet het maar het is gewoon lastig.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Misschien ga je wat meer contacten hebben via jouw nieuw vriendin. oF samen nieuwe mensen ontmoeten tijdens festivals, zoals komend weekend, je weet maar nooit.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Omg, nu heb ik echt geen excuus
Maar het is een TT speciaal voor Aeque en Tijn.![]()
Ik zal voortaan van jouw lapo's afblijven.
Hoe ik het ga aanpakken nog niet. Maar ook dat komt wel. Eerst maar eens inlezen over een aantal dingen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Heb je ondertussen een klein beetje "inzicht" gekregen in hoe je het zal aanpakken oid?
Ik heb soms te veel lol, en dat kunnen anderen hier ook beamenquote:
Je kan nooit te veel lol hebben...quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb soms te veel lol, en dat kunnen anderen hier ook beamen
idd, lol is belangrijk :-) lol is niet je doel in het leven maar je manier van levenquote:Op donderdag 26 juni 2014 10:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je kan nooit te veel lol hebben...
quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus we gaan zaterdag samen eten?
Groot gelijk. Succes.quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:11 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Hoe ik het ga aanpakken nog niet. Maar ook dat komt wel. Eerst maar eens inlezen over een aantal dingen.
Zo hoort het.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb soms te veel lol, en dat kunnen anderen hier ook beamen
Kan ze dan niet geholpen worden door iemand anders dan haar exquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd, lol is belangrijk :-) lol is niet je doel in het leven maar je manier van leven
Zo morgen komt mn ex haar laptop afgeven. Iets met virussen enzo. Ze had gebeld en ik reageerde super koel, zo van ja en ok. Ze probeerde nog gesprek aan te gaan maar had ik geen behoefte aan.
Vroeg ze: hoe gaat het nu met je.
Antwoord: ja super goed kan niet beter.
Haar reactie: o.... Toch wel
Had ze niet verwacht denk
tja ze moet hem ook zelf komen brengen en doe het ook niet gelijk haha. Ze zal wel verbaasd zijn als ze ziet hoe netjes het is haha. Veel anders dan toen ze er nog was hahaquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:43 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Groot gelijk. Succes.
[..]
Zo hoort het.![]()
Mensen die geen lol kunnen maken
[..]
Kan ze dan niet geholpen worden door iemand anders dan haar explease
Uit is uit toch?
Je wilt dus ergens (nog) indruk maken op jouw ex....quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja ze moet hem ook zelf komen brengen en doe het ook niet gelijk haha. Ze zal wel verbaasd zijn als ze ziet hoe netjes het is haha. Veel anders dan toen ze er nog was haha
mwa gewoon laten zien dat ik alles alleen kan :-) en dat ik beter af ben haha. Ben blij dat ik er van af ben, merk het overal in :-) en welke man wil nu niet laten zien dat hij ook zonder vrouw alles netjes kan houden :-)quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Je wilt dus ergens (nog) indruk maken op jouw ex....
Dat opgeruimde hoeft niet perce voor z'n ex te zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Je wilt dus ergens (nog) indruk maken op jouw ex....
Inderdaad, niet meer dan normaal. Althans in sommige situatiesquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa gewoon laten zien dat ik alles alleen kan :-) en dat ik beter af ben haha. Ben blij dat ik er van af ben, merk het overal in :-) en welke man wil nu niet laten zien dat hij ook zonder vrouw alles netjes kan houden :-)
Hopelijk.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:31 schreef kree het volgende:
[..]
Dat opgeruimde hoeft niet perce voor z'n ex te zijn natuurlijk.
Okido.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa gewoon laten zien dat ik alles alleen kan :-) en dat ik beter af ben haha. Ben blij dat ik er van af ben, merk het overal in :-) en welke man wil nu niet laten zien dat hij ook zonder vrouw alles netjes kan houden :-)
idd :-) ze had natuurlijk verwacht dat ik niet zou redden ofzo, of dat het slecht ging. Maar ja, heeft ze mooi pech hahaquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:31 schreef kree het volgende:
[..]
Dat opgeruimde hoeft niet perce voor z'n ex te zijn natuurlijk.
Tijn is een baas gewordenquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:40 schreef xFriendx het volgende:
Je verveelt je in ieder geval niet Tijn als ik het zo lees
En hier natuurlijk onze romanticus van het jaarquote:
En hoe gaat het met je? tijdje niet gehoord...quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Goed om te horen. Heeft het altijd in zich gehad
Goed. Druk met werk, veel WK kijken. Zondag meegedaan aan een 10km loop (in 48 min, vond het best netjesquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:21 schreef complicate het volgende:
[..]
En hoe gaat het met je? tijdje niet gehoord...
Netjes (48min!) , en leuk dat je je vermaakt zo hoort het.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Goed. Druk met werk, veel WK kijken. Zondag meegedaan aan een 10km loop (in 48 min, vond het best netjes) Vermaak mij wel eigenlijk. Wil binnenkort er wel ff uit. Denk paar dagen Maastricht of Valkenburg of zo. Gaat er om dat ik er even uit ben en lekker terras hang en zo.
Met jou alles gecompliceerd goed?
Zoiets vraag je niet in een topic waar complicate meepost.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:50 schreef Crazy-M het volgende:
Zal ik belgie gaan kijken ... of rusland ...
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zoiets vraag je niet in een topic waar complicate meepost.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zoiets vraag je niet in een topic waar complicate meepost.
Pas maar op , jijquote:
quote:
Wat?quote:
moest België dan ook spelen vandaag ?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat?België is tegen Korea aan het spelen.
JA ze zijn nu al 12 minuten aan het spelenquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moest België dan ook spelen vandaag ?Dacht dat ze niet gingen spelen
Ik zit vooral te wachten totdat we hier wat van je kunnen lezen eigenlijkquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:25 schreef Crazy-M het volgende:
Ik zit eindelijk. pff, weer hard gesjouwd vandaag
dagje werken en daarna in 1.5 uur tegels uit een tuin gehaald (ongeveer kleine 550)
Zaterdag weer dichtgooien
theorethisch gezien was er nog een kans, maar dat was wel een hele kleine van 1% ofzo dat ze eruit gaan. maar dan moet korea winnen enzoquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:14 schreef complicate het volgende:
[..]
JA ze zijn nu al 12 minuten aan het spelenmaar wel slecht aan het spelen
![]()
Maar het maakt niet uit want de rode duivels zijn toch al nummer 1 in hun groep![]()
Allez, zo hebben ze me dat uitgelegd.
hahaha, foutjes maken we niet, we creeeren juist ter plekke creatieve aanpassingenquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zit vooral te wachten totdat we hier wat van je kunnen lezen eigenlijk![]()
K&W / Klussers blijven blunderen (deel VIII)
Nee het maakt niet uit of Korea wint ...quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
theorethisch gezien was er nog een kans, maar dat was wel een hele kleine van 1% ofzo dat ze eruit gaan. maar dan moet korea winnen enzo
o dacht dat er nog iets mogelijk wasquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee het maakt niet uit of Korea wint ...Ze zijn al nummer 1 in hun groep.
alg -rus is nu 1-1 en wel leuke matchquote:
We spelen 10 tegen 11 en aant winnen (sinds jaren)quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alg -rus is nu 1-1 en wel leuke match
o rood jah ?quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:47 schreef complicate het volgende:
[..]
We spelen 10 tegen 11 en aant winnen (sinds jaren)Het is hier overal feest
![]()
Maar ok, nog paar minutjes te gaan
En goed bezig toch?quote:
Ja dat welquote:
mogen tegen duitsland iddquote:
alweer hij ?quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Vertonghen , man van de avond![]()
[ afbeelding ]
Slaapwelquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alweer hij ?
maar ik ga ook door.... naar bed
en goed gefeest? Ik ben hier thuis aan het feesten met de top 500 van het q music foute uurquote:
Alive zelfs denk ikquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Still live and kicking of is het life and kicking![]()
![]()
Prima hooren met jou dan?
Je hebt geen idee wat voor functie het precies is?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:04 schreef kree het volgende:
Dank. Nou niet echt voorbereid. Het ging via via dit. Dus cv opgestuurd en ze wilde graag praten.
Dus ok ik heb nog wel wat vragen uiteraard. Maar na werkeloos te zijn geweest heb ik niet echt hele hoge eisen meer. Als t maar werk is.
En het is in mijn vakrichting.
Dus pak het gewoon aan tenzij ze met hele rare dingen komen.
alive jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alive zelfs denk ik![]()
En goed hier. Ik mag zeker niet klagen met mijn leventjeVoel mij prima. Uiteraard zijn er wel eens dingen die wat minder (lijken te) gaan maar daar zit wel weer een uitdaging in ook. Is meestal niet eens zo negatief, vaak meer gewoon drukte en hoe dat allemaal te regelen.
En Oranje gaat ook nog es goed natuurlijk
Elektro installaties aan automatische deuren. Voor de rest moet ik het van de website hebben waar niks tot in detail opstaat.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat voor functie het precies is?
Toitoitoi danquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:19 schreef kree het volgende:
[..]
Elektro installaties aan automatische deuren. Voor de rest moet ik het van de website hebben waar niks tot in detail opstaat.
Ik weet dat ze op zoek zijn naar een elektromonteur, dat ze wereldwijd dingen doen en dat is het wel eigenlijk.
Maarja alles beter als dat verplicht bij de gemeente komen en zinloze vacatures te zoeken.
Of productiewerk.
Ti's gewoon echt de tijd niet om kieskeurig te zijn. En het feit dat ze me benaderen om m'n cv.
Nouja zie het positief in. Rest hoor ik wel als ik daar ga praten.
Thans, als het niks gaat worden dan kom ik hier wel uithuilen.quote:
Het is niet voor niets je exquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:48 schreef Crazy-M het volgende:
Pff mn ex schoonouders beginnen ook al te klagen. Wel leuk dagje zo.... Van een vriendschap met de ex naar ruzie, en ook de ex schoonouders die niet blij zijn. Maar wel aantal vrienden die blij zijn dat ik weer ben zoals ik hoor te zijn en daarnaast ook iemand leren kennen die wel erg leuk ispech aan mn ex en haar ouders
tja, ze was kwaad dat ik niet thuis bleef zodat ze haar laptop kon afgeven haha. Vandaag weer een plaats erin gegooid :-) toch handig als je tijd over hebt hahaquote:
Allicht, dat zijn ze over het algemeen wel. De relatie is over maar toch denken dat ze bepaalde privileges hebben. Als ze d'r ogen eens dicht doet ziet ze precies hoeveel privileges ze nog heeft.quote:
dat klopt Jah. Denken dat je nog voor hun klaar staat, maar dat doe ik voor iedereen maar niet voor haar :-)quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht, dat zijn ze over het algemeen wel. De relatie is over maar toch denken dat ze bepaalde privileges hebben. Als ze d'r ogen eens dicht doet ziet ze precies hoeveel privileges ze nog heeft.
Amai jaaaaquote:
Proficiat en veel succes.quote:
Geen ex hebben.quote:
Je hebt geen ex?quote:
Ik heb er 3-4quote:
Nee. Rugzak is leeg. Mits je geen scharrels meerekent. Maar dat zal wel niet, ex is meer als in relatie.quote:
Waarom (quote:
Omdat ik het uitgemaakt hebquote:
Ah ok, wel scharrels gehad dus. Mja tegenwoordig is een FWB, ook een ex. hehequote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee. Rugzak is leeg. Mits je geen scharrels meerekent. Maar dat zal wel niet, ex is meer als in relatie.
Ik zie FWB wat niet meer is niet echt als ex, maar das persoonlijkquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok, wel scharrels gehad dus. Mja tegenwoorig is een FWB, ook een ex. hehe
Binnenkort zal er ook zo iets bestaan als Parents With Benefits.
#nietwillenleveninderealiteit
No thanksquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok, wel scharrels gehad dus. Mja tegenwoordig is een FWB, ook een ex. hehe
Binnenkort zal er ook zo iets bestaan als Parents With Benefits.
#nietwillenleveninderealiteit
Zolang je maar weet wat je moet zeggen als ze vragen "waarom denk je de perfecte kandidaat te zijn?"quote:
Maar wil je dan geen relatie en alleen maar scharrels?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zie FWB wat niet meer is niet echt als ex, maar das persoonlijk
"waarom niet?"quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Zolang je maar weet wat je moet zeggen als ze vragen "waarom denk je de perfecte kandidaat te zijn?"
Neequote:
Zie een relatie wil zitten hoor. Maar had een momentje dat het even scharrels was, met later nog een F-buddy. Is fbuddy hetzelfde als FWB of is dat laatste toch nog ff meer?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar wil je dan geen relatie en alleen maar scharrels?
Nou kijk ik verwacht die vraag niet echt, omdat ze mij benaderen eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee![]()
Probeer het nog eens.Hier kan je alvast oefenen.
nee... dat is een uhnehquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:36 schreef kree het volgende:
[..]
Thans, als het niks gaat worden dan kom ik hier wel uithuilen.
Of een moeder die een man/vriend zoekt puur om er een kind mee te makenquote:
Dat kan niet..... je bent geen 1 meerquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee. Rugzak is leeg. Mits je geen scharrels meerekent. Maar dat zal wel niet, ex is meer als in relatie.
haha, ik ga er sowieso heel open in, geen idee nog wat het precies is.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nee... dat is een uhneh
Je gaat er heen met het wordt een topjob....
FWB zegt t al..... het is meer... en waarom het niet gewoon een relatie is.... geen ideeequote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zie een relatie wil zitten hoor. Maar had een momentje dat het even scharrels was, met later nog een F-buddy. Is fbuddy hetzelfde als FWB of is dat laatste toch nog ff meer?
Kijk nu meer naar relatie (houd ogen open, laat ik het zo zeggen) dan scharrels.
Dat zijn allemaal termen bedacht om niet in de realiteit te blijven. Vroeg of laat heeft er iemand bijna altijd gevoelens en wilt die iets meer....mensen zijn gewoon bang om zich te binden en bouwen mechanismen om zich te beschermen, maar diep willen ze allemaal 1 ding : liefdequote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zie een relatie wil zitten hoor. Maar had een momentje dat het even scharrels was, met later nog een F-buddy. Is fbuddy hetzelfde als FWB of is dat laatste toch nog ff meer?
Kijk nu meer naar relatie (houd ogen open, laat ik het zo zeggen) dan scharrels.
Dan heeft die best last van gerammelquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Of een moeder die een man/vriend zoekt puur om er een kind mee te maken
Waarom is dat een lastige?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:57 schreef kree het volgende:
[..]
haha, ik ga er sowieso heel open in, geen idee nog wat het precies is.
Tenzij ze me gaan vragen te verhuizen naar het buitenland, dan wordt t nog een lastige.
Maar verwacht ik niet zo.
Dat is waar, vaak loopt een gesprek vanzelf wel. Maar het is wel fijn als je een 'ehhh' moment kan voorkomen. Al was het alleen maar dat je zegt dat je de ideale kandidaat bent omdat je er ervaring in hebt en dat je denkt een bijdrage te kunnen leveren aan het proces/werk binnen het bedrijf.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:54 schreef kree het volgende:
[..]
Nou kijk ik verwacht die vraag niet echt, omdat ze mij benaderen eigenlijk.
Ik denk dat ik me er vooral niet te druk over moet maken, dit zijn echt dingen waar ik me al dagen van te voren over loop zenuwachtig te maken,
Terwijl het negen van de tien keer in een gesprekje meestal wel loopt.
Fwb zie ik als iemand met wie je naast een (goede) vriendschap ook seksueel contact hebt. Scharrel is iemand met wie je regelmatig wat contact hebt (avond/nacht enzo), en fuckbuddy iemand die na de daad weer weggaat.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is een no no. Een kind misschien ooit wel, maar iemand die mij enkel nodig heeft om een kind te fabriceren pas ik voor.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Of een moeder die een man/vriend zoekt puur om er een kind mee te maken
Omdat ik eigenlijk niet wil verhuizen, maar wel een baan wil.quote:
ja dat dus.... laten we het vooral geen verbintenis noemen want dat is engggggggggggggggggggggggg....quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal termen bedacht om niet in de realiteit te blijven. Vroeg of laat heeft er iemand bijna altijd gevoelens en wilt die iets meer....mensen zijn gewoon bang om zich te binden en bouwen mechanismen om zich te beschermen, maar diep willen ze allemaal 1 ding : liefde![]()
Als je naar een interview gaat moet je wel minimaal voorbereid zijn, je moet je tenslotte verkopen en echt laten zien dat je een aanwinst zal zijnquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:54 schreef kree het volgende:
[..]
Nou kijk ik verwacht die vraag niet echt, omdat ze mij benaderen eigenlijk.
Ik denk dat ik me er vooral niet te druk over moet maken, dit zijn echt dingen waar ik me al dagen van te voren over loop zenuwachtig te maken,
Terwijl het negen van de tien keer in een gesprekje meestal wel loopt.
Zo'n wannabe moeder kan beter op zoek gaan naar een donor.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is een no no. Een kind misschien ooit wel, maar iemand die mij enkel nodig heeft om een kind te fabriceren pas ik voor.
Goed weten wat je wil en wat je het bedrijf te bieden hebt, lijkt me wel handig om te weten/bedenken voor je op gesprek gaatquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:59 schreef kree het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk niet wil verhuizen, maar wel een baan wil.
Wat ik wel wil is reizen voor werk, maarja ik loop tever vooruit.
Laat ik eerst maar eens dat gesprek afwachten.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan heeft die best last van gerammel
Eigenlijk dus drie keer hetzelfde maar dan andersquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Fwb zie ik als iemand met wie je naast een (goede) vriendschap ook seksueel contact hebt. Scharrel is iemand met wie je regelmatig wat contact hebt (avond/nacht enzo), en fuckbuddy iemand die na de daad weer weggaat.
Mijn mening.
Zolang je niks verwacht van die donor....quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zo'n wannabe moeder kan beter op zoek gaan naar een donor.
Same here. Dan gaat ze maar naar een bevruchtingskliniek.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is een no no. Een kind misschien ooit wel, maar iemand die mij enkel nodig heeft om een kind te fabriceren pas ik voor.
Nou het is in die zin lastig omdat ik helemaal niet weet wat ze precies zoeken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Als je naar een interview gaat moet je wel minimaal voorbereid zijn, je moet je tenslotte verkopen en echt laten zien dat je een aanwinst zal zijn
In 2014 is alles mogelijk. Vind het ook niet kunnen maar bon.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
"Ik verwacht niks, ik wil alleen je zaad!"quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zolang je niks verwacht van die donor....o man wat fout
Ja precies.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja dat dus.... laten we het vooral geen verbintenis noemen want dat is engggggggggggggggggggggggg....
Natuurlijk is het mogelijk, alleen niet bij mij. Er zullen vast heren zijn die er wel voor open staan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:02 schreef complicate het volgende:
[..]
In 2014 is alles mogelijk. Vind het ook niet kunnen maar bon.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Ik verwacht niks, ik wil alleen je zaad!"
Vind het vooral erg voor kinderen die zo geboren wordenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Natuurlijk is het mogelijk, alleen niet bij mij. Er zullen vast heren zijn die er wel voor open staan.
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed weten wat je wil en wat je het bedrijf te bieden hebt, lijkt me wel handig om te weten/bedenken voor je op gesprek gaat
Volgens mij willen ze het niet, maar moet je hetquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja precies.
En diep willen ze alleen maar dat!
Daarom. En altijd veilig hier. Zonder condoom wordt er niet gebatst.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je weet hoe dat klinkt he.... en sommige mannen zijn niet zo van het Veilig doen.. en voor hun ding ff t checken of het wel of niet verstandig is
Dat hoeft nietquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Vind het vooral erg voor kinderen die zo geboren worden
Ja dat snap ik, maar je hebt toch een vacature/job-omschrijving etc. gekregen??quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:02 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is in die zin lastig omdat ik helemaal niet weet wat ze precies zoeken.
Ja elektro engineer, maargoed dat kan een miljoen dingen inhouden waar ik wel en niet goed in kan zijn.
Maargoed ze hebben mijn CV waarin staat wat ik kan, en op basis daarvan willen ze in gesprek.
Meer als de website doorlezen kan ik niet, en die gaat natuurlijk niet in op de werkzaamheden.
Ik luisterquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan zoveel doen om je voor te bereiden op een sollicitatie
Natuurlijk heb ik gelijkquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:04 schreef kree het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Nouja hopen op reizen in ieder geval, gezien ik toch geen vriendin heb om me druk over te maken boeit het mij niet al sturen ze me naar Taiwan
Nee er staat geen vacature. Het is via iemand die in gesprek raakte met de baas van dat bedrijf.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar je hebt toch een vacature gekregen??
Die mannen verdienen het om gebruikt te worden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je weet hoe dat klinkt he.... en sommige mannen zijn niet zo van het Veilig doen.. en voor hun ding ff t checken of het wel of niet verstandig is
whehheequote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Ik verwacht niks, ik wil alleen je zaad!"
Alleen een condoom is ook een beetje tricky hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom. En altijd veilig hier. Zonder condoom wordt er niet gebatst.
True True!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat hoeft niet
Het is erger als een kind geboren wordt die niet gewenst isen dan ook vooral zo behandeld wordt
They areeeeeeeeeeeeeeeeeee evil I say.... evilquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Die mannen verdienen het om gebruikt te worden.Maar goed, een vrouw met rammelende eierstokken zal ongeacht voorbehoedsmiddelen toch wel aan zaad komen. Desnoods door het een en ander te saboteren.
Ten eerste vragen voorbereidenquote:
Mij ook soweiso andere landen zien.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik gelijk
Taiwan lijkt me best tof...
Precies. Maar dan kan je in het uiterste geval de vrucht niet erkennen. Iets wat ik ook zou doen. Noem het hard, of grof, maar zo sta ik erin.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Die mannen verdienen het om gebruikt te worden.Maar goed, een vrouw met rammelende eierstokken zal ongeacht voorbehoedsmiddelen toch wel aan zaad komen. Desnoods door het een en ander te saboteren.
True, maar het is wel het meest gebruikte. En ze kan ook zelf de pil slikken en zoquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Alleen een condoom is ook een beetje tricky hoor
En noem Fok! maar niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ten eerste vragen voorbereiden
Over het bedrijf (interesse tonen)
Over de sfeer bijvoorbeeld, collega's etc
Over de functie, dus wat die inhoud, evt dat reizen wat je zei
Voorbereiding over wwat jij zelf wil, dus wat zoek jij in een baan
Waar wil jij zelf heen, dus over die 1 tot 3 jaar , waar zie jij jezelf
Waar ben je goed in, wat zijn je slechte kanten (maar ook zo kunnen benoemen dat ze niet zo negatief zijn als dat het is)
Weten wat je wil gaan verdienen, evt vragen over secundaire arbeidsvoorwaarden
Dat soort dingen allemaal.
Ok, maar Kree, je kan toch gewoon het bedrijf bellen om een vacature/job-omschrijving. Ze zullen dat waarderen en dan weet je ook of het iets is, wat je zoekt oid.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:07 schreef kree het volgende:
[..]
Nee er staat geen vacature. Het is via iemand die in gesprek raakte met de baas van dat bedrijf.
Verhaal van kan moeilijk goed personeel vinden etc.
Die vroeg mij zoek je nog werk, ik mijn CV naar hem gestuurd, die weer naar dat bedrijf.
Nu benaderd dat bedrijf mij.
Brrrr ik krijg helemaal de zenuwen al.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ten eerste vragen voorbereiden
Over het bedrijf (interesse tonen)
Over de sfeer bijvoorbeeld, collega's etc
Over de functie, dus wat die inhoud, evt dat reizen wat je zei
Voorbereiding over wwat jij zelf wil, dus wat zoek jij in een baan
Waar wil jij zelf heen, dus over die 1 tot 3 jaar , waar zie jij jezelf
Waar ben je goed in, wat zijn je slechte kanten (maar ook zo kunnen benoemen dat ze niet zo negatief zijn als dat het is)
Weten wat je wil gaan verdienen, evt vragen over secundaire arbeidsvoorwaarden
Dat soort dingen allemaal.
Nah, erkennen zou ik wel doen. De moeder zou dan echter wat mij betreft een omgangsregeling mogen aanvragen omdat ik haar niet kan beschouwen als iemand met verantwoordelijkheidsgevoel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies. Maar dan kan je in het uiterste geval de vrucht niet erkennen. Iets wat ik ook zou doen. Noem het hard, of grof, maar zo sta ik erin.
[..]
True, maar het is wel het meest gebruikte. En ze kan ook zelf de pil slikken en zo
Sowieso erover wat op papier zetten als voorbereiding, want het zijn standaard dingen die gevraagd worden op een sollicitatiegesprek.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:11 schreef kree het volgende:
Brrrr ik krijg helemaal de zenuwen al.
Ik hoop dat het niet super formeel allemaal gaat.
Maar geen idee, ik zal er even over denken.
Sowieso avontuurquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:09 schreef kree het volgende:
[..]
Mij ook soweiso andere landen zien.
Nu ben ik voor mijn vorige werk in Mauretanie geweest, nja niet dat ik weer naar zon soort land wil.
Maar een avontuur was het wel
Jawel dat zou kunnen, maar ik heb al aangegeven gewoon naar dat gesprek te komen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok, maar Kree, je kan toch gewoon het bedrijf bellen om een vacature/job-omschrijving. Ze zullen dat waarderen en dan weet je ook of het iets is, wat je zoekt oid.
Ok.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:12 schreef kree het volgende:
[..]
Jawel dat zou kunnen, maar ik heb al aangegeven gewoon naar dat gesprek te komen.
Plus het feit dat ik niks anders heb om uit te kiezen gewoon, dus wacht het maar af.
Waarom niet? Als je een leuke functie op FOK! hebt gehad én het ook relevant is, dan is dat wel het vermelden waard.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zie geen reden om dat uberhaupt te benoemen
Dat kan jaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:09 schreef El_Thijs het volgende:
True, maar het is wel het meest gebruikte. En ze kan ook zelf de pil slikken en zo
Ik niet. Dat ze mij belazerd heeft om zelf een kleine op de wereld te zetten... dan mag ze het ook mooi zelf gaan regelen. Verantwoordelijkheidsgevoel mijn aars inderdaadquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nah, erkennen zou ik wel doen. De moeder zou dan echter wat mij betreft een omgangsregeling mogen aanvragen omdat ik haar niet kan beschouwen als iemand met verantwoordelijkheidsgevoel.
Gewoon 's ochtends een MAP verwerken in haar ontbijt.
Hoogstens interessant als je iets qua websitesachtige zaken gaat doen. Of qua promotie/spul ofzo.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je een leuke functie op FOK! hebt gehad én het ook relevant is, dan is dat wel het vermelden waard.
Dubbel genaaid!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:13 schreef xFriendx het volgende:
Eng idee nu weer na die kindverhalen, die vrouwen...... straks naaien mij die. Brrr.... ver van weg blijven.
Ik zie het al voor me......quote:
Zeg zeg , ik heb iemand bang gemaaktquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:13 schreef xFriendx het volgende:
Eng idee nu weer na die kindverhalen, die vrouwen...... straks naaien mij die. Brrr.... ver van weg blijven.
Precies. Elke ex die ik heb gehad slikte ook gewoon de pil. Niks mis meequote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me......
En Kree wat doe je zo al in het dagelijks leven?
Nou Fok!en natuurlijk
Mijn kind zou ik mooi niet door een idioot willen laten opvoeden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik niet. Dat ze mij belazerd heeft om zelf een kleine op de wereld te zetten... dan mag ze het ook mooi zelf gaan regelen. Verantwoordelijkheidsgevoel mijn aars inderdaad
En eentje maar? Ze krijgt van mij anders een mooie cocktail op de vroege ochtend.
We zijn gewoon voorzichtig.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Zeg zeg , ik heb iemand bang gemaakt
Mooi zo.quote:
Of gewoon wat aan de voorziening doenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:13 schreef xFriendx het volgende:
Dan gaan we dus een stap verder, en die MAP sneaky in het eten verstoppen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn kind zou ik mooi niet door een idioot willen laten opvoeden.
Hmmm hou opquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou Fok!en natuurlijk
Dat ook.quote:
Met de pil..... nee an sich niet neequote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies. Elke ex die ik heb gehad slikte ook gewoon de pil. Niks mis mee
lam... als in zat... of als in te hard gewerkt? en dus gaar?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:15 schreef Crazy-M het volgende:
pff lekker lam op de bank nu, heel de dag weer hard door gewerkt met een plaats in orde maken
Lolque?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:16 schreef kree het volgende:
[..]
Hmmm hou op
Het komt wel dicht bij de waarheid
Zeg schat... hou jij van havermout als ontbijt?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan gaan we dus een stap verder, en die MAP sneaky in het eten verstoppen.
Gewoon degene vinden met wie ik wil trouwen (ook al wil ik niet trouwen, maar even bij wijze van)quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Of gewoon wat aan de voorziening doen
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Yo complicate, we zouden vandaag gaan eten.
Desterbeter ... dat je vast wat oefentquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:16 schreef kree het volgende:
[..]
Hmmm hou op
Het komt wel dicht bij de waarheid
Ja, man.... what has happened?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Yo complicate, we zouden vandaag gaan eten.
Nou lieverd, als je er iets speciaals van maaktquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zeg schat... hou jij van havermout als ontbijt?
Spank!quote:
Dit. Hier klets je je niet zomaar meer uitquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou Fok!en natuurlijk
Ik gooi het wel op muzikant etcquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Desterbeter ... dat je vast wat oefent
Het laatstequote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
lam... als in zat... of als in te hard gewerkt? en dus gaar?
Dat kan ook jaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gewoon degene vinden met wie ik wil trouwen (ook al wil ik niet trouwen, maar even bij wijze van)
Zolang ze maar niet liegt dat ze de pil neemt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies. Elke ex die ik heb gehad slikte ook gewoon de pil. Niks mis mee
5 MAP's er door.... smaakt wel een beetje maf... heur.... was de melk nog wel goedquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou lieverd, als je er iets speciaals van maakt
sommige kunnen ook door de pil heen zwanger worden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet liegt dat ze de pil neemt.Mijn buurman is nu vader geworden van een meid die erover gelogen had.
Ik wel natuurlijkquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit. Hier klets je je niet zomaar meer uit
Mannen aan het lijntje houden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik maak het uit comp. Je houdt me aan het lijntje.![]()
De pil is bescherming voor de vrouw. Condoom is bescherming voor de man.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet liegt dat ze de pil neemt.Mijn buurman is nu vader geworden van een meid die erover gelogen had.
Als jullie geen condoom gebruiken , mag/moet je haar wel vertrouwen dat ze de pil neemt hèquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De pil is bescherming voor de vrouw. Condoom is bescherming voor de man.
Rustig aan... adem uit en adem in.......quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:19 schreef kree het volgende:
[..]
Ik gooi het wel op muzikant etc
Tering moesten jullie dit nu weer zeggen....
Ik heb nog geen telefoontjes gehad in ieder gevalquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Yupquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
5 MAP's er door.... smaakt wel een beetje maf... heur.... was de melk nog wel goed
Biertje verdiendquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Het laatste
Bij vrienden een tuin betegeld.
Dus lekker in bad gelegen en daarna lam in de bank gaan zitten
Je kwam anders wel serieus over. Vrouwen en hun signalen...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Mannen aan het lijntje houden.![]()
Maar gekkie, ik hou je niet aan het lijntje, ik nam het niet au serieux.
Anders gewoon het andere gat!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Als jullie geen condoom gebruiken , mag/moet je haar wel vertrouwen dat ze de pil neemt hè
ook datquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sommige kunnen ook door de pil heen zwanger worden.
Die mogelijkheid is er wel
In de zin van dat ik weet dat ie bestaat jah, komop ze zullen daar toch niet inhoudelijk over gaan vragen..... (tochquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Rustig aan... adem uit en adem in.......
Volgende vraag.... NEN3140 bij jou bekend?
Klopt. Vandaar dat ik het ook bescherming voor de man noem.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Als jullie geen condoom gebruiken , mag/moet je haar wel vertrouwen dat ze de pil neemt hè
Ongeveer jaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De pil is bescherming voor de vrouw. Condoom is bescherming voor de man.
Misschien over een jaar, staat er ééntje aan jouw deur, "Hallo , dit is jouw zoon"quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb nog geen telefoontjes gehad in ieder geval
al 2 op, nu net maar even chocomel met malibuquote:
daarom, blind vertrouwen op de pil zal ik nie doenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ook dat
Vooral in geval van behoorlijk ziek zijn
Spookt soms heus wel eens door het hoofd...pappa xfriendx, aan de haal met die kleine in de speeltuin. Vrijwillig zand in je haar gegooid krijgen, eendjes voeren.....quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kan ook jaEn wie weet wil je straks wel heeeeeeeeeeeeeeeel graag trouwen
Is dat een grap van hem?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Schat, ik beloof dat ik morgen een Morning After Condoom omdoe!"
~ Theo Maassen.
Ben ik het wel mee eens. Het beschermd ook wel tegen andere dingen als ongewenste zwangerschappenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Klopt. Vandaar dat ik het ook bescherming voor de man noem.
Ja dat wel. Hormonen hèquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sommige kunnen ook door de pil heen zwanger worden.
Die mogelijkheid is er wel
Dan erken ik hem nietquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Misschien over een jaar, staat er ééntje aan jouw deur, "Hallo , dit is jouw zoon"
Zo ongeveer. Kijk de show 'Functioneel Naakt' van hem maar eens.quote:
Nee.... althans in mijn gesprekken heb ik het er nog nooit over gehad....quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:24 schreef kree het volgende:
[..]
In de zin van dat ik weet dat ie bestaat jah, komop ze zullen daar toch niet inhoudelijk over gaan vragen..... (toch)
Dan houdt ze gewoon een lekbak eronder en plaatst zij het zelf in het andere gat.quote:
Neemt ze een advocaat die jou verplicht een test te doen.quote:
Zeg ik mag ik het even googlen, en dan plop komt dit fok! topic naarbovenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... althans in mijn gesprekken heb ik het er nog nooit over gehad....maar iets wat elktro lui toch wel dienen te weten
Nee want dat is lichterquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:24 schreef Crazy-M het volgende:
al 2 op, nu net maar even chocomel met malibu
Verstandig... ook on the big moment?quote:daarom, blind vertrouwen op de pil zal ik nie doen
Ieuwwwquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan houdt ze gewoon een lekbak eronder en plaatst zij het zelf in het andere gat.
Nou, het kind mag dan best van mij zijn. Maar dan heb ik nog steeds het recht om het niet te erkennen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Neemt ze een advocaat die jou verplicht een test te doen.
#nadelenvanseks
Krijg je een Duo Penotti kindquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan houdt ze gewoon een lekbak eronder en plaatst zij het zelf in het andere gat.
Vraag me af of daar dan nog een blank kind uit kan voortkomen (de zaadcellen komen immers uit een plek waar de zon nooit schijnt).
Tijd om gebruik te maken van het recht om vergeten te worden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:26 schreef kree het volgende:
[..]
Zeg ik mag ik het even googlen, en dan plop komt dit fok! topic naarboven
samen voetballen..... ff rennnen enzoquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Spookt soms heus wel eens door het hoofd...pappa xfriendx, aan de haal met die kleine in de speeltuin. Vrijwillig zand in je haar gegooid krijgen, eendjes voeren.....
heb ik niet, wel safari en rode wodka en pisang ambonquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee want dat is lichterMailbu vind ik trouwens niet zo ... kan je er er geen amaretto bijgooien?
[..]
Verstandig... ook on the big moment?
En dat.quote:
maybequote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:25 schreef El_Thijs het volgende:
Zo ongeveer. Kijk de show 'Functioneel Naakt' van hem maar eens.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vraag me af of daar dan nog een blank kind uit kan voortkomen (de zaadcellen komen immers uit een plek waar de zon nooit schijnt).
Ja maar wat als je dan papa blijkt te zijn?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, het kind mag dan best van mij zijn. Maar dan heb ik nog steeds het recht om het niet te erkennen.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
samen voetballen..... ff rennnen enzo... rammelt er nu wat bij jou?
Ik ben sowieso voor dat recht.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tijd om gebruik te maken van het recht om vergeten te worden.
Theo is mijn heldquote:
Nee... dat zou ik niet doen....quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:26 schreef kree het volgende:
[..]
Zeg ik mag ik het even googlen, en dan plop komt dit fok! topic naarboven
Zie bovenstaand. Ook al ben ik de vader, dan mag ik nog het kind niet erkennen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja maar wat als je dan papa blijkt te zijn?
Wie is Theo?quote:
ook lekkerquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb ik niet, wel safari en rode wodka en pisang ambon
Ja hoor, maar zou je het niet erg vinden dat er ergens een kind is die jou nodig heeft als vader? Kwestie van verantwoorlijkheid nemen oid?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zie bovenstaand. Ook al ben ik de vader, dan mag ik nog het kind niet erkennen.
Theo Maassen, hele bekende Nederlandse cabaretier/acteur.quote:
Zou gewoon iets zeggen van: Fokker....zolderkamer, place to be, autist...could be, seks....most unlikely.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zie bovenstaand. Ook al ben ik de vader, dan mag ik nog het kind niet erkennen.
bier heb ik alleen niet meer zo veel, gister feestje gehad hahaquote:
Je hebt tenminste humor , jaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik trots moet zijn op mijn humor.
Feestjesquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bier heb ik alleen niet meer zo veel, gister feestje gehad haha
Waarom gelijk trots... je kan er toch ook tevree mee zijn?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik trots moet zijn op mijn humor.
Ik weet wel een rammelende inkopper....maar dat is dan niet erg origineel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gelukkig maar.... wat is de mannelijke variant ervan?
ja met beste vriendin (soort zus) we hadden zin in feestje, dus maar gehoudenquote:
Maak me meer zorgen om de vraag, waarom verlengde ze je contract niet bij je vorige baas.quote:
Jongen toch!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zou gewoon iets zeggen van: Fokker....zolderkamer, place to be, autist...could be, seks....most unlikely.
Beter een feestje dan niet tochquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bier heb ik alleen niet meer zo veel, gister feestje gehad haha
Whehehehe jouw beste vriendin , soort zus, wie neem je in de maling jongen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja met beste vriendin (soort zus) we hadden zin in feestje, dus maar gehouden
ach, morgen ff in bels nieuwe halenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Beter een feestje dan niet tochwel zonde van het bier
Ik snap het nietquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik weet wel een rammelende inkopper....maar dat is dan niet erg origineel.
Lang verhaal, maar uiteindelijk geen van 2quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Whehehehe jouw beste vriendin , soort zus, wie neem je in de maling jongen?![]()
Ik zou best verantwoordelijkheid willen nemen als ik ermee ingestemd zou hebben. Maar als ze me belazerd heeft dan kan ze mooi oprotten en het kind (wat gebruikt word als een soort chantage eigenlijk) meenemen. En ik zou daar dan ook heel ver in gaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor, maar zou je het niet erg vinden dat er ergens een kind is die jou nodig heeft als vader? Kwestie van verantwoorlijkheid nemen oid?
Optimalistquote:
Dat dacht ik al. Ik ken geen enkel man die een vriendin beschouwt als zus.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar uiteindelijk geen van 2
uhm.... lastige.... ik zou niet zeggen dat het een scheldpartij was enzo, maar gezien ze meestal referenties opvragen zou ik er ook niet om willen gaan liegen....quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:33 schreef kree het volgende:
[..]
Maak me meer zorgen om de vraag, waarom verlengde ze je contract niet bij je vorige baas.
Kan moeilijk zeggen dat het op een scheldpartij uitliep en dat er met een stapel papieren gegooid werd (door de baas wel te verstaan, ik sta daar ver boven natuurlijk)
Nee jong, doe eens niet moeilijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat kusje nou opvatten? Of kus je alle mannen?
nieuwe vriendin... als in setje?????quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Friendzoned en na een move van jouw kant is de vriendschap beëindigd. Correct?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tja, we kennen elkaar nu ... ruim 10 jaar als niet langer is. Eigenlijk altijd al samen geweest als vrienden. Ze valt zelf op vrouwen, dus verklaar gelijk waarom wij goed samen kunnen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Ik ken geen enkel man die een vriendin beschouwt als zus.![]()
Ik zou ook nooit een man beschouwen als "beste vriend, broer" , tenzij mijn homo vriend.
Ah ok.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou best verantwoordelijkheid willen nemen als ik ermee ingestemd zou hebben. Maar als ze me belazerd heeft dan kan ze mooi oprotten en het kind (wat gebruikt word als een soort chantage eigenlijk) meenemen. En ik zou daar dan ook heel ver in gaan.
is dat ook een optie?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Friendzoned en na een move van jouw kant is de vriendschap beëindigd. Correct?
Je signalen bevatten wat ruis jongedame.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee jong, doe eens niet moeilijk.
Wat hebben mannen met de term jongedamequote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je signalen bevatten wat ruis jongedame.
mmmkay...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tja, we kennen elkaar nu ... ruim 10 jaar als niet langer is. Eigenlijk altijd al samen geweest als vrienden. Ze valt zelf op vrouwen, dus verklaar gelijk waarom wij goed samen kunnen.
Ik ben er gewoon best hard inquote:
50 punten voor u mevrouwquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
is dat ook een optie?
of is de vriendin in kwestie meer van de dames?
Dat is toch beter dan "bejaarde"?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat hebben mannen met de term jongedame
Seg, moet je maar niet praten met iemand met username "complicate", meneer Sylvesterrrquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je signalen bevatten wat ruis jongedame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |