Thans, als het niks gaat worden dan kom ik hier wel uithuilen.quote:
Het is niet voor niets je exquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:48 schreef Crazy-M het volgende:
Pff mn ex schoonouders beginnen ook al te klagen. Wel leuk dagje zo.... Van een vriendschap met de ex naar ruzie, en ook de ex schoonouders die niet blij zijn. Maar wel aantal vrienden die blij zijn dat ik weer ben zoals ik hoor te zijn en daarnaast ook iemand leren kennen die wel erg leuk ispech aan mn ex en haar ouders
tja, ze was kwaad dat ik niet thuis bleef zodat ze haar laptop kon afgeven haha. Vandaag weer een plaats erin gegooid :-) toch handig als je tijd over hebt hahaquote:
Allicht, dat zijn ze over het algemeen wel. De relatie is over maar toch denken dat ze bepaalde privileges hebben. Als ze d'r ogen eens dicht doet ziet ze precies hoeveel privileges ze nog heeft.quote:
dat klopt Jah. Denken dat je nog voor hun klaar staat, maar dat doe ik voor iedereen maar niet voor haar :-)quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht, dat zijn ze over het algemeen wel. De relatie is over maar toch denken dat ze bepaalde privileges hebben. Als ze d'r ogen eens dicht doet ziet ze precies hoeveel privileges ze nog heeft.
Amai jaaaaquote:
Proficiat en veel succes.quote:
Geen ex hebben.quote:
Je hebt geen ex?quote:
Ik heb er 3-4quote:
Nee. Rugzak is leeg. Mits je geen scharrels meerekent. Maar dat zal wel niet, ex is meer als in relatie.quote:
Waarom (quote:
Omdat ik het uitgemaakt hebquote:
Ah ok, wel scharrels gehad dus. Mja tegenwoordig is een FWB, ook een ex. hehequote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee. Rugzak is leeg. Mits je geen scharrels meerekent. Maar dat zal wel niet, ex is meer als in relatie.
Ik zie FWB wat niet meer is niet echt als ex, maar das persoonlijkquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok, wel scharrels gehad dus. Mja tegenwoorig is een FWB, ook een ex. hehe
Binnenkort zal er ook zo iets bestaan als Parents With Benefits.
#nietwillenleveninderealiteit
No thanksquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok, wel scharrels gehad dus. Mja tegenwoordig is een FWB, ook een ex. hehe
Binnenkort zal er ook zo iets bestaan als Parents With Benefits.
#nietwillenleveninderealiteit
Zolang je maar weet wat je moet zeggen als ze vragen "waarom denk je de perfecte kandidaat te zijn?"quote:
Maar wil je dan geen relatie en alleen maar scharrels?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zie FWB wat niet meer is niet echt als ex, maar das persoonlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |