Ok, maar Kree, je kan toch gewoon het bedrijf bellen om een vacature/job-omschrijving. Ze zullen dat waarderen en dan weet je ook of het iets is, wat je zoekt oid.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:07 schreef kree het volgende:
[..]
Nee er staat geen vacature. Het is via iemand die in gesprek raakte met de baas van dat bedrijf.
Verhaal van kan moeilijk goed personeel vinden etc.
Die vroeg mij zoek je nog werk, ik mijn CV naar hem gestuurd, die weer naar dat bedrijf.
Nu benaderd dat bedrijf mij.
Brrrr ik krijg helemaal de zenuwen al.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ten eerste vragen voorbereiden
Over het bedrijf (interesse tonen)
Over de sfeer bijvoorbeeld, collega's etc
Over de functie, dus wat die inhoud, evt dat reizen wat je zei
Voorbereiding over wwat jij zelf wil, dus wat zoek jij in een baan
Waar wil jij zelf heen, dus over die 1 tot 3 jaar , waar zie jij jezelf
Waar ben je goed in, wat zijn je slechte kanten (maar ook zo kunnen benoemen dat ze niet zo negatief zijn als dat het is)
Weten wat je wil gaan verdienen, evt vragen over secundaire arbeidsvoorwaarden
Dat soort dingen allemaal.
Nah, erkennen zou ik wel doen. De moeder zou dan echter wat mij betreft een omgangsregeling mogen aanvragen omdat ik haar niet kan beschouwen als iemand met verantwoordelijkheidsgevoel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies. Maar dan kan je in het uiterste geval de vrucht niet erkennen. Iets wat ik ook zou doen. Noem het hard, of grof, maar zo sta ik erin.
[..]
True, maar het is wel het meest gebruikte. En ze kan ook zelf de pil slikken en zo
Sowieso erover wat op papier zetten als voorbereiding, want het zijn standaard dingen die gevraagd worden op een sollicitatiegesprek.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:11 schreef kree het volgende:
Brrrr ik krijg helemaal de zenuwen al.
Ik hoop dat het niet super formeel allemaal gaat.
Maar geen idee, ik zal er even over denken.
Sowieso avontuurquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:09 schreef kree het volgende:
[..]
Mij ook soweiso andere landen zien.
Nu ben ik voor mijn vorige werk in Mauretanie geweest, nja niet dat ik weer naar zon soort land wil.
Maar een avontuur was het wel
Jawel dat zou kunnen, maar ik heb al aangegeven gewoon naar dat gesprek te komen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok, maar Kree, je kan toch gewoon het bedrijf bellen om een vacature/job-omschrijving. Ze zullen dat waarderen en dan weet je ook of het iets is, wat je zoekt oid.
Ok.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:12 schreef kree het volgende:
[..]
Jawel dat zou kunnen, maar ik heb al aangegeven gewoon naar dat gesprek te komen.
Plus het feit dat ik niks anders heb om uit te kiezen gewoon, dus wacht het maar af.
Waarom niet? Als je een leuke functie op FOK! hebt gehad én het ook relevant is, dan is dat wel het vermelden waard.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zie geen reden om dat uberhaupt te benoemen
Dat kan jaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:09 schreef El_Thijs het volgende:
True, maar het is wel het meest gebruikte. En ze kan ook zelf de pil slikken en zo
Ik niet. Dat ze mij belazerd heeft om zelf een kleine op de wereld te zetten... dan mag ze het ook mooi zelf gaan regelen. Verantwoordelijkheidsgevoel mijn aars inderdaadquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nah, erkennen zou ik wel doen. De moeder zou dan echter wat mij betreft een omgangsregeling mogen aanvragen omdat ik haar niet kan beschouwen als iemand met verantwoordelijkheidsgevoel.
Gewoon 's ochtends een MAP verwerken in haar ontbijt.
Hoogstens interessant als je iets qua websitesachtige zaken gaat doen. Of qua promotie/spul ofzo.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je een leuke functie op FOK! hebt gehad én het ook relevant is, dan is dat wel het vermelden waard.
Dubbel genaaid!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:13 schreef xFriendx het volgende:
Eng idee nu weer na die kindverhalen, die vrouwen...... straks naaien mij die. Brrr.... ver van weg blijven.
Ik zie het al voor me......quote:
Zeg zeg , ik heb iemand bang gemaaktquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:13 schreef xFriendx het volgende:
Eng idee nu weer na die kindverhalen, die vrouwen...... straks naaien mij die. Brrr.... ver van weg blijven.
Precies. Elke ex die ik heb gehad slikte ook gewoon de pil. Niks mis meequote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me......
En Kree wat doe je zo al in het dagelijks leven?
Nou Fok!en natuurlijk
Mijn kind zou ik mooi niet door een idioot willen laten opvoeden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik niet. Dat ze mij belazerd heeft om zelf een kleine op de wereld te zetten... dan mag ze het ook mooi zelf gaan regelen. Verantwoordelijkheidsgevoel mijn aars inderdaad
En eentje maar? Ze krijgt van mij anders een mooie cocktail op de vroege ochtend.
We zijn gewoon voorzichtig.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Zeg zeg , ik heb iemand bang gemaakt
Mooi zo.quote:
Of gewoon wat aan de voorziening doenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:13 schreef xFriendx het volgende:
Dan gaan we dus een stap verder, en die MAP sneaky in het eten verstoppen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn kind zou ik mooi niet door een idioot willen laten opvoeden.
Hmmm hou opquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me......
En Kree wat doe je zo al in het dagelijks leven?
Nou Fok!en natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |