Thans, als het niks gaat worden dan kom ik hier wel uithuilen.quote:
Het is niet voor niets je exquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:48 schreef Crazy-M het volgende:
Pff mn ex schoonouders beginnen ook al te klagen. Wel leuk dagje zo.... Van een vriendschap met de ex naar ruzie, en ook de ex schoonouders die niet blij zijn. Maar wel aantal vrienden die blij zijn dat ik weer ben zoals ik hoor te zijn en daarnaast ook iemand leren kennen die wel erg leuk ispech aan mn ex en haar ouders
tja, ze was kwaad dat ik niet thuis bleef zodat ze haar laptop kon afgeven haha. Vandaag weer een plaats erin gegooid :-) toch handig als je tijd over hebt hahaquote:
Allicht, dat zijn ze over het algemeen wel. De relatie is over maar toch denken dat ze bepaalde privileges hebben. Als ze d'r ogen eens dicht doet ziet ze precies hoeveel privileges ze nog heeft.quote:
dat klopt Jah. Denken dat je nog voor hun klaar staat, maar dat doe ik voor iedereen maar niet voor haar :-)quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht, dat zijn ze over het algemeen wel. De relatie is over maar toch denken dat ze bepaalde privileges hebben. Als ze d'r ogen eens dicht doet ziet ze precies hoeveel privileges ze nog heeft.
Amai jaaaaquote:
Proficiat en veel succes.quote:
Geen ex hebben.quote:
Je hebt geen ex?quote:
Ik heb er 3-4quote:
Nee. Rugzak is leeg. Mits je geen scharrels meerekent. Maar dat zal wel niet, ex is meer als in relatie.quote:
Waarom (quote:
Omdat ik het uitgemaakt hebquote:
Ah ok, wel scharrels gehad dus. Mja tegenwoordig is een FWB, ook een ex. hehequote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee. Rugzak is leeg. Mits je geen scharrels meerekent. Maar dat zal wel niet, ex is meer als in relatie.
Ik zie FWB wat niet meer is niet echt als ex, maar das persoonlijkquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok, wel scharrels gehad dus. Mja tegenwoorig is een FWB, ook een ex. hehe
Binnenkort zal er ook zo iets bestaan als Parents With Benefits.
#nietwillenleveninderealiteit
No thanksquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok, wel scharrels gehad dus. Mja tegenwoordig is een FWB, ook een ex. hehe
Binnenkort zal er ook zo iets bestaan als Parents With Benefits.
#nietwillenleveninderealiteit
Zolang je maar weet wat je moet zeggen als ze vragen "waarom denk je de perfecte kandidaat te zijn?"quote:
Maar wil je dan geen relatie en alleen maar scharrels?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zie FWB wat niet meer is niet echt als ex, maar das persoonlijk
"waarom niet?"quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Zolang je maar weet wat je moet zeggen als ze vragen "waarom denk je de perfecte kandidaat te zijn?"
Neequote:
Zie een relatie wil zitten hoor. Maar had een momentje dat het even scharrels was, met later nog een F-buddy. Is fbuddy hetzelfde als FWB of is dat laatste toch nog ff meer?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar wil je dan geen relatie en alleen maar scharrels?
Nou kijk ik verwacht die vraag niet echt, omdat ze mij benaderen eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee![]()
Probeer het nog eens.Hier kan je alvast oefenen.
nee... dat is een uhnehquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:36 schreef kree het volgende:
[..]
Thans, als het niks gaat worden dan kom ik hier wel uithuilen.
Of een moeder die een man/vriend zoekt puur om er een kind mee te makenquote:
Dat kan niet..... je bent geen 1 meerquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee. Rugzak is leeg. Mits je geen scharrels meerekent. Maar dat zal wel niet, ex is meer als in relatie.
haha, ik ga er sowieso heel open in, geen idee nog wat het precies is.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nee... dat is een uhneh
Je gaat er heen met het wordt een topjob....
FWB zegt t al..... het is meer... en waarom het niet gewoon een relatie is.... geen ideeequote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zie een relatie wil zitten hoor. Maar had een momentje dat het even scharrels was, met later nog een F-buddy. Is fbuddy hetzelfde als FWB of is dat laatste toch nog ff meer?
Kijk nu meer naar relatie (houd ogen open, laat ik het zo zeggen) dan scharrels.
Dat zijn allemaal termen bedacht om niet in de realiteit te blijven. Vroeg of laat heeft er iemand bijna altijd gevoelens en wilt die iets meer....mensen zijn gewoon bang om zich te binden en bouwen mechanismen om zich te beschermen, maar diep willen ze allemaal 1 ding : liefdequote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zie een relatie wil zitten hoor. Maar had een momentje dat het even scharrels was, met later nog een F-buddy. Is fbuddy hetzelfde als FWB of is dat laatste toch nog ff meer?
Kijk nu meer naar relatie (houd ogen open, laat ik het zo zeggen) dan scharrels.
Dan heeft die best last van gerammelquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Of een moeder die een man/vriend zoekt puur om er een kind mee te maken
Waarom is dat een lastige?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:57 schreef kree het volgende:
[..]
haha, ik ga er sowieso heel open in, geen idee nog wat het precies is.
Tenzij ze me gaan vragen te verhuizen naar het buitenland, dan wordt t nog een lastige.
Maar verwacht ik niet zo.
Dat is waar, vaak loopt een gesprek vanzelf wel. Maar het is wel fijn als je een 'ehhh' moment kan voorkomen. Al was het alleen maar dat je zegt dat je de ideale kandidaat bent omdat je er ervaring in hebt en dat je denkt een bijdrage te kunnen leveren aan het proces/werk binnen het bedrijf.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:54 schreef kree het volgende:
[..]
Nou kijk ik verwacht die vraag niet echt, omdat ze mij benaderen eigenlijk.
Ik denk dat ik me er vooral niet te druk over moet maken, dit zijn echt dingen waar ik me al dagen van te voren over loop zenuwachtig te maken,
Terwijl het negen van de tien keer in een gesprekje meestal wel loopt.
Fwb zie ik als iemand met wie je naast een (goede) vriendschap ook seksueel contact hebt. Scharrel is iemand met wie je regelmatig wat contact hebt (avond/nacht enzo), en fuckbuddy iemand die na de daad weer weggaat.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is een no no. Een kind misschien ooit wel, maar iemand die mij enkel nodig heeft om een kind te fabriceren pas ik voor.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Of een moeder die een man/vriend zoekt puur om er een kind mee te maken
Omdat ik eigenlijk niet wil verhuizen, maar wel een baan wil.quote:
ja dat dus.... laten we het vooral geen verbintenis noemen want dat is engggggggggggggggggggggggg....quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal termen bedacht om niet in de realiteit te blijven. Vroeg of laat heeft er iemand bijna altijd gevoelens en wilt die iets meer....mensen zijn gewoon bang om zich te binden en bouwen mechanismen om zich te beschermen, maar diep willen ze allemaal 1 ding : liefde![]()
Als je naar een interview gaat moet je wel minimaal voorbereid zijn, je moet je tenslotte verkopen en echt laten zien dat je een aanwinst zal zijnquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:54 schreef kree het volgende:
[..]
Nou kijk ik verwacht die vraag niet echt, omdat ze mij benaderen eigenlijk.
Ik denk dat ik me er vooral niet te druk over moet maken, dit zijn echt dingen waar ik me al dagen van te voren over loop zenuwachtig te maken,
Terwijl het negen van de tien keer in een gesprekje meestal wel loopt.
Zo'n wannabe moeder kan beter op zoek gaan naar een donor.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is een no no. Een kind misschien ooit wel, maar iemand die mij enkel nodig heeft om een kind te fabriceren pas ik voor.
Goed weten wat je wil en wat je het bedrijf te bieden hebt, lijkt me wel handig om te weten/bedenken voor je op gesprek gaatquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:59 schreef kree het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk niet wil verhuizen, maar wel een baan wil.
Wat ik wel wil is reizen voor werk, maarja ik loop tever vooruit.
Laat ik eerst maar eens dat gesprek afwachten.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan heeft die best last van gerammel
Eigenlijk dus drie keer hetzelfde maar dan andersquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Fwb zie ik als iemand met wie je naast een (goede) vriendschap ook seksueel contact hebt. Scharrel is iemand met wie je regelmatig wat contact hebt (avond/nacht enzo), en fuckbuddy iemand die na de daad weer weggaat.
Mijn mening.
Zolang je niks verwacht van die donor....quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zo'n wannabe moeder kan beter op zoek gaan naar een donor.
Same here. Dan gaat ze maar naar een bevruchtingskliniek.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is een no no. Een kind misschien ooit wel, maar iemand die mij enkel nodig heeft om een kind te fabriceren pas ik voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |