Alive zelfs denk ikquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Still live and kicking of is het life and kicking![]()
![]()
Prima hooren met jou dan?
Je hebt geen idee wat voor functie het precies is?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:04 schreef kree het volgende:
Dank. Nou niet echt voorbereid. Het ging via via dit. Dus cv opgestuurd en ze wilde graag praten.
Dus ok ik heb nog wel wat vragen uiteraard. Maar na werkeloos te zijn geweest heb ik niet echt hele hoge eisen meer. Als t maar werk is.
En het is in mijn vakrichting.
Dus pak het gewoon aan tenzij ze met hele rare dingen komen.
alive jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alive zelfs denk ik![]()
En goed hier. Ik mag zeker niet klagen met mijn leventjeVoel mij prima. Uiteraard zijn er wel eens dingen die wat minder (lijken te) gaan maar daar zit wel weer een uitdaging in ook. Is meestal niet eens zo negatief, vaak meer gewoon drukte en hoe dat allemaal te regelen.
En Oranje gaat ook nog es goed natuurlijk
Elektro installaties aan automatische deuren. Voor de rest moet ik het van de website hebben waar niks tot in detail opstaat.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat voor functie het precies is?
Toitoitoi danquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:19 schreef kree het volgende:
[..]
Elektro installaties aan automatische deuren. Voor de rest moet ik het van de website hebben waar niks tot in detail opstaat.
Ik weet dat ze op zoek zijn naar een elektromonteur, dat ze wereldwijd dingen doen en dat is het wel eigenlijk.
Maarja alles beter als dat verplicht bij de gemeente komen en zinloze vacatures te zoeken.
Of productiewerk.
Ti's gewoon echt de tijd niet om kieskeurig te zijn. En het feit dat ze me benaderen om m'n cv.
Nouja zie het positief in. Rest hoor ik wel als ik daar ga praten.
Thans, als het niks gaat worden dan kom ik hier wel uithuilen.quote:
Het is niet voor niets je exquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:48 schreef Crazy-M het volgende:
Pff mn ex schoonouders beginnen ook al te klagen. Wel leuk dagje zo.... Van een vriendschap met de ex naar ruzie, en ook de ex schoonouders die niet blij zijn. Maar wel aantal vrienden die blij zijn dat ik weer ben zoals ik hoor te zijn en daarnaast ook iemand leren kennen die wel erg leuk ispech aan mn ex en haar ouders
tja, ze was kwaad dat ik niet thuis bleef zodat ze haar laptop kon afgeven haha. Vandaag weer een plaats erin gegooid :-) toch handig als je tijd over hebt hahaquote:
Allicht, dat zijn ze over het algemeen wel. De relatie is over maar toch denken dat ze bepaalde privileges hebben. Als ze d'r ogen eens dicht doet ziet ze precies hoeveel privileges ze nog heeft.quote:
dat klopt Jah. Denken dat je nog voor hun klaar staat, maar dat doe ik voor iedereen maar niet voor haar :-)quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht, dat zijn ze over het algemeen wel. De relatie is over maar toch denken dat ze bepaalde privileges hebben. Als ze d'r ogen eens dicht doet ziet ze precies hoeveel privileges ze nog heeft.
Amai jaaaaquote:
Proficiat en veel succes.quote:
Geen ex hebben.quote:
Je hebt geen ex?quote:
Ik heb er 3-4quote:
Nee. Rugzak is leeg. Mits je geen scharrels meerekent. Maar dat zal wel niet, ex is meer als in relatie.quote:
Waarom (quote:
Omdat ik het uitgemaakt hebquote:
Ah ok, wel scharrels gehad dus. Mja tegenwoordig is een FWB, ook een ex. hehequote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee. Rugzak is leeg. Mits je geen scharrels meerekent. Maar dat zal wel niet, ex is meer als in relatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |